Ga naar inhoud

Ergernis in het verkeer topic

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

terecht.

Niks terecht.

Die kerel heeft nooit zelf de link gelegd tussen die m3 en de juwelier. Dat zijn een paar internet-detectives geweest.

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Niks terecht.

Die kerel heeft nooit zelf de link gelegd tussen die m3 en de juwelier. Dat zijn een paar internet-detectives geweest.

toch wel dacht ik

1480486_10202206746626454_1326229065_n.j

Geplaatst:

Dan mag hij dokken ook. :party:

Geplaatst:

in amerika had 'm al een miljoenenlawsuit aan zijn kloten én verloren :D

Geplaatst:

En toch zal de juwelier er uiteindelijk niet slechter van worden, believe me. "Marketing" is een raar beestje.

Zijn naamsbekendheid overstijgt ruimschoots het aantal mensen die er niet zouden langskomen omdat ze nog altijd die paar uur dat hij "verdacht" was. Zijn naam is ondertussen ook bij voldoende mensen gezuiverd om van een positief effect te spreken. Mocht ik in Hasselt die winkel passeren zou ik zeggen, "ha" dat is die onterecht beschuldigde man en de kans dat ik uit sympathie en naamsbekendheid binnenstap is velen malen groter dan elke andere Juwelier in Hasselt. 

Betreft de M3, tja men zegt nu al dat het een "dokteres" uit Herk de Stad is, volgens mij is daarmee de strafst mogelijk boete al uitgesproken, die gaat dat WEL voelen. Als het dan haar man of kind is kan zij met haar praktijk lekker bloeden, want dat zal wel effect hebben.

Conclusie: de (sociale) media is het gerechtsgebouw en de marketingdienst van onze huidige maatschappij. Politieke leiders spelen dat spel al lang. 

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Goed, maar ik huur geen discobars bij die man.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Ik ook niet. Ik boek altijd DJ Freeway voor feesten en partijen.

• Vind ik leuk 4
Geplaatst:

Hahahaha ja ja ik heb mijn roeping gemist  :wacko:  :blink:

Ik ook niet. Ik boek altijd DJ Freeway voor feesten en partijen.

:inlove:
Geplaatst:

het zag er Heleven slecht uit voor Eddy :D

• Vind ik leuk 5
Geplaatst:

Was weer te denken dat dit nu een item gaat zijn op HLN gedurende een tijdje. Ze kunnen misschien nog een wekelijkse poll maken om de grootste overtreder aan te duiden.

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Vanochtend de remmen van onze E46 eens gecheckt, die achter me kon nog vlot stoppen  :ninja:

Geplaatst:

Beide een boete voor onnodig links rijden.

En in het midden. Gisteren, weer ne hoop middenbaanvakplakkers die me onnodig in gevaar hebben gebracht. Moet ik van uiterst rechts naar uiterst links om die legaal te kunnen voorbijsteken.

Geplaatst:

Vanochtend de remmen van onze E46 eens gecheckt, die achter me kon nog vlot stoppen  :ninja:

Ik had vanmorgen een A6 die tot op 30 cm van m'n bumper kwam rijden op de autosnelweg. Ik kon geen kant op, te druk. Ik heb 'm een duim gegeven, hij stak effe zijn handen op van: "ik kan er niet aan doen" en nam dan toch een meter of 5 afstand. Op zo'n moment wil ik een camera achteraan hebben hangen.

Geplaatst:

Als iedereen met een dashcam nu wat fratsen door stuurt naar de VTM of HLN, na een week zullen ze het wel beu zijn zeker. 

Mannekes toch. Misschien moet ik mijn overbuur eens filmen als hij tegen zijn haag staat te pissen (maar wegens gebrek aan bladeren deze tijd van het jaar, er door pist tot op het voetpad...)

Juf, juf, dien heeft mij geduwd!!! (kijk, 'k heb 't gefilmd met mijn telefoon)  :roll:

Geplaatst:

Gokje doen ivm de bestuurder van de A3?  :D

Geplaatst:

daarnet nog zitten lachen met een collega die ook zo een stoten durft uithalen, hij was net aan het ranten over de privacy bij zo een zaken

klein detail: hij rijdt met een zwarte A3 sportback

heb hem het filmke doorgestuurd :D

Geplaatst:

Audi en BMW bestuurders, wat een volkje!  :D

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid