Ga naar inhoud

Ergernis in het verkeer topic

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb ook weer een leuk verhaaltje.

Ik kom vanochtend aan bij de AD Delhaize in Brasschaat. Ik moet daar vooraan de winkel lossen, dus gewoon aan de straatkant.

Daar is een parkeerstrook voor een auto of 4-5 en er staan twee auto's, een VW Golf GTi en een BMW 5-reeks.

Ik geraak dus niet op die strook en besluit mij even dubbel te parkeren naast die Golf GTi, uiteindelijk heb ik amper 5min werk.

Zie schets:

SchetsBrasschaat_zpsb00f0866.jpg

De eigenaar van de Golf stond 20m verder te wachten totdat de bakker open ging. Ik begin te lossen en nadat ik 1 van de 3 stapels binnen heb getrokken komt de eigenaar van de Golf. Hij stapt in en start de motor. Ik neem stapel 2 en ineens begint die Golf achteruit te rijden.

Ik doe teken dat hij even moet wachten omdat ik toch bijna gedaan heb, maar daar geeft hij geen gehoor aan. Hij begint te wringen en rijdt verder achteruit. Hij draait af en moet opletten voor mijn laadklep. Dat doet hij ook maar aan die BMW achter hem geeft hij geen aandacht. En ja hoor, hij rijdt gewoon met zijn rechterachterkant linksvoor tegen de BMW. Ik denk dat wanneer zijn ogen kogels waren ik het niet meer kon navertellen :lol:

En wat dan? Niets... hij manoeuvreert nog een beetje zodat hij eruit geraakt en rijdt gewoon weg! Aan de rode lichten 50m verder bolt hij dan gewoon door het rood om zo snel mogelijk weg te zijn... Wat dacht die idioot nu eigenlijk? Dat ik van niets wist? Ik heb de uitleg gedaan aan de eigenaar van de BMW, de nummerplaat van de Golf doorgegeven en mijn GSM nummer gegeven.

Zo, dat is dus vluchtmisdrijf + schade vergoeden en dat allemaal omdat hij geen 2min kon wachten. DURE chocokoeken...

• Vind ik leuk 7
Geplaatst:

Ik heb wel andere zaken te doen.

Zoals een voertuig met al zijn functies besturen?

Uiteraard.

Geplaatst:

Er rijden toch kutzakken van mensen rond.

Daarnet reed ik even over en weer om een broodje, had ik het volgende voor: ik rij op een 70km/h baan als laatste achter een vrachtwagen, en daarvoor nog een heel treintje auto's. De snelheid is ongeveer 60km/h. Achter mij reed helemaal niemand. Ineens komt er vanop een parkeerplaats links naast de baan een auto opgereden, en die ramt zich tussen mij en de vrachtwagen voor mij waardoor ik hard de remmen in moet. Daarna vervolgt hij zijn route aan 40km/h waardoor ik het treintje voor mij mooi zie wegrijden :fp:

Geplaatst:

Kan dit topic trouwens eens niet naar de CC verplaatst worden? Vind dat er soms al behoorlijke verhalen instaan, al dan niet wetende dat dit hier openbaar staat...

Geplaatst:

Dat mag van mij gerust hier blijven staan. Wie hier iets plaatst doet dat op eigen risico.

Geplaatst:

Het zal hier wss al eens aan bod gekomen zijn, maar de laatste dagen heb ik er mij meermaals mateloos aan geërgerd.

Kan er iemand uitleggen waarom je op een quasi vrije autosnelweg aan een 'snelheid' van 100 km/u op het 3de rijvak gaat slenteren om dan aan de flitspalen toch nog vol op de rem te gaan staan????

http://www.youtube.com/watch?v=exMzce5RATE

Kijken vanaf 15:40

Geplaatst:

allen aan 105 à 110 op 't linkerrijvak, die BMW bbreak voor mij remt dan te pas en te onpas, daarom ook laat ik die zwarte Vito ertussen(ook omdat achter mij er nog een 5tal auto's reden) en dan als de vrachtwagen terug mooi naar rechts gaat....

http://www.youtube.com/watch?v=9DjnpUHAz3k&feature=youtu.be

Ik word hier echt slechtgezind van. Om ongemakkelijk van te worden.

Geplaatst:

Ik word hier echt slechtgezind van. Om ongemakkelijk van te worden.

omdat ik die slaapkoppen rechts voorbijga?

Geplaatst:

omdat ik die slaapkoppen rechts voorbijga?

Banee, omdat die eikels allemaal links blijven rijden.

Geplaatst:

Ik kom vanochtend aan bij de AD Delhaize in Brasschaat. Ik moet daar vooraan de winkel lossen, dus gewoon aan de straatkant.

