ir_fuel 58.288 Geplaatst: 3 juli 2013 Geplaatst: 3 juli 2013 Moraal van het verhaal: enkel roltabak toegelaten op de openbare weg Quote
gTa 28.029 Geplaatst: 3 juli 2013 Geplaatst: 3 juli 2013 Ik was wel zo correct dat ik in de bergen (wintersport) altijd m'n filter afscheurde van m'n peuken en die in m'n broekzak meenam om die dan ergens in een vuilbak te tossen. 2 Quote
Bompa 17.784 Geplaatst: 3 juli 2013 Geplaatst: 3 juli 2013 Weet ik wel, maar ja, ge kent dat, 't gemak voor alles. I know. Da's de enige vorm van doelbewuste, aanhoudende vervuiling die ik echt met opzet bleef volhouden. Ik ben er niet trots op... Forget it. Sigarettenpapier en tabak zijn nauwelijks schadelijk voor de natuur, en breken af op 1 week tot 1 maand. Maar een filter is al snel enkele jaren. Nicotine in de grond, in het grondwater, enz. Quote
Bompa 17.784 Geplaatst: 3 juli 2013 Geplaatst: 3 juli 2013 Moraal van het verhaal: enkel roltabak toegelaten op de openbare weg Sigaren tedjuuu! 1 Quote
janvkn 5.568 Geplaatst: 3 juli 2013 Auteur Geplaatst: 3 juli 2013 Gilles, als ge die peukskes wegschiet langs da spleetje, moet ge die spleet naar achter volgen tot ge nimeer kunten dan lossen, works like charm... Verdoeme, nu heb ik weer zin in een spleetje... TCT over spleetjes horen spreken.... Da doe toch mor arig zenne 1 Quote
ir_fuel 58.288 Geplaatst: 3 juli 2013 Geplaatst: 3 juli 2013 en dan schieten als ge nimeer anders kunt dan lossen .... Quote
tuscani 11.796 Geplaatst: 3 juli 2013 Geplaatst: 3 juli 2013 In uwe asbak misschien?en dan parkeer je op een parking, doe je je deur open en stap je met je schoen in een hoop sigarettenpeuken, omdat iemand zijn asbak geledigd heeft. Quote
gTa 28.029 Geplaatst: 3 juli 2013 Geplaatst: 3 juli 2013 en dan parkeer je op een parking, doe je je deur open en stap je met je schoen in een hoop sigarettenpeuken, omdat iemand zijn asbak geledigd heeft. Liever dat dan in een hondenstront! Asse kuist goed. 8) Quote
tuscani 11.796 Geplaatst: 3 juli 2013 Geplaatst: 3 juli 2013 In een ondergrondse of gewone parking ben ik nog niet direct hondenpoep tegengekomen tussen de wagens. Maar als ik op men bifisletsen rondloop kan ik u wel gelijk geven Quote
gTa 28.029 Geplaatst: 3 juli 2013 Geplaatst: 3 juli 2013 Ho maar, asbakken uitkloppen doet ge wel op 'n autostradeparking, niet in nen ondergrondse! Quote
ir_fuel 58.288 Geplaatst: 3 juli 2013 Geplaatst: 3 juli 2013 Ik heb nog nooit ervaren dat een telefoongesprek dermate veel concentratie vereist dat het me afleidt van het verkeer? Vind dat persoonlijk onzin, dan mogen ze passagiers ook gaan verbieden. GSM-gesprekken - handsfree of niet - vragen immers geen oogcontact; als je sommige bestuuders en passagiers hevig ziet discussiëren in de auto, mét oogcontact en mogelijk fysieke gebaren/handelingen, ben ik er vrij zeker van dat dat veel nefaster is voor de concentratie op de weg en de reactiesnelheid. http://www.dailymail.co.uk/news/article-2354904/Champion-car-racer-26-killed-cyclist-losing-control-roundabout-speaking-mobile-phone-girlfriend.html Quote
Gast wooter Geplaatst: 4 juli 2013 Geplaatst: 4 juli 2013 Ik heb al genoeg keren handsfree gebeld, en na het gesprek afgevraagd hoe ik 30km verder ben geraakt. Nu, sjans is dat ik tijdens het bellen dat onbewust motorrijden vrij goed onder controle heb (ik blijf naar de weg kijken en reageren op veranderende omstandigheden) maar bellen en motorrijden op een gewone weg ipv autosnelweg is des te vermoeiender omwille van het groter aantal mogelijke conflictpunten... En rokers die hun peuk naar buiten flikkeren mogen allemaal collectief creperen. Niks zo leuk als met een motorfiets of cabrio achter zo een eikel zitten die zijn peuk in je schoot of achterbank gooit. Quote
tuscani 11.796 Geplaatst: 9 juli 2013 Geplaatst: 9 juli 2013 zware ergernis aan het ongeval op de E40 gisterenavond. komen we terug van oostende, en blijven we expres wat langer om geen file te hebben. was er iemand die hoognodig de koeien wou doen verschieten door zijn wagen in een weide in nevele te parkeren. ipv 1u, 2u over de huisrit gedaan. de kinderen sliepen al dus die hadden geen last, maar hetgeen mij lastig maakt is dat je zolang in de file staat en eens je aan het ongeval bent, is er verdorie niets te zien. Ik eis dat ze een foto maken op affichemaat en die ophangen op de plaats. dan kan je tenminste zie waarom je moest wachten. Neen nu is het wachten en aanschuiven om dan opeens iedereen gas te beginnen geven en niets te zien. 2 Quote
ir_fuel 58.288 Geplaatst: 9 juli 2013 Geplaatst: 9 juli 2013 Deze morgen. Mobiele werkplaats op het 3e rijvak, maar ze was nog "mobiel", aka een auto met botsabsorbeerder die aan een dikke 90 over het 3e vak reed naar de plaats waar hij moest staan. Dus verkeer dat sneller rijdt moet van 3 naar 2 vakken om er langs te geraken. Beginnen mensen toch niet even snel als dat ding te rijden eens ze er naast zijn zeker? Quote
PJH 21.018 Geplaatst: 9 juli 2013 Geplaatst: 9 juli 2013 Mobiele werkplaats op het 3e rijvak Gisteren reed hier een tractor op het linkervak: http://goo.gl/maps/f7ZeE De streetviewcamera staat vrij hoog, in't echt was ik daar HEEEEL snel bij En nee, geen aanduiding op voorhand. Quote
Martini Racing 2.777 Geplaatst: 9 juli 2013 Geplaatst: 9 juli 2013 Het negerbusje van de gouden gids... Quote
Jokke_vlo 16.914 Geplaatst: 9 juli 2013 Geplaatst: 9 juli 2013 Het negerbusje van de gouden gids...leven en laten leven 1 Quote
Martini Racing 2.777 Geplaatst: 9 juli 2013 Geplaatst: 9 juli 2013 leven en laten leven Good one. Quote
Tomski 5.334 Geplaatst: 10 juli 2013 Geplaatst: 10 juli 2013 overal 20km trager rijden dan toegelaten voor de veiligheid hé!!! maar dan wel een voorrang pakken waar ie niet mocht én door het rood gereden. sommige mensen Quote
janvkn 5.568 Geplaatst: 10 juli 2013 Auteur Geplaatst: 10 juli 2013 overal 20km trager rijden dan toegelaten voor de veiligheid hé!!! maar dan wel een voorrang pakken waar ie niet mocht én door het rood gereden. sommige mensen Echt he... ik kom dat elke dag tegen. Op de binnenwegen 60 rijden waar je 70 of 90 mag, maar aan elk kruispunt met voorrang van rechts zonder te remmen doorrijden Quote
tuscani 11.796 Geplaatst: 10 juli 2013 Geplaatst: 10 juli 2013 idd zo herkenbaar. dan hang je daar achter tegen 30 in bebouwde kom, kom je aan aan voorrang van rechts en daar tuffen ze voorbij zonder ook maar te remmen. jij stopt om te kijken en geeft weer gas en 10sec later hang je er weer achter. Dan kom je aan lichten die op groen staan en zit je in je eigen te roepen van "rij toch door sebiet is het rood!" en idd net als je daar toekomt springt dat licht op oranje en rijden ze gewoon door en sta jij voor het rood. die doen er om volgens mij Quote
ICM 24.885 Geplaatst: 10 juli 2013 Geplaatst: 10 juli 2013 Dat zijn diezelfde mensen die dan gewoon aan een zebrapad voorbijrijden waar mensen staan te wachten. They don't have a clue. Quote
Tomski 5.334 Geplaatst: 10 juli 2013 Geplaatst: 10 juli 2013 idd zo herkenbaar. dan hang je daar achter tegen 30 in bebouwde kom, kom je aan aan voorrang van rechts en daar tuffen ze voorbij zonder ook maar te remmen. jij stopt om te kijken en geeft weer gas en 10sec later hang je er weer achter. Dan kom je aan lichten die op groen staan en zit je in je eigen te roepen van "rij toch door sebiet is het rood!" en idd net als je daar toekomt springt dat licht op oranje en rijden ze gewoon door en sta jij voor het rood. die doen er om volgens mij gisteren toen ik thuis vertrok zo een madammeke gezien. Iets voorbij ons komt daar een gevaarlijke voorrang van rechts uit. Madam gewoon zonder kijken daar voorbij, blik op oneindig, stuur met 2 vuisten vast, gereed om het eruit te trekken je zal er maar uit komen gereden, in je recht. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.