Maaher 2.273 Geplaatst: 13 december 2013 Geplaatst: 13 december 2013 Jammer. 't Was een mooike geweest. Ik heb zo ooit in Leuven een pizzabezorgen op zijn zak zien gaan met zijn brommerke. Pizza all over the place. Quote
janvkn 5.568 Geplaatst: 13 december 2013 Auteur Geplaatst: 13 december 2013 Ik heb zo ooit gehad dat ik eerst een auto inhaalde, en even verderop ging er een bromfietser onderuit en die viel in het midden van de baan. Ik stop dus voor die bromfietser, en ik stap uit om te kijken dat ie niks heeft. Ondertussen komt daar natuurlijk net die auto aan die ik ingehaald had, en die kerel dacht al dat ik die bromfietser overhoop gereden had Quote
Maaher 2.273 Geplaatst: 13 december 2013 Geplaatst: 13 december 2013 En toen spanden die twee samen tegen @janvkn. Quote
janvkn 5.568 Geplaatst: 13 december 2013 Auteur Geplaatst: 13 december 2013 En toen spanden die twee samen tegen @janvkn. Gelukkig niet, maar 't geeft wel aan hoe men al gauw denkt: iemand die met een BMW inhaalt = doodrijder. Quote
Yaqub 450 Geplaatst: 13 december 2013 Geplaatst: 13 december 2013 Gisteren in de donkerte bijna auto perte totale gereden in Nederland. Reed op een kleine rotonde met betonnen afsluiting in het midden en er was niets van straatverlichting. Was nog maar net aangelegd en ik moest eigenlijk over de rontonde rechtdoor rijden, maar omdat die wegwijzers in het midden staan had ik dat niet goed gezien. Al kijkende naar die wijzers staat er plots na driekwart van de rontonde gereden te hebben een afsluiting met gevulde plastiekbakken! wtf zeg! Quote
gewoon ik 8.350 Geplaatst: 13 december 2013 Geplaatst: 13 december 2013 super é, de eerste keer dat ook bijna gehad. Quote
Gast caoimhin Geplaatst: 13 december 2013 Geplaatst: 13 december 2013 Ja, maar de situatie is daar op zo'n manier dat dat jammer genoeg niet op beeld staat. Alles gebeurde links van mij. Zal straks een map posten. http://goo.gl/maps/uh6gv Ik stond op de plaats waar de tractor staat, Booster kwam van over de spoorweg (zoals de TNT-vrachtwagen). Quote
DenDuvel 4.679 Geplaatst: 13 december 2013 Geplaatst: 13 december 2013 Ik heb zo ooit gehad dat ik eerst een auto inhaalde, en even verderop ging er een bromfietser onderuit en die viel in het midden van de baan. Ik stop dus voor die bromfietser, en ik stap uit om te kijken dat ie niks heeft. Ondertussen komt daar natuurlijk net die auto aan die ik ingehaald had, en die kerel dacht al dat ik die bromfietser overhoop gereden had Vergelijkbaar. Wild gesticulerend een bak bejaarden voorbijsteken, om 2 kruispinten verder mijn kar bijeen te rijden op de Astra van bejaarden die dachten dat ze voorrang van 65+ hebben. Dan wil je in de grond verdwijnen, ook al kan je er niets aan doen... 1 Quote
Philken 154 Geplaatst: 13 december 2013 Geplaatst: 13 december 2013 vandemorgen treintje(5 auto's tussen mij en de eerste auto, een recente goudkleurige Corsa...) aan het rijden aan 45km/u waar je 70 mocht aangezien de bestuurders van de 5 auto's voor mij reeds ingedommeld waren, alle 6 in 1x er voorbij(jaja met de 316d) bleek dat de chauffeur van de goudkleurigen Corsa hoogstwaarschijnlijk nog niet besefte dat hij reeds aan de 'overkant' was(allez zo zag hij er toch uit)dat zo iemand nog op baan durft te komen, zal waarschijnlijk deze morgen om 6uur al opgestaan zijn om 's middags 10km verder te zijn.... 1 Quote
ICM 24.886 Geplaatst: 13 december 2013 Geplaatst: 13 december 2013 Ik heb zo ooit gehad dat ik eerst een auto inhaalde, en even verderop ging er een bromfietser onderuit en die viel in het midden van de baan. Ik stop dus voor die bromfietser, en ik stap uit om te kijken dat ie niks heeft. Ondertussen komt daar natuurlijk net die auto aan die ik ingehaald had, en die kerel dacht al dat ik die bromfietser overhoop gereden had Ik kwam zo vorig jaar m'n (doodlopende) straat ingereden, ligt daar een oud vrouwtje quasi in de midden van de weg met haar hondje. Ze kon niet meer recht en was een beetje de kluts kwijt. Ik zet m'n auto voor de veiligheid in het midden van de straat met m'n vier knipperlichten aan, ga naar dat vrouwtje ("wijveke") toe, en bel uiteindelijk een ambulance. Na een paar minuten komt m'n schoonvader te voet af (woont wat verderop) en zegt met een bedrukte gelaatsuitdrukking: "ei ze meehad?" Nee dus. Wat later komt de ambulance…en de flikken. Ze waren vriendelijk, maar gingen toch eens naar de voorkant van m'n auto kijken. 2 Quote
janvkn 5.568 Geplaatst: 13 december 2013 Auteur Geplaatst: 13 december 2013 Als daar nog wat bloed van roadkill aangehangen had, dan had je het vlaggen gehad Quote
gewoon ik 8.350 Geplaatst: 13 december 2013 Geplaatst: 13 december 2013 een hoop pluimen van een duif Quote
Greg 3.576 Geplaatst: 13 december 2013 Geplaatst: 13 december 2013 Vergelijkbaar. Wild gesticulerend een bak bejaarden voorbijsteken, om 2 kruispinten verder mijn kar bijeen te rijden op de Astra van bejaarden die dachten dat ze voorrang van 65+ hebben. Dan wil je in de grond verdwijnen, ook al kan je er niets aan doen... Sorry maar :lolz: Na een paar minuten komt m'n schoonvader te voet af (woont wat verderop) en zegt met een bedrukte gelaatsuitdrukking: "ei ze meehad?" :lolz: 1 Quote
ex-Mooseman 14.609 Geplaatst: 13 december 2013 Geplaatst: 13 december 2013 een hoop pluimen van een duifOf van haar hoed Quote
msxx 7.827 Geplaatst: 13 december 2013 Geplaatst: 13 december 2013 Uiteraard. Ik had op het einde op m'n V70 65. M'n vrouw heeft 40. En we rijden alletwee steeds in de buurt van het max toegelaten. Bwah, ik rijd al sinds jaar en dag gemiddeldes tussen de 82 en 87km/h. Daarvan ongeveer 80% autostrade Quote
Bompa 17.784 Geplaatst: 13 december 2013 Geplaatst: 13 december 2013 Maar jij hebt dan ook een diepere vloer Quote
Phil 12.513 Geplaatst: 14 december 2013 Geplaatst: 14 december 2013 Vergelijkbaar. Wild gesticulerend een bak bejaarden voorbijsteken, om 2 kruispinten verder mijn kar bijeen te rijden op de Astra van bejaarden die dachten dat ze voorrang van 65+ hebben. Dan wil je in de grond verdwijnen, ook al kan je er niets aan doen... Kruispinten. Quote
Phil 12.513 Geplaatst: 14 december 2013 Geplaatst: 14 december 2013 Een Toyota Prius achter mij die 2 km aan een stuk met rechter pinker aan reed. Heb tot 4 keer toe met mijn pinkers een signaal gegeven om hem/haar erop te wijzen maar nul reactie... Daarna een jongetje zonder gordel aan op de achterbank. Daar kan ik ook niet bij. Quote
C_X 1.557 Geplaatst: 14 december 2013 Geplaatst: 14 december 2013 Middenvaksplakker met een BMW 6 die me een lichtspectakel van jewelste gaf omdat ik hem rechts voorbij ging... Snapte nu echt niet dat als ik u rechts voorbij kan zonder het boeltje te forceren dat gij had moeten rijden waar ik reed? En echt zeker 's nachts den enen na den anderen die op dat middenste vak blijft plakken, waarom? Astemblieft waarom? :/ Quote
TCT 6.312 Geplaatst: 15 december 2013 Geplaatst: 15 december 2013 Waarom niet? GIj kunt links voorbij en ik kan gezapig cruisen op een iets beter baanvak... Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.