Ga naar inhoud

Ergernis in het verkeer topic

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ah dat was het ja, je zei daar toen nog dit over:

Dat ik geen Mauritiusblauw krijg omdat het facelift geworden is kan ik aanvaarden, maar dan wil ik gewoon hiervan op de hoogte gebracht worden zodat ik zelf een alternatief kleur kan kiezen. Dat is het enige wat mij stoort, ok ik vind het jammer dat het geen Mauritiusblauw is maar daar kan ik nog mee leven. Maar had ik dit geweten had ik een witte besteld met panoramisch dak als extra optie nog bij.

:D

Geplaatst:

Wit is echt een ronnykleur he op zo'n kist. Raampjes open, muziek schijteluid en naar het Astridpark rijden.

Geplaatst:

Kevin ontdekte net dat hij met een blauwe auto met zwarte banden rijdt!

• Vind ik leuk 1
Gast caoimhin
Geplaatst:

Ah dat was het ja, je zei daar toen nog dit over:

:D

Was nog wat de woede die sprak :D

Geplaatst:

Was nog wat de woede die sprak :D

Ik zou ook boos zijn als ik een Aruba blauwe auto moest aanvaarden als ik Mauritius besteld had.

Mauritius blauw is toch veel mooier :inlove:

PICT01504.jpg

Geplaatst:

Maar veel minder 'in your face'. Dat Arubablauw is wat minder veilig

Geplaatst:

Maar veel minder 'in your face'. Dat Arubablauw is wat minder veilig

Shhht. Ik ben het er maar aan het inwrijven bij @@caoimhin :D

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Vijftig tinten blauw ofwat? 

Geplaatst:

Hij had best afrit Aalst genomen, dan even de gas open en opnieuw invoegen voor de A3

Ik daag je uit om dat eens te proberen, je haalt het niet hoor :D

Gast caoimhin
Geplaatst:

Ik daag je uit om dat eens te proberen, je haalt het niet hoor :D

Hangt af van het verkeer hé. Lijkt me mogelijk.

Geplaatst:

de zwarte m3 was van een dokteres die ook nog een blauwe z4m heeft.

Was, dus hij is verkocht nu?

Geplaatst:

Hangt af van het verkeer hé. Lijkt me mogelijk.

't is niet mogelijk of de andere moet 90 rijden :)

Gast caoimhin
Geplaatst:

Meneer weet het weer beter ze!!! Valt vooral te zien met welke tegenstand je te maken hebt, en de verkeerssituatie. Er zijn voldoende scenario's te vinden waar het mogelijk is. Maar als de andere het door heeft, mee accelereert en vrije baan heeft, dan zal je al met redelijk wat materiaal moeten afkomen om het te halen, klopt.

Geplaatst:

Meneer weet het weer beter ze!!! Valt vooral te zien met welke tegenstand je te maken hebt, en de verkeerssituatie. Er zijn voldoende scenario's te vinden waar het mogelijk is. Maar als de andere het door heeft, mee accelereert en vrije baan heeft, dan zal je al met redelijk wat materiaal moeten afkomen om het te halen, klopt.

Ik weet het inderdaad beter omdat ik het ZEER goed ken :P

Zelfs op een vrije baan en droog weer ga je serieus mogen pushen ;)

@@tuscani : wat denk jij ervan? :D

Geplaatst:

Ik ken het daar ook vrij goed hoor :)

Ik zal dan wel braaf de E40 volgen terwijl jij het probeert, elke week staat er daar wel één in de vangrail ;)

Geplaatst:

je kan nooit full pull door dat laatste bochtje voor je de snelweg weer opmoet, imho onmogelijk

Gast caoimhin
Geplaatst:

Ik wou daarmee gewoon zeggen dat het niet gebaseerd is op 1 of 2 keer daar te passeren. Daarom denk ik dat het mogelijk moet zijn, mits alles wat meezit. Dat heb ik toch gezegd hé? Of staat dat ergens in onzichtbare fontcolor??

Gast caoimhin
Geplaatst:

En ik beweer nergens dat je die laatste bocht ook full pull moet nemen. En ook nergens dat het een race moet zijn. Maar je kan hem via daar wel verschalken.

Geplaatst:

je kan nooit full pull door dat laatste bochtje voor je de snelweg weer opmoet, imho onmogelijk

oeps, bedoelde Kevin Aalst eraf richting Gent mss?  :blink:

Geplaatst:

oeps, bedoelde Kevin Aalst eraf richting Gent mss?  :blink:

denk het wel aangezien het filmpje over aalst richting nevele ging....

richting brussel is het zeker onmogelijk, daar heb ik er al vaker in den decor zien hangen waar de baan van dendermonde erbij komt :lolz:

Geplaatst:

denk het wel aangezien het filmpje over aalst richting nevele ging....

richting brussel is het zeker onmogelijk, daar heb ik er al vaker in den decor zien hangen waar de baan van dendermonde erbij komt :lolz:

Filmpje maar half gezien, ja dat is inderdaad een andere zaak.

Richting Brussel is dat gewoon onmogelijk :D

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid