janvkn 5.568 Geplaatst: 10 december 2013 Auteur Geplaatst: 10 december 2013 Laat dat, ongelukkige! Te laat Quote
josenjef 436 Geplaatst: 10 december 2013 Geplaatst: 10 december 2013 Tegenwoordig neem ik de avondrit als relax moment. Ik weet dat ik meer dan een uur in de auto ga zitten. Geen gejaag op het linkse vak. Ik heb niet de indruk dat ik er zoveel trager mee ben. Zelfde hier, nu met de spitstrook erbij op de E40 is er nog minder reden om links te gaan rijden. Wekelijks plakken ze links ook wel is op elkaar. Quote
DenDuvel 4.679 Geplaatst: 10 december 2013 Geplaatst: 10 december 2013 Zelfde hier, nu met de spitstrook erbij op de E40 is er nog minder reden om links te gaan rijden. Wekelijks plakken ze links ook wel is op elkaar. Mijn strook! Quote
Bouncing Bullet 2.932 Geplaatst: 10 december 2013 Geplaatst: 10 december 2013 Tegenwoordig neem ik de avondrit als relax moment. Ik weet dat ik meer dan een uur in de auto ga zitten. Geen gejaag op het linkse vak. Ik heb niet de indruk dat ik er zoveel trager mee ben. Dat doe ik vooral S morgens. In ternat erop, rechts blijven tot een kilometer voor groot Bijgaarden en dan naar het tweede vak. Veel sneller als mij er Links tussen te duwen. Quote
Maaher 2.273 Geplaatst: 10 december 2013 Geplaatst: 10 december 2013 Het gaat me niet om sneller zijn. 's Avonds rij ik op het gemak naar huis. Niet slapend, maar rustig aan. Ik heb dan geen haast. Quote
gewoon ik 8.350 Geplaatst: 10 december 2013 Geplaatst: 10 december 2013 is de tweeling zo lastig? Quote
Jerain 2.474 Geplaatst: 10 december 2013 Geplaatst: 10 december 2013 Ik ben er nog nooit geflitst, en heb ze nog niet zien staan ... maar never say never. Als ze een nieuwe snelheidsbeperking invoeren is het logisch dat ze er vroeg of laat op gaan controleren he. Voor iemand die toch (te) rap wil rijden maakt het trouwens ook nog verschil. Vroeger was je rijbewijs veilig tot 130, nu maar tot 110 Tommeke Boonen heeft op dat stuk ook eens zijn RS4 bijna in de vaart geparkeerd, kwam nog juist een boom tegen naast de brug. Quote
Maaher 2.273 Geplaatst: 10 december 2013 Geplaatst: 10 december 2013 is de tweeling zo lastig? zover had ik er nog niet over nagedacht. Maar ergens klopt het wel dat het een "in between" momentje is van het werk enerzijds, en de avondspits thuis. Ik kom ontspannen thuis en dat komt de kleintjes alleen ten goede. 1 Quote
janvkn 5.568 Geplaatst: 10 december 2013 Auteur Geplaatst: 10 december 2013 Tommeke Boonen heeft op dat stuk ook eens zijn RS4 bijna in de vaart geparkeerd, kwam nog juist een boom tegen naast de brug. Die loslopende katten ook 1 Quote
Jerain 2.474 Geplaatst: 10 december 2013 Geplaatst: 10 december 2013 Dat was met zijn Lambo dacht ik, op een kruispunt... Hier moest hij fors uitwijken voor een motorrijder.????? Quote
DenDuvel 4.679 Geplaatst: 10 december 2013 Geplaatst: 10 december 2013 zover had ik er nog niet over nagedacht. Maar ergens klopt het wel dat het een "in between" momentje is van het werk enerzijds, en de avondspits thuis. Ik kom ontspannen thuis en dat komt de kleintjes alleen ten goede. Als ik te hard ontspan in mijn Touran, doe ik in m'n broek. 2 Quote
gewoon ik 8.350 Geplaatst: 10 december 2013 Geplaatst: 10 december 2013 je zit echt op je gemak in die touran 3 Quote
janvkn 5.568 Geplaatst: 10 december 2013 Auteur Geplaatst: 10 december 2013 Als ik te hard ontspan in mijn Touran, doe ik in m'n broek. Mja, waarom hebben ze dat ding ook dezelfde zitpositie als de gemiddelde wc pot gegeven ... 2 Quote
ICM 24.886 Geplaatst: 10 december 2013 Geplaatst: 10 december 2013 je zit echt op je gemak in die touran Daarom noemen ze dat een 'kakbak'. Quote
DenDuvel 4.679 Geplaatst: 10 december 2013 Geplaatst: 10 december 2013 Mja, waarom hebben ze dat ding ook dezelfde zitpositie als de gemiddelde wc pot gegeven ... 't Is in alle opzichten beter. - Je kan wat rondkijken - Er is muziek - Niemand (behalve de grotere kakbakken) zien waar je mee bezig bent. - Je weet dat je tijd hebt Ik mis enkel die buis naar beneden. Quote
