Ga naar inhoud

Ergernis in het verkeer topic

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

We praten over iets anders denk ik ;)

Jij bedoelt waarschijnlijk dit: http://goo.gl/maps/FkxdM

Terwijl ik dit bedoel: http://goo.gl/maps/Q7VdP

O ja, klopt. En dat kruispunt is inderdaad onbegrijpelijk; en op gps staat daar nog steeds een mooi rond cirkeltje :(

Maar deze baan vind ik wel een aangename weg om Geel binnen te komen.

Dan Winkelomheide (goede bakkerij daar :D) en dan pas via Geel West. Bweurk, dat blijft daar toch sukkelen. Veel fly heb ik nog niet gedaan met die fly over. Ok, hij is nog niet af, maar soit.

Geplaatst:

Ik riskeer er mijn leven niet door, en ik laat u er al zeker niet tussen.

Dan ben jij de ergernis!

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

een lullo in een monovolume 

Ow ow oooow...

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Dus, als ik je goed versta, zou je liever hebben dat de staart van die file doorgetrokken wordt over het rechterrijvak, in plaats van over de pechstrook?

Klopt!

Geplaatst:

Ow ow oooow...

Ik zei een lullo. Ik hoop dat jij in je Zafira niet zit te kutten met een iPad op je schoot, of je boterhammen zit te eten.

Geplaatst:

Ongalante mensen. Niet normaal tegenwoordig. :huh:

Lekker bumper aan bumper aanschuiven in een file, blik strak vooruit terwijl er bv. in de andere rijrichting iemand wil afslaan.

Geplaatst:

En dat terwijl het o zo plezant is om eens een ander iets te gunnen en een hand of glimlach terug te krijgen. Sommigen moeten dat nog ontdekken, bekijk het zo.

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

En dat terwijl het o zo plezant is om eens een ander iets te gunnen en een hand of glimlach terug te krijgen. Sommigen moeten dat nog ontdekken, bekijk het zo.

Maar echt! Dat is een van de redenen waarom ik zo graag rij. Mensen die je bedanken voor zo'n kleine moeite. Als er eens iemand dat niet doet dan is dat spijtig.

Merk wel op dat ik de laatste tijd heel veel mensen iets gun die dan totaal niet doorhebben dat ge ze wilt doorlaten :fp:

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Tja, niemand is dat nog gewoon.

Ik probeer het ook zo veel mogelijk te doen.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

O ja, klopt. En dat kruispunt is inderdaad onbegrijpelijk; en op gps staat daar nog steeds een mooi rond cirkeltje :(

Ja, 't was ook een lekker rondpuntje om vlotjes op te slieren. Ik krijg heimwee als ik het zie op Google Maps :(http://goo.gl/maps/5QKz9

Het klotige aan die lichten zoals ze nu zijn is dat je soms pokkelang kan wachten om links af te slaan. Er passen 3 auto's op het kruispunt, en als er dan continu tegenliggend verkeer is (zoals meestal 's morgens) geraken er maar 3 auto's door per groen fase :(

Maar deze baan vind ik wel een aangename weg om Geel binnen te komen.

Dan Winkelomheide (goede bakkerij daar :D) en dan pas via Geel West. Bweurk, dat blijft daar toch sukkelen. Veel fly heb ik nog niet gedaan met die fly over. Ok, hij is nog niet af, maar soit.

Hah, ik stop ook soms bij die bakker. Ik moet me 's avonds wel haasten dan want om 18u is ie dicht, en dat red ik vaak niet.

Dit is de route die ik doorgaans volg om van Geel in Turnhout te geraken:

http://goo.gl/maps/52yMr

Je ziet dat ik eigenlijk in een grote boog om Geel heen rij :D

Geplaatst:

Dame van de bakker heeft mooie decolleté :ninja:

Maar haar koeken zijn ook zeer lekker :D

En ik moet altijd in Geel zelf zijn, da's altijd wat behelpen. Woensdagmiddag moet ik van daaruit vertrekken, ook niet echt plezant. Probeer altijd voor 12:00 weg te zijn, maar dat lukt me meestal net niet.

Geplaatst:

Dame van de bakker heeft mooie decolleté :ninja:

Maar haar koeken zijn ook zeer lekker :D

ts een koeketiene zouden ze in Torhoet zeggen

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Ongalante mensen. Niet normaal tegenwoordig. :huh:

Lekker bumper aan bumper aanschuiven in een file, blik strak vooruit terwijl er bv. in de andere rijrichting iemand wil afslaan.

Die strakke blik is van schaamte...

Maar echt! Dat is een van de redenen waarom ik zo graag rij. Mensen die je bedanken voor zo'n kleine moeite. Als er eens iemand dat niet doet dan is dat spijtig.

Merk wel op dat ik de laatste tijd heel veel mensen iets gun die dan totaal niet doorhebben dat ge ze wilt doorlaten :fp:

Inderdaad. Stoppen om voorrang van rechts geven is een topper op dat vlak. En dan staan ze daar 5 sec te koekeloeren eer ze doorrijden. :facepalm:

Geplaatst:

ts een koeketiene zouden ze in Torhoet zeggen

Toeroet zouden ze in Toeroet zeggen :D

Geplaatst:

Toeroet zouden ze in Toeroet zeggen :D

ben nog altijd bezig om mijn recentste schoonzusje deftig te verstaan...

Geplaatst:

Ah, uit Torhout? Of gewoon W-Vl? :D

Geplaatst:

Ah, uit Torhout? Of gewoon W-Vl? :D

gewoon toeroet

vlak aan de politie Hofstraat of zoiets

Geplaatst:

Geestig :)

Als je in de buurt bent en je hebt tijd, sms maar eens he. Als 't past voor mij moet je dan maar eens binnenspringen (heb wel drukke weekends en avonds, maar je weet nooit)

Geplaatst:

Mijne copain schiet af en toe eens uit z'n krammen deze keer :lol:

:lolz:

Uwe maat moet dat rond punt in Hasselt maar langs de binnenkant nemen in 't vervolg. Veel minder ergernis ;)

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Bijkomende commentaar inclusif da accent :lolz:

"ééééééj maar da was rrrooooood ze menneke"

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Dat op de baan komen voor je neus is erg de laatste tijd. Iedereen rekent er maar op dat je in de remmen gaat...soms heb 'k daar echt geen zin in en wil ik er zo in knallen hé

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Met de moto valt dat tot nu toe echt wel mee. Met de auto ook, maar dat komt eerder omdat ik achter iemand zit die 20 per uur onder de snelheidslimiet rijdt, waar ze dan voor invoegen.

Geplaatst:

Ik blijf dan toch nog relatief rustig in de auto als ik tiep zijnen maat bezig hoor :lol:

Maar ook dit ... dagelijkse situaties. Jammer genoeg.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid