dragonfly 14.975 Geplaatst: 7 januari 2014 Geplaatst: 7 januari 2014 zo'n worst in die A3 maar dat filmpje is weer gemonteerd hé, moet voordien iets gebeurd zijn Quote
Tomski 5.334 Geplaatst: 7 januari 2014 Geplaatst: 7 januari 2014 lijkt me de E40 richting Aalst te zijn net voor Ternat Quote
CharlesV 4.378 Geplaatst: 7 januari 2014 Geplaatst: 7 januari 2014 btw gelukkig dat de audi hem tegenhield, want anders had 'het slachtoffer' nog een boete aan zijn been voor rechts inhalen! Good guy Audi bestuurder Quote
Ken 3.441 Geplaatst: 7 januari 2014 Geplaatst: 7 januari 2014 lijkt me de E40 richting Aalst te zijn net voor Ternat Leek mij ook ergens op de E40 rond Aalst te zijn, maar dan hebben ze wel lang ruzie gemaakt. Op 't einde zie je afrit Nevele Quote
Tomski 5.334 Geplaatst: 7 januari 2014 Geplaatst: 7 januari 2014 diene zijn remschijven zijn versleten tegen dan Quote
Gast caoimhin Geplaatst: 7 januari 2014 Geplaatst: 7 januari 2014 Hij had best afrit Aalst genomen, dan even de gas open en opnieuw invoegen voor de A3. Of als de filmer niet gehaast was, afrit Aalst even rustig gereden en opnieuw ingevoegd. Dan is die in zijn A3 al lang weg. Quote
Jokke_vlo 16.915 Geplaatst: 7 januari 2014 Geplaatst: 7 januari 2014 Vanochtend de remmen van onze E46 eens gecheckt, die achter me kon nog vlot stoppen Slechte remmen 1 Quote
de messias 884 Geplaatst: 7 januari 2014 Geplaatst: 7 januari 2014 lijkt me de E40 richting Aalst te zijn net voor Ternat Begin van het filmpje is oprit Drongen richting Nevele/Aalter Quote
Polle Petrol 583 Geplaatst: 7 januari 2014 Geplaatst: 7 januari 2014 Deze reactie vat zowat alles samen waarom ik met enige afschuw naar de site van HLN surf. Met of tegen hun privatie zwaar straffen ,wat als er doden vallen en Michien wel kettingbotsing tot gevolg ,voorgoed opsluiten ,,wordt eens wakker aub. Waar gaat dat heen ,, Het enige dat ik misschien durf te hopen, is dat er aantal wakker worden uit hun verdoving en iets bewuster gaan deelnemen aan het verkeer. Dan is het enkel nog het de rotte appels verwijderen en dan sterft dit topic langzaam uit. Quote
Polle Petrol 583 Geplaatst: 7 januari 2014 Geplaatst: 7 januari 2014 Als je er even bij stil staat. Het filmpje begint op de E40 richting kust net aan de oprit in Aalst. En in Nevele zijn ze nog aan het spelen. Als je als "slachtoffer" het vol houdt om zo lang achter zo'n heethoofd te blijven rijden, moet je er zelf ook plezier in hebben. Anders neem je afstand en laat je die uitlopen. Quote
Gast caoimhin Geplaatst: 7 januari 2014 Geplaatst: 7 januari 2014 Ik heb ook wel al eens iemand gehad die ook vertraagde toen ik vertraagde. Ik reed toen nog met een Golf III met +-60pk (origineel, geen idee hoeveel er nog leefden). Ben er vanaf geraakt door plots mijn afrit te nemen. Quote
Beau 3.909 Geplaatst: 7 januari 2014 Geplaatst: 7 januari 2014 Ik heb ook wel al eens iemand gehad die ook vertraagde toen ik vertraagde. Ik reed toen nog met een Golf III met +-60pk (origineel, geen idee hoeveel er nog leefden). Ben er vanaf geraakt door plots mijn afrit te nemen. Ik ben eens een Turk in een witte Golf III tegen gekomen die vond dat ik te dicht achter hem reed en dus maar een brake check deed. Weet niet meer wat ik gedaan heb, denk gewoon voorbijgeknald en achter gelaten. Quote
tuscani 11.796 Geplaatst: 7 januari 2014 Geplaatst: 7 januari 2014 de zwarte m3 was van een dokteres die ook nog een blauwe z4m heeft. Quote
Polle Petrol 583 Geplaatst: 7 januari 2014 Geplaatst: 7 januari 2014 Ik heb ook wel al eens iemand gehad die ook vertraagde toen ik vertraagde. Ik reed toen nog met een Golf III met +-60pk (origineel, geen idee hoeveel er nog leefden). Ben er vanaf geraakt door plots mijn afrit te nemen. Is uw Audi zwart met getinte ruiten? Quote
DenDuvel 4.679 Geplaatst: 7 januari 2014 Geplaatst: 7 januari 2014 de zwarte m3 was van een dokteres die ook nog een blauwe z4m heeft. Laat ik nu ergens eens iets gelezen hebben over een blauwe Z4M coupé die gelijkaardige capriolen deed. Quote
DenDuvel 4.679 Geplaatst: 7 januari 2014 Geplaatst: 7 januari 2014 Is uw Audi zwart met getinte ruiten? Nu wel. Maar normaal is de zijnen nen blauwen! Quote
Polle Petrol 583 Geplaatst: 7 januari 2014 Geplaatst: 7 januari 2014 @DenDuvel: weet je dat wel zeker beste vriend? Quote
Gast caoimhin Geplaatst: 7 januari 2014 Geplaatst: 7 januari 2014 Zwart is geen kleur, en mijn auto's moeten kleur hebben! Arubablauw Quote
Tomski 5.334 Geplaatst: 7 januari 2014 Geplaatst: 7 januari 2014 Laat ik nu ergens eens iets gelezen hebben over een blauwe Z4M coupé die gelijkaardige capriolen deed. en ook met een B plaat Quote
Gast caoimhin Geplaatst: 7 januari 2014 Geplaatst: 7 januari 2014 Staat trouwens een link in mijn onderschrift, Dckoen moet geen detective worden! Quote
DenDuvel 4.679 Geplaatst: 7 januari 2014 Geplaatst: 7 januari 2014 Staat trouwens een link in mijn onderschrift, Dckoen moet geen detective worden! Hij pluist de dingen graag zelf uit en heeft wat schrik van te voor de hand liggende zaken. Quote
Polle Petrol 583 Geplaatst: 7 januari 2014 Geplaatst: 7 januari 2014 Staat trouwens een link in mijn onderschrift, Dckoen moet geen detective worden! Ik zal niet snel klikken op een link waar de naam Audi in voor komt. LOL ;-) @DenDuvel: Als ik ooit nog eens moet solliciteren ga ik uw nummer doorgeven. Straks kent ge mij beter dan ik mezelf ken Quote
janvkn 5.568 Geplaatst: 7 januari 2014 Auteur Geplaatst: 7 januari 2014 Zwart is geen kleur, en mijn auto's moeten kleur hebben! Arubablauw Had jij eerst geen witte besteld die in een verkeerde kleur geleverd werd? 1 Quote
Gast caoimhin Geplaatst: 7 januari 2014 Geplaatst: 7 januari 2014 Had jij eerst geen witte besteld die in een verkeerde kleur geleverd werd? Neen. Ik had een mauritiusblauwe besteld. Maar door de facelift werd dat arubablauw. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.