josenjef 436 Geplaatst: 10 december 2013 Geplaatst: 10 december 2013 zover had ik er nog niet over nagedacht. Maar ergens klopt het wel dat het een "in between" momentje is van het werk enerzijds, en de avondspits thuis. Ik kom ontspannen thuis en dat komt de kleintjes alleen ten goede. Sinds ik op het rechtervak blijf met mijn Touran krijgt mijn vrouw minder slaag 2 Quote
Philken 154 Geplaatst: 10 december 2013 Geplaatst: 10 december 2013 Vandaag 580km gebold en me niet één keer geërgerd... ik zou beter mijn abo op dit topic opzeggen zekers Quote
gewoon ik 8.350 Geplaatst: 10 december 2013 Geplaatst: 10 december 2013 die 580kms waren op circuit? Quote
Philken 154 Geplaatst: 10 december 2013 Geplaatst: 10 december 2013 die 580kms waren op circuit? neen: Zottegem-Mariakerke- Jumet-Zonhoven-Booischot-Beerzel-Lichtervelde-Zottegem Quote
ex-Mooseman 14.610 Geplaatst: 10 december 2013 Geplaatst: 10 december 2013 Had zo vanmorgen enen op een boerenwegel waar je 90 mag en kan (tweevaks). Een lichte bocht: remmen. Een tegenligger: remmen. Verlichting bebouwde kom eindigt: remmen. Een brug over de autostrade over: remmen. Maar op dergelijke wegen ben je die zo voorbij Nu nog wel, vanaf morgen is da gedaan... Quote
ex-Mooseman 14.610 Geplaatst: 10 december 2013 Geplaatst: 10 december 2013 Vanavond op de Kennedy-rotonde in Oostende even mijn remmen duchtig mogen testen. Neem die altijd licht sportief, kom van de A10 en moest driekwart toer doen, dus zat op het binnenste vak. Aan eerste afslag vond een Nissan Pixo het nodig (die op het rechtse vak stond van de 2-vaksweg die toekomt) om vlak voor mijn neus de rotonde op te draaien (terwijl het eerste vak vrij was). Alles net niet volledig dicht + grootlicht, gaat die idioot niet vol op zijn rem staan?! Gelukkig had ik dus nog reserve met de Benz, heb tot quasi stilstand mogen doorduwen. Leve Benz-remmen, met de A6 zat ik los in zijn koffer. Ipv zich te excuseren en uit de weg te gaan, alle mogelijke gebaren en voor mijn neus tuffen aan een sukkeltempo. Dan maar vol op het eerste vak er voorbij geknald, ie wou mij nog couperen, maar het was zoals het elleboogje van Vantornout zondag op de druivencross naar Nys, te laat, was er al over (leve 400Nm). Komt ie achter mij staan aan de lichten, grootlichten en armpjes buiten om te gesticuleren. Heb er hem dan maar los afgereden in het optrekken, niet meer teruggezien. En dat is niet de eerste keer daar, begin dit jaar stak ik net niet onder het midden van een oplegger met de A6. Transport Booy van Gistel (appelblauw-zeegroene DAF's) vond dat hij voorrang had. Gisterenmorgen, zelfde punt, zelfde situatie, maar een kloefkapper in een Passat CC. Quote
Bompa 17.784 Geplaatst: 10 december 2013 Geplaatst: 10 december 2013 neen: Zottegem-Mariakerke- Jumet-Zonhoven-Booischot-Beerzel-Lichtervelde-Zottegem Dat ik jou niet meer tegenkom, het is me een raadsel, Philken Quote
Bompa 17.784 Geplaatst: 10 december 2013 Geplaatst: 10 december 2013 Nu nog wel, vanaf morgen is da gedaan... moest even nadenken ... maar 'k heb hem Quote
JanC 7.873 Geplaatst: 10 december 2013 Geplaatst: 10 december 2013 Paar ellendige momenten vandaag! De vrachtwagenchauffeur die vond dat 80 op het middenvak van de Kennedytunnel toch wat te traag was, en z'n grootlichten begon te testen. Even m'n remmen aangetikt... De vrachtwagenchauffeur die, zonder te kijken of pinken, plotsklaps naar het middenvak kwam, alwaar ik me bevond. De kloefkapper die vanop z'n oprit vlak voor me de weg opdraaide, alwaar ik 80 per uur reed. Maar vanaf morgen vakantie, en dus voor eventjes van dat ellendige verkeer verlost. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.