Ga naar inhoud

Ergernis in het verkeer topic

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik kwam er donderdag pas achter waarom het deze week zo verdacht kalm was op de baan. :fp:

Vanaf maandag weer quasi dagelijks Sint-Truiden - Zele, ik verheug me er al op...

Geplaatst:

Ja amai, ook nog een eindje.

Geplaatst:

:inlove:

Ook ik pleit schuldig
  • Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Ik kwam er donderdag pas achter waarom het deze week zo verdacht kalm was op de baan. :fp:

Vanaf maandag weer quasi dagelijks Sint-Truiden - Zele, ik verheug me er al op...

Goed gek.

Geplaatst:

Daarnet, rijbaan waar je 70 mag. Ok, ik rij 95, maar dan schiet er zich zo één voor mij. Waarom kijkt men niet eventjes? De laatste tijd schiet iedereen zich er precies maar voor en moet je maar kunnen of WILLEN remmen. Ik ga bijna 's los in één zijn koffer rijden.

Geplaatst:

En ze zijn dan altijd zó gehaast om voor je de baan op te draaien, maar als ze dan moeten optrekken is hun haast helemaal verdwenen :fp:

Geplaatst:

Ik laat dan onmiddellijk mijn gas los, maar remmen doe ik toch pas als ik echt niet anders kan.

Dat mag dan nog bumperkleven heten, in principe zouden ze je niet mogen hinderen, zelfs als je constant blijft rijden.

Geplaatst:

En ze zijn dan altijd zó gehaast om voor je de baan op te draaien, maar als ze dan moeten optrekken is hun haast helemaal verdwenen :fp:

Inderdaad. Heb me laten uitbollen tot aan z'n koffer. Reed 'm 50 km/u. Aan 't rondpunt wat verder nam ie 't als een zot (2 vaks) zodat ik zeker niet ging over kunnen. 

Geplaatst:

Daarnet ook ene die een bestelwagen die aan het uitladen was voorbij ging, de tegenligger moest maar remmen. Maar dan wel verder 55 rijden waar je 70 mag...

Geplaatst:

En daarstraks ene met ingeklapte spiegels. Ik was met de moto en toen ik het opmerkte sloeg ie links af. Even erachter gegaan en hem erop gewezen dat links afslaan zonder in je spiegels te kijken onmogelijk is, behalve als je blind rijdt... "Maar ik pinkte toch?!"

Geplaatst:

:facepalm:

Slecht topic voor mijn tikker, alles wat ik hier lees is zo herkenbaar..

Geplaatst:

Als ge veel op de baan zijt ziede toch wa stoten ze.

Daarnet weer zo'n geval gehad van er persé voor willen en dan niet vooruit gaan :(

Geplaatst:

O maar aan mijn eigen domme stoten erger ik me niet :D

Daar schaam ik me voor. En door een poging om een sorry-gebaar te maken, los ik dat dan deels op.

Maar geen probleem hoor, maak maar het eigen-domme-stoten-in-het-verkeer-topic, ik ben bereid ze erin te posten. ;)

Wel een mooie opmerking.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Vandaag nog eens 900km gedaan, eindelijk nog eens bollen :)

kort samengevat: andere mensen

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

O maar aan mijn eigen domme stoten erger ik me niet :D

Daar schaam ik me voor. En door een poging om een sorry-gebaar te maken, los ik dat dan deels op.

Maar geen probleem hoor, maak maar het eigen-domme-stoten-in-het-verkeer-topic, ik ben bereid ze erin te posten. ;)

Wel een mooie opmerking.

Heel herkenbaar.

Geplaatst:

Wel nog geen enkele post in dit topic van iemand die zelf iets doms deed

Vandaag een stomme stoot gedaan. 5 meter een enkelrichtingsstraat ingedraaid in Maastricht, in de verkeerde richting. Ik ben dan maar achteruit terug gereden toen ik het doorhad :D

Geplaatst:

Vandaag een stomme stoot gedaan. 5 meter een enkelrichtingsstraat ingedraaid in Maastricht, in de verkeerde richting. Ik ben dan maar achteruit terug gereden toen ik het doorhad :D

Heb ik ook eens gehad. Bij het achteruit rijden 3 metalen Amsterdammers uitgereden.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Nog net nen topper meegemaakt. Het is zondag en de meest hopeloze figuren kruipen in hun auto. Ik ben rustig rijdende op de zijbaan van de Leien (Antwerpen). Ik bol tegen 55km/u ongv. richting een groen licht. Links van mij zijn schuine parkeerplaatsen gevolgd door een bomenrij met gras tussen (geen parkeerplaats). Plots schiet (letterlijk) er nen held met ne grote grijze Citroën van tussen die bomen uit (20m voor mij, max) op mijn rijvak. Meneer kwam uit zijn geïmproviseerde parkeerplaats maar dacht er allicht niet aan eerst eens in de zijspiegel te kijken. Gelukkig rijd ik nagenoeg altijd met twee handen aan m'n stuur en is de Golf nog een behoorlijk gooi en smijt bakske of het had een schoon koek geweest. Achter mij stond ie dan natuurlijk stil want hij/zij zal waarschijnlijk erg verschoten zijn <_<

Geplaatst:

Mensen die hun trekhaak als parkeersensor gebruiken, ik haat ze vanuit de grond van m'n hart. 

• Vind ik leuk 3
Geplaatst:

Mensen die hun trekhaak als parkeersensor gebruiken, ik haat ze vanuit de grond van m'n hart. 

Ook nen topper. Ik heb nog altijd zo'n ingedeukt bolleke staan in mijn nummerplaat vanvoor <_< Gelukkig maar in de nummerplaat :)

Geplaatst:

Ook nen topper. Ik heb nog altijd zo'n ingedeukt bolleke staan in mijn nummerplaat vanvoor <_< Gelukkig maar in de nummerplaat :)

Ik heb zo ook een tijd rondgereden met een "bol" ingedrukt in mijn voorbumper. Met een nieuwe nummerplaat erover zag je het wel niet. "Gelukkig" heeft dan iemand later heel de bumper aan frut gereden zodat die vervangen kon worden.

Geplaatst:

Ik heb meerdere van die afdrukken in mijn nummerplaat. Als ik kan kiezen zet ik me dan ook steevast met m'n neus naar de andere wagen, de achterbumper heeft niet zo'n beschermingsmechanisme. Ik heb echt al serieus overwogen om me van die bumper bullies aan te schaffen, puur om van die miserie verlost te zijn. 

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid