Gast wooter Geplaatst: 4 november 2013 Geplaatst: 4 november 2013 Iets sneller rijden en iets zotter zelf trekken aan je grootlichthendel nog voor je rechts voorbij gaat? En xenons... Quote
STA911 5.734 Geplaatst: 4 november 2013 Geplaatst: 4 november 2013 Ik probeer er ook aan te denken als Kathleen naast mij zit. Met mijn beste maat gaat het allemaal vlotter. Met familie of ouders of andere vrienden blijf ik ook braaf. Quote
janvkn 5.568 Geplaatst: 4 november 2013 Auteur Geplaatst: 4 november 2013 Iets sneller rijden en iets zotter zelf trekken aan je grootlichthendel nog voor je rechts voorbij gaat? En xenons... Ik heb xenons, maakt geen fuck uit. Quote
Gast wooter Geplaatst: 4 november 2013 Geplaatst: 4 november 2013 Xenons maakt uit voor diegenen die wel in hun spiegel kijken. Mijn vrouw heeft zelf xenons in een BMW maar blijft braaf rechts rijden als er in de verte zo een knipperende xenon af komt. Het beste is een rooie helm op een BMW motorfiets, met een goeie vaart. Er gaat geen enkele rit voorbij of er is er ene die naar links komt, dan mij in de mot krijgt en terug naar rechts slingert. Zelfs mijn M-strepen op mijn hoger ingestelde xenons op mijn Z4 werken niet zo goed. Quote
Gast caoimhin Geplaatst: 4 november 2013 Geplaatst: 4 november 2013 Het is al goed dat er op de Nordschleife zo'n mongool rondrijdt die constant aan zijn grootlichthendel trekt, laat het uit op de openbare weg .. 1 Quote
Tiep 3.397 Geplaatst: 4 november 2013 Geplaatst: 4 november 2013 Vind ik ook echt superirritant, als het regent zetten mensen hun mistlichten op, waarom? Beter zicht bekom je er niet door en de rest op de weg wordt alleen maar verblindt door de weerspiegeling op het wegdek Of van die paljassen die 's nachts enkel met standlichten en mistlichten rijden, maar geen koplampen Over lichten gesproken: reed een tweetal weken geleden achter een vrij nieuwe Mazda (model ontgaat me even) en de bestuurder was de auto duidelijk nog niet gewoon. Het was wel al pikdonker en ze was vergeten d'r lichten aan te steken. Minstens 5 keer kort geflasht voor ze het door had Haar auto was dan ook nog eens zwart btw. Quote
Lefty 19.511 Geplaatst: 4 november 2013 Geplaatst: 4 november 2013 Knalharde ophanging werkt wel goed heb ik gemerkt. Mensen snappen niet waar dat onstabiel lichtgeflikker vandaan komt en gaan dan maar aan de kant. 8 Quote
STA911 5.734 Geplaatst: 4 november 2013 Geplaatst: 4 november 2013 Knalharde ophanging werkt wel goed heb ik gemerkt. Mensen snappen niet waar dat onstabiel lichtgeflikker vandaan komt en gaan dan maar aan de kant. Zo ervaar ik het ook soms. Al botsend en stotend afkomen helpt. Quote
Lefty 19.511 Geplaatst: 4 november 2013 Geplaatst: 4 november 2013 Met de RS6 was het de angstmethode, zo hard mogelijk op ze af komen rijden...werkt heerlijk. Maar dat is nu in conflict met enige tekens van mentale volwassenheid bij mezelve. 1 Quote
Naish 9.569 Geplaatst: 4 november 2013 Geplaatst: 4 november 2013 Met de RS6 was het de angstmethode, zo hard mogelijk op ze af komen rijden...werkt heerlijk. Maar dat is nu in conflict met enige tekens van mentale volwassenheid bij mezelve. Niet aan toegeven!!! (aan die zogezegde mentale gewassenheid ) Quote
Lefty 19.511 Geplaatst: 4 november 2013 Geplaatst: 4 november 2013 Een tijd geleden is er zo'n meisje geschrokken (ik haalde rechts in met snelheidsverschil 10 km/h in druk verkeer), er was er eentje bij haar aan het bumperkleven, ze wou naar rechts maar daar was ik dus...hup, zwieper aan het stuur en op miraculeuze wijze heeft ze een 360° gedaan op een volle E40 over 4 baanvakken zonder iets te raken. Sindsdien ben ik iets voorzichtiger, mensen kunnen rare dingen doen als ze schrikken. Quote
Lefty 19.511 Geplaatst: 4 november 2013 Geplaatst: 4 november 2013 Hoeveel mensen van baanvak veranderen tegenwoordig zonder ook maar 1 blik in hun spiegels te werpen, dat is gewoon suïcidaal aan het worden. 2 Quote
STA911 5.734 Geplaatst: 4 november 2013 Geplaatst: 4 november 2013 Dat is! Of mensen die denken dat omdat ze pinken de andere maar moet wijken. Irritant! Soms werkt het om dan effectief niet aan de kant te gaan, afhankelijk van hoe die kerel rijdt tov jou, om dan op't laatste nippertje toch naar het volgende baanvak op te schuiven. Sommigen zie je twijfelen en traag maar gestaag afkomen, sommigen pinken en draaien hun stuur om. Of jij daar nu rijdt of niet. Quote
ir_fuel 58.288 Geplaatst: 4 november 2013 Geplaatst: 4 november 2013 Of mensen die denken dat omdat ze pinken de andere maar moet wijken. Irritant! Ben je mij ook tegengekomen met de remorque? Quote
gewoon ik 8.350 Geplaatst: 4 november 2013 Geplaatst: 4 november 2013 wisselen van baanvak op zijn hollands. Pinken is wisselen. Ongeacht of er iemand is of niet. Quote
STA911 5.734 Geplaatst: 4 november 2013 Geplaatst: 4 november 2013 Ben je mij ook tegengekomen met de remorque? Ja, maar niet daar waar je bedoelt waarschijnlijk. Dat ging anders wel vlot met de remorque achterop. Wij zijn jou tegengekomen in Chateau-Thiery aan het tankstation, 's morgens. Op de weg naar huis enkel maar die grijze Subaru met hollandse transits ofzo tegengekomen. Quote
Lefty 19.511 Geplaatst: 4 november 2013 Geplaatst: 4 november 2013 Ik begin de Belgische chauffeur met uitstek 1 van de irritantste te vinden. In NL zijn degelijke campagnes gehouden over linksrijden omdat het vrij hoog in de ergernis toptien stond, dat heeft iets of wat geholpen. Hun 130 kmh heeft ook nog voor wat awareness gezorgd. Nee, wat ik in België allemaal zie, dat zijn in andere (beschaafde) landen toch eerder uitzonderingen. Quote
ir_fuel 58.288 Geplaatst: 4 november 2013 Geplaatst: 4 november 2013 Wij zijn jou tegengekomen in Chateau-Thiery aan het tankstation, 's morgens. I know, heb nog gezwaaid remember? Quote
gewoon ik 8.350 Geplaatst: 4 november 2013 Geplaatst: 4 november 2013 in belgië voeren ze eindelijk een campage om te ritsen. Laten we kleine stapjes per keer nemen Lefty 2 Quote
ir_fuel 58.288 Geplaatst: 4 november 2013 Geplaatst: 4 november 2013 Ja, maar niet daar waar je bedoelt waarschijnlijk. Dat ging anders wel vlot met de remorque achterop. Oja, aan de péage nog een of andere fransoos met een Peugeot. Samen vertrokken en is er niet overgeraakt tot … ah dit is openbaar zeker? 1 Quote
ir_fuel 58.288 Geplaatst: 4 november 2013 Geplaatst: 4 november 2013 Ik begin de Belgische chauffeur met uitstek 1 van de irritantste te vinden. In NL zijn degelijke campagnes gehouden over linksrijden omdat het vrij hoog in de ergernis toptien stond, dat heeft iets of wat geholpen. Hun 130 kmh heeft ook nog voor wat awareness gezorgd. in Fr. zijn ze ook campagne aan het voeren daarrond. Quote
Lefty 19.511 Geplaatst: 4 november 2013 Geplaatst: 4 november 2013 in belgië voeren ze eindelijk een campage om te ritsen. Laten we kleine stapjes per keer nemen Lefty Het schijnt niet bijster veel te helpen tbh Is in Nederland ook duidelijker, staat meestal goed aangeduid incl bord "geef ritser ruimte" Quote
STA911 5.734 Geplaatst: 4 november 2013 Geplaatst: 4 november 2013 I know, heb nog gezwaaid remember? Ja. 't Leek dat je niet goed wist naar wie je aan't zwaaien was. Quote
gewoon ik 8.350 Geplaatst: 4 november 2013 Geplaatst: 4 november 2013 Het schijnt niet bijster veel te helpen tbh Is in Nederland ook duidelijker, staat meestal goed aangeduid incl bord "geef ritser ruimte" uhu. Duidelijk he en ik kan me niet voorstellen dat er daar ook geen hln-volk rondloopt. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.