Ga naar inhoud

Ergernis in het verkeer topic

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

ola.

Hoe ist met uw hart?

na 5 uur op de spoedafdeling zijn ze tot de conclusie gekomen dat mijn hart ok is, de pijn in de borstkas is waarschijnlijk van de gordel en van me op te jagen , enkel nek(gezwollen :roll: ) pols en borstkas doen wa pijn

Oei, veel schade?

rechtervoorkant in de kreukels, rechter voorwiel afgebroken, linker voorwiel kapot en wat er van schade onderaan is, weet ik niet(ben na haar geraakt te hebben op de verhoogde berm links van mij geknald)

En ik zal de eerste zijn. Opgenomen met de dashcam? :ninja:

normaal wel, nog niet gecontroleerd(doe ik straks), ik ga wel ff wachten om't openbaar te zetten

Geplaatst:

na 5 uur op de spoedafdeling zijn ze tot de conclusie gekomen dat mijn hart ok is, de pijn in de borstkas is waarschijnlijk van de gordel en van me op te jagen , enkel nek(gezwollen :roll: ) pols en borstkas doen wa pijn

Da's nog het belangrijkste, dat je zelf okee bent. Wist niet dat je problemen had met je hart.

Geplaatst:

Deze ochtend een taxi die via het fiets en voetpad de berg naar campus Gasthuisberg opreed. En beiden zijn van elkaar gescheiden door een verhoogde ( ongeveer 40 cm) groene berm, dus ik begrijp er echt niks van...

Geplaatst:

Da's nog het belangrijkste, dat je zelf okee bent. Wist niet dat je problemen had met je hart.

is in feite met de (hoofd)leiding deze is in augustus 2011 eens kapotgevroren....

enne: ik heb 't op film

Geplaatst:

Oeie phil dat is nie goeie om te horen.

Al direct al nut van uw camera...

Geplaatst:

enne: ik heb 't op film

Ik wil nu niet de ramptoerist uithangen maar ..... :ninja:

Geplaatst:

Denk dat hij daar wel mee gaat wachten tot de verzekering alles heeft opgelost.

Geplaatst:

Denk dat hij daar wel mee gaat wachten tot de verzekering alles heeft opgelost.

Gelijk heeft ie.

Geplaatst:

De mannen waren overtuigd dat ik mis was. Gaande van ik reed te snel, ik mocht niet inhalen, ... En die omgekeerde driehoek, dat betekent dat je enkel voorrang aan links moet geven.

Geplaatst:

Daarnet me dood geërgerd aan de vrouw in haar Opel Corsa die te druk met haar vriendin aan het praten was om op te letten. :roll:

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Ik kwam deze morgen een Kevin on een Audi A3 tegen die in maar 1 ding constant was: op het linkervak rijden.

Toen het dan drukker werd ging ie fileratten, maar wel verrekken te ritsen toen ik uberfileratgewijs voor hem uit kwam :)

Gast caoimhin
Geplaatst:

Waarom een Kevin in een A3? Ik heb van Zemst tot Strombeek rechts gereden, dan even links zodat het verkeer van de A12 kan invoegen en dan afrit Brussel genomen in Zellik.

Geplaatst:

Kleine ergernis gisteren.

En achterlichten zijn ook overroepen precies..

Hoeveel van dergelijke camions niet in orde is met zijn lichten  :facepalm:

Geplaatst:

vandaag me niet geërgerd aan een dame die vanuit een privéuitrit direct naar 't linkse vak kwam op de parallelweg van de A12

ben er gewoon opgeknald :wacko: (geen ruimte/tijd om te reageren)

Ai. Hopelijk geen whiplash. Daar kan je lang deugd van hebben.

Zelf heb ik weer een ochtendspits gehad om duimen en vingers af te likken. Het was leerrijjk.

Les 1: niet meer tot kwart voor zeven in mijn nest blijven liggen. Ik heb het mezelf dus ergens aangedaan.

Les 2: géén A12 A'pen naar Brussel. Ook al zegt de radio dat het daar véél vlotter gaat. Dat is niet zo.

Les 3: ik dacht dat Nederlanders slecht reden bij regenweer. Dat is niet zo.

En als bonus kan ik straks onderweg naar huis gaan tanken, terwijl ik normaal gezien (bij een reguliere woon/werk dag) nog gemakkelijk thuis was geraakt. Met dank aan het stilstaan is dat niet zo.

Geplaatst:

Dan ben je blij dat je een automaat hebt denk ik. :)

Ik was om 17u vertrokken uit Kortenberg. Gelukkig kan je van daaruit de ring van BXL vermijden en kom je in Zemst op de E19.

Toch ook 1u45 onderweg geweest tot in Brasschaat. Die km's nadat de file gepasseerd is zijn echt volle gas planché tot thuis...

Aan afrit kleine bareel (voor zij die het kennen) heb je ook ineens de oprit die de afrit van rechts kruist. Velen denken dat ze daar voorrang van rechts hebben. Heb daar een xenonconcert gekregen van een BMW die ik verplicht had om achter mij te rijden toen hij de oprit nam. Had dus duidelijk het voorrangsbord genegeerd. Asshole.

Ik woon in Kortenberg het meeste van mijn tijd, van daar ergens naar toe rijden is bijna altijd prijs, in eender welke richting :( Het wordt te gek voor woorden. 

Geplaatst:

Ik woon in Kortenberg het meeste van mijn tijd, van daar ergens naar toe rijden is bijna altijd prijs, in eender welke richting :( Het wordt te gek voor woorden. 

Ik woon gelukkig een paar kilometer meer naar't oosten, waardoor ik bijgevolg van een paar kilometer extra file kan genieten. :inlove:

Geplaatst:

Richting Leuven valt dat goed mee vind ik, richting Brussel is het andere koek.

Geplaatst:

Ow Philken, bad luck! Hopelijk geen restanten ervan ... doe het rustig aan he.

Ook wel benieuwd naar het filmpje eerlijk gezegd.

De mannen waren overtuigd dat ik mis was. Gaande van ik reed te snel, ik mocht niet inhalen, ... En die omgekeerde driehoek, dat betekent dat je enkel voorrang aan links moet geven.

Heb dat ook al eens gehad. Zelfs op het forum hier zijn mensen die van mening zijn dat je in fout bent als je inhaalt. Volgens mij is dat alleen maar op een kruispunt met voorrang van rechts, waar het verboden is in te halen.

Kleine ergernis gisteren.

Wat me hierin een beetje stoort (voor zo ver ik het goed kan zien) is dat je de grootlichten fout gebruikt. Niet als verwittiging bij aankomend gevaar, maar wel als "vergelding", als "schreeuw".

Uiteraard is de chauffeur van de vrachtwagen een immens egoïstisch of blind kalf.

Geplaatst:

Wat me hierin een beetje stoort (voor zo ver ik het goed kan zien) is dat je de grootlichten fout gebruikt. Niet als verwittiging bij aankomend gevaar, maar wel als "vergelding", als "schreeuw".

Uiteraard is de chauffeur van de vrachtwagen een immens egoïstisch of blind kalf.

En vloeken mag ook niet,

Er mag toch op één of andere manier duidelijk gemaakt worden dat t een blind kalf is.

Gisteren op de Brusselse buitenring, de pas afgesneden door een wagen die op het linkerrijstrook opeens besefte dat ze de E40 richting Gent op moest.

Zonder richtaanwijzer (want met de gsm in de hand) van het linkerrijvak naar de afrit. Was trouwens een jonge vrouw met een "L" op de achteruit.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid