Tiep 3.397 Geplaatst: 9 december 2013 Geplaatst: 9 december 2013 Ik zou mij serieus moeten inhouden om niet uit te stappen vrees ik Ik zou eerder voor het treiteren gaan, koekje van eigen deeg. Quote
Gast caoimhin Geplaatst: 9 december 2013 Geplaatst: 9 december 2013 Kan je doen als je tijd hebt. Enkel zien dat je dan anderen niet stoort. Bij mijn vorige voetbalploeg moesten we eens op verplaatsing spelen, en was er zo ook iemand die achterlijk aan het doen was (niemand van de ploeg). Toen is er iemand van ons gestopt, alle vier uitgestapt en hebben ze zijn banden plat gezet (hij kon geen kant uit met zijn wagen, en durfde zeker niet uitstappen). Was er mss wat over, maar vond het toen wel lachen 1 Quote
Gast caoimhin Geplaatst: 10 december 2013 Geplaatst: 10 december 2013 Ik heb toen niets gedaan hé @@Maaher, ik zat enkele wagens verder. Quote
janvkn 5.568 Geplaatst: 10 december 2013 Auteur Geplaatst: 10 december 2013 Dat is binnenkort ook opgelost, Bompa... http://www.standaard.be/cnt/dmf20131209_00879129 In mijn buurt is intussen een van de laatste 90km/h wegen (de weg naar Postel) ook gesneuveld en over de ganse lengte 70km/h geworden Quote
Maaher 2.273 Geplaatst: 10 december 2013 Geplaatst: 10 december 2013 Ik heb toen niets gedaan hé @@Maaher, ik zat enkele wagens verder. Sorry, ik las je post wat anders. Zoiets vind ik er niet licht maar zwaar over. Daar zou ik me inderdaad aan ergeren, zeg maar. Quote
Gast caoimhin Geplaatst: 10 december 2013 Geplaatst: 10 december 2013 Zoals ik zei, op die moment vind je dat wel nog lachen, maar niet veel later besef je dat het er los over was. Nu ja, het viel op zich nog mee, wetende wie het gedaan heeft. Die zijn tot andere dingen in staat .. Quote
Maaher 2.273 Geplaatst: 10 december 2013 Geplaatst: 10 december 2013 Dat zegt veel over het volk. Amateurvoetbal, balorigheden, ... Clichés zijn er om bevestigd te worden, nietwaar? PS: de @Tommie in me zegt dat "moment" een onzijdig woord is.Zie ook hier. Ik wil niet de taalnazi uithangen maar ik weet dat jij normaal gezien wel weet hoe je moet schrijven. 1 Quote
Gast caoimhin Geplaatst: 10 december 2013 Geplaatst: 10 december 2013 Clichés zijn er inderdaad om bevestigd te worden. Zitten hele slimme en welopgevoede gasten tussen, maar voor elke deftige kerel krijg je twee "speciallekes". Dan hebben we het onder andere over een para die dummy granaten meebrengt en in de kleedkamers gooit, die op je plast terwijl je jezelf aan het afdrogen bent, .. Het is dat ik het spelletje zo graag speel Quote
Maaher 2.273 Geplaatst: 10 december 2013 Geplaatst: 10 december 2013 Ik heb het nooit begrepen, eerlijk gezegd. Ik heb een tweetal jaar meegedaan met een ploegske in 635464e provinciale. Als je ziet wat voor volk je tegenkomt is je goesting rap over. Die mannen moeten precies alle frustratie van een week kwijt op 90 minuten. On topic: er komt binnenkort precies toch een stoplicht op mijn tripje naar het werk. Quote
gTa 28.029 Geplaatst: 10 december 2013 Geplaatst: 10 december 2013 voetbal sport van de intelligentsia toonbeeld van de superioriteit van het dier homo sapiens op deze planeet eindpunt van de evolutie kers op de beschavingstaart 6 Quote
Bouncing Bullet 2.932 Geplaatst: 10 december 2013 Geplaatst: 10 december 2013 voetbal sport van de intelligentsia toonbeeld van de superioriteit van het dier homo sapiens op deze planeet eindpunt van de evolutie kers op de beschavingstaart Brrraaaziiiiiiil Laaalalalalalaaa Quote
Maaher 2.273 Geplaatst: 10 december 2013 Geplaatst: 10 december 2013 kers op de beschavingstaart Quote
Gast caoimhin Geplaatst: 10 december 2013 Geplaatst: 10 december 2013 Zo'n heerlijk spelletje En het is best leuk om je intelligentie uit te spelen tegenover je (meestal veel dommere) tegenstander. Enkel zien dat je dan zijn trappen naar je enkels kunt ontwijken :D Quote
CharlesV 4.378 Geplaatst: 10 december 2013 Geplaatst: 10 december 2013 Gisterenavond, toen ik naar mn auto ging op de parking van het station in Kortrijk, hoor ik een auto optrekken en daarna een knal, kijk achter mij en staat een auto stil aan de uitgang van de parking. Soit ik kruip in m'n auto en rij ook naar de uitgang, waar ik achter de auto van de knal sta, was een oud wrak van een corsa. Hij wil de straat oprijden zonder lichten, dus ik claxonneer even en trek aan mn grootlichten, geen reactie Hij rijdt naar links, ik naar rechts en hoor hem weer luid optrekken en daarna weer een identieke knal. Ik, veel te nieuwsgierig, besluit om mijn kar te draaien bij het rondpunt en eens te gaan zien wat er gebeurd is. Hij was 30m van de parking vol op de trottoir geknald, stond dwars op de baan Linkerwiel helemaal afgebroken allezins. Er zat een Marokkaan in, had niets op het eerste zicht dus ben gewoon doorgereden Blij dat hij van voorlopig van de weg is, ik schrok ervan dat hij niemand mee had genomen in zijn ravage. Dus waarschijnlijk had hij ook op de parking ergens tegen gereden en besluit hij gewoon door te rijden, was echt iets mis mee in ieder geval. Quote
ICM 24.886 Geplaatst: 10 december 2013 Geplaatst: 10 december 2013 Deze morgen vijf minuten achter een kerel gereden waarbij de ruitenwissers van z'n auto non-stop wisten. Stralende zon Hoe detached kan je zijn van het autorijden? C'est ça. Tenzij ze van die flitsbakken gaan zetten. Ik weet er zo eentje staan op de buiten. In Vichte staat zo één van de weinige -zoniet de enige- flitsbak bij het verlaten van de bebouwde kom. Quote
janvkn 5.568 Geplaatst: 10 december 2013 Auteur Geplaatst: 10 december 2013 Deze morgen vijf minuten achter een kerel gereden waarbij de ruitenwissers van z'n auto non-stop wisten. Stralende zon Hoe detached kan je zijn van het autorijden? Vanmorgen om 7u kwam ik een madammeke tegen die nog rondreed zonder licht. Bij de rode lichten stond ik er naast, en heb ik haar er op gewezen, ze viel compleet uit de lucht. Haar dashboardverlichting brandde zelfs niet. Allez, dat merk je toch als het pikkedonker is buiten en je ziet niks op je dashboard? 1 Quote
Bompa 17.784 Geplaatst: 10 december 2013 Geplaatst: 10 december 2013 Ik ben altijd immens bang van dergelijke mensen. Die leven in een wereld die anders is dan wat wij zien. Die kunnen dus zomaar proberen door jou heen te rijden. Quote
ICM 24.886 Geplaatst: 10 december 2013 Geplaatst: 10 december 2013 Deze ochtend heb ik ook even m'n grootlichten aangezet. Ik rijd in de bebouwde kom. Het is druk, veel voetgangers, en er rijden enkele auto's voor me aan 20 km/u. We naderen een oversteekplaats waar een begeleider (met fluo vest en bordje) het zebrapad opstapt om wat kinderen over te laten. Stapvoets rijdt de volledige colonne gewoon door. De wagen voor me rijdt quasi de tenen van de begeleider plat. Ik ben gestopt. Klojo's. Trager is niet per se veiliger. Sommige mensen zien gewoon niets. Quote
Phil 12.513 Geplaatst: 10 december 2013 Geplaatst: 10 december 2013 Dat is het he. Als je traag rijdt ben je gewoon minder alert. Door dat het verkeer traag rijdt zijn er dan ook velen die zich permitteren van met hun smartphone te beginnen spelen. Zeer veilig inderdaad. Als je ietwat sneller rijdt ben je verplicht om je ten volle te concentreren op het rijden en ga je ook automatisch veel verder kijken. (ik heb het dan over buiten bebouwde kom waar weinig of geen fietsers en voetgangers komen) Quote
janvkn 5.568 Geplaatst: 10 december 2013 Auteur Geplaatst: 10 december 2013 Begeleiders, da's nog zo iets... De ene is ook de andere niet. In Kasterlee moet ik zo twee oversteekplaatsen voorbij. De ene begeleider laat de voetgangers altijd eventjes wachten, en als er verderop nog een groepje aankomt, zal hij ook even wachten tot ze aan het zebrapad zijn zodat ze in groep kunnen oversteken. Dan pas steekt hij zijn bord in de lucht en wacht hij tot de auto's stoppen om de voetgangers over te laten. Zo is het verkeer minder gehinderd, en kan toch iedereen veilig oversteken. De andere begeleider begint al te zwaaien met zijn plakkaat als er 100 meter verder een enkele fietser aankomt (die sowieso niet over een zebrapad mag rijden, laat staan dat ie voorrang heeft) en zou nog voor uw auto springen om u tegen te houden. 1 Quote
Gast caoimhin Geplaatst: 10 december 2013 Geplaatst: 10 december 2013 Zo staat er hier één in Anderlecht ook, in plaats van mensen te groeperen houdt hij telkens alles op voor 1 iemand. En 10 seconden later komt er weer iemand. En 10 seconden later .. Quote
janvkn 5.568 Geplaatst: 10 december 2013 Auteur Geplaatst: 10 december 2013 ja, die moet dood Challenge accepted Quote
gewoon ik 8.350 Geplaatst: 10 december 2013 Geplaatst: 10 december 2013 Vanavond op de Kennedy-rotonde in Oostende even mijn remmen duchtig mogen testen. Neem die altijd licht sportief, kom van de A10 en moest driekwart toer doen, dus zat op het binnenste vak. Aan eerste afslag vond een Nissan Pixo het nodig (die op het rechtse vak stond van de 2-vaksweg die toekomt) om vlak voor mijn neus de rotonde op te draaien (terwijl het eerste vak vrij was). Alles net niet volledig dicht + grootlicht, gaat die idioot niet vol op zijn rem staan?! Gelukkig had ik dus nog reserve met de Benz, heb tot quasi stilstand mogen doorduwen. Leve Benz-remmen, met de A6 zat ik los in zijn koffer. Ipv zich te excuseren en uit de weg te gaan, alle mogelijke gebaren en voor mijn neus tuffen aan een sukkeltempo. Dan maar vol op het eerste vak er voorbij geknald, ie wou mij nog couperen, maar het was zoals het elleboogje van Vantornout zondag op de druivencross naar Nys, te laat, was er al over (leve 400Nm). Komt ie achter mij staan aan de lichten, grootlichten en armpjes buiten om te gesticuleren. Heb er hem dan maar los afgereden in het optrekken, niet meer teruggezien. En dat is niet de eerste keer daar, begin dit jaar stak ik net niet onder het midden van een oplegger met de A6. Transport Booy van Gistel (appelblauw-zeegroene DAF's) vond dat hij voorrang had. Dat is ook een rondpunt waar ik verwacht dat de deuk rechtsachter in mijn auto op kosten van iemand anders zijn verzekering zal hersteld worden. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.