Daar is een parkeerstrook voor een auto of 4-5 en er staan twee auto's, een VW Golf GTi en een BMW 5-reeks.

Ik geraak dus niet op die strook en besluit mij even dubbel te parkeren naast die Golf GTi, uiteindelijk heb ik amper 5min werk.

Zie schets:

De eigenaar van de Golf stond 20m verder te wachten totdat de bakker open ging. Ik begin te lossen en nadat ik 1 van de 3 stapels binnen heb getrokken komt de eigenaar van de Golf. Hij stapt in en start de motor. Ik neem stapel 2 en ineens begint die Golf achteruit te rijden.

Ik doe teken dat hij even moet wachten omdat ik toch bijna gedaan heb, maar daar geeft hij geen gehoor aan. Hij begint te wringen en rijdt verder achteruit. Hij draait af en moet opletten voor mijn laadklep. Dat doet hij ook maar aan die BMW achter hem geeft hij geen aandacht. En ja hoor, hij rijdt gewoon met zijn rechterachterkant linksvoor tegen de BMW. Ik denk dat wanneer zijn ogen kogels waren ik het niet meer kon navertellen :lol:

En wat dan? Niets... hij manoeuvreert nog een beetje zodat hij eruit geraakt en rijdt gewoon weg! Aan de rode lichten 50m verder bolt hij dan gewoon door het rood om zo snel mogelijk weg te zijn... Wat dacht die idioot nu eigenlijk? Dat ik van niets wist? Ik heb de uitleg gedaan aan de eigenaar van de BMW, de nummerplaat van de Golf doorgegeven en mijn GSM nummer gegeven.

Zo, dat is dus vluchtmisdrijf + schade vergoeden en dat allemaal omdat hij geen 2min kon wachten. DURE chocokoeken...

lever jij ook aan de ad delhaize in ekeren centrum?
Geplaatst:

Jammer genoeg, sinds een jaar of twee de nieuwe mode en bijgevolg ook dagelijkse kost ...

En claxonneren helpt niet eens, maar ik begrijp je frustratie, Philken.

Geplaatst:

Jammer genoeg, sinds een jaar of twee de nieuwe mode en bijgevolg ook dagelijkse kost ...

En claxonneren helpt niet eens, maar ik begrijp je frustratie, Philken.

IDD da madammeken met hare CLItOris is gewoon links blijven rijden à 100 per uur en die dat erachter reden zijn dan ook rechts voorbijgegaan....

Geplaatst:

lever jij ook aan de ad delhaize in ekeren centrum?

Neen, we leveren wel bij de GB in Hoevenen (Hoge Weg 26). Dat ligt niet zo ver van Ekeren toch?

Geplaatst:

De eerste blijft links rijden want denkt niet dat er iemand achter hem/haar zit die wilt inhalen, de tweede rijdt op vellige afstand want bumperkleven is asociaal, en bijgevolg zit iedereen maar op het linkervak uit zijn neus te eten...

Geplaatst:

Te ver om goeiendag te komen zeggen...

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Te ver om goeiendag te komen zeggen...

Ik heb vanaf morgen een andere ronde ;)

Hoeselt - Bilzen - Genk, lekker relax dus want het verkeer in Antwerpen..

Geplaatst:

Zie schets:

Ik doe teken dat hij even moet wachten omdat ik toch bijna gedaan heb, maar daar geeft hij geen gehoor aan. Hij begint te wringen en rijdt verder achteruit. Hij draait af en moet opletten voor mijn laadklep. Dat doet hij ook maar aan die BMW achter hem geeft hij geen aandacht. En ja hoor, hij rijdt gewoon met zijn rechterachterkant linksvoor tegen de BMW. Ik denk dat wanneer zijn ogen kogels waren ik het niet meer kon navertellen :lol:

Brasschaat en Golf GTI. Ik dacht al dat er iets in de lucht hing... :D (not me)

Is wel een gewone Delhaize, geen AD. ;)

Geplaatst:

Brasschaat en Golf GTI. Ik dacht al dat er iets in de lucht hing... :D (not me)

Is wel een gewone Delhaize, geen AD. ;)

Het is een Proxy Delhaize inderdaad. Het was trouwens een zwarte Golf V (1-DWB-399) ;)

Geplaatst:

En claxonneren helpt niet eens.

Ik heb er al over nagedacht om zo'n zware luchthoorn te monteren, eventueel in combinatie met een wig-wag installatie op de grootlichten. Al valt dat laatste wel te hard op vrees ik. Die claxon zou nog gaan, toch zeker wanneer er vrachtwagens in de buurt zijn ;)

Geplaatst:

train horn

ooit installeer ik dat illegaal doch hilarisch ding eens :)

• Vind ik leuk 1

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in