Ga naar inhoud

Ergernis in het verkeer topic

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

zeg maar zelfmoord :D

Gast caoimhin
Geplaatst:

Richting Brussel loop je dan nog het risico dat er op het einde iemand voor je invoegt. Dan is het helemaal patat :D

Geplaatst:

patat :D

Nou, lekker!

Geplaatst:

Ik weet het inderdaad beter omdat ik het ZEER goed ken :P

Zelfs op een vrije baan en droog weer ga je serieus mogen pushen ;)

@@tuscani : wat denk jij ervan? :D

bwoah lijkt me doenbaar. :D

nu niet als de andere 140 bolt, maar anders best wel. je kan er redelijk gezwind aflviegen en invoegen aan 130 is mogelijk daar. alles hangt af of er ook iemand af moet op dat moment en of er veel verkeer op de tussenbaan zit. :D

Geplaatst:

Dus slecht voor je

:(

Ga je haar kammen.

Geplaatst:

bwoah lijkt me doenbaar. :D

nu niet als de andere 140 bolt, maar anders best wel. je kan er redelijk gezwind aflviegen en invoegen aan 130 is mogelijk daar. alles hangt af of er ook iemand af moet op dat moment en of er veel verkeer op de tussenbaan zit. :D

Er was ff een misverstand, richting brussel is het niet haalbaar :P maar 't ging over richting Gent

Geplaatst:

jaja krabbel maar terug. :D

Geplaatst:

richting gent is het met een FWD audi zeker niet te doen :D

been there, done that, almost got the vangrails :D

Geplaatst:

Misschien mogelijk, maar het venijn zit hem daar in de staart. Lelijk knikje als je terug de autostrade op wil + diegene die van de Sieseghemlaan afkomen en invoegen aan 50...

Maar met een lege baan en de nodige skills misschien wel mogelijk. (Tot die andere dat opmerkt en helemaal uit zijn dak gaat :))

Gast caoimhin
Geplaatst:

richting gent is het met een FWD audi zeker niet te doen :D

been there, done that, almost got the vangrails :D

Richting Brussel bedoel je. Richting Gent acht ik het echt wel mogelijk.

Geplaatst:

Richting Gent acht ik het echt wel mogelijk.

Dan moet je voor de bocht al beginnen insturen :ninja:, anders ga je idd in de vangrail zitten :)

Gast caoimhin
Geplaatst:

Je kan ook remmen, allé weet ge wel. En nogmaals, want niemand leest dat zo blijkbaar, als zowel de afrit / oprit als autosnelweg quasi leeg zijn haal je het niet (als de andere meespeelt). Maar als de andere het niet onmiddellijk beseft of meer verkeer heeft, dan kan je op het rechte stuk al het nodige verschil maken. Dan in de ankers voor vlot de bocht te nemen, in 3de uit de bocht komen en dan hoog in toeren jagen en blijven goooaaaaan.

Waar discussiëren wij hier eigenlijk over :fp::D

Geplaatst:

Waar discussiëren wij hier eigenlijk over :fp::D

over fictie want zoiets zouden wij nooit doen!!

Alé, bestel nu maar allemaal zo'n dashcam hé :D

Geplaatst:

over fictie want zoiets zouden wij nooit doen!!

Alé, bestel nu maar allemaal zo'n dashcam hé :D

Je zegt daar iets. Daarnet efkes de uitlaat gereinigd op een vrij lege snelweg. Toch 3 man gepasseerd. 'k zat zo te denken, morgen sta ik ook de website van HLN met mijn roestbak...

Gast wooter
Geplaatst:

En dat is dus de reden waarom volk zo koest is tegen mij als ze mij zien met mijne camera aan mijn helm :)

Het zal er enkel op verbeteren :D

Geplaatst:

richting gent is dat toch perfect mogelijk?

de oprit daar op het einde heeft een knik, maar je kan die perfect nemen tegen hoge snelheid. net naast de vangrail links en dan net naast de vangrail rechts en je bent er door.

velen remmen daar maar dat hoeft niet. :D

ging perfect met de mondeo dus moet dat met een premium ook gaan. anders verkoop ik hem weer. (zal waarschijnlijk moeten als hij in den decor zit):D

Geplaatst:

richting gent is dat toch perfect mogelijk?

de oprit daar op het einde heeft een knik, maar je kan die perfect nemen tegen hoge snelheid. net naast de vangrail links en dan net naast de vangrail rechts en je bent er door.

velen remmen daar maar dat hoeft niet. :D

ging perfect met de mondeo dus moet dat met een premium ook gaan. anders verkoop ik hem weer. (zal waarschijnlijk moeten als hij in den decor zit) :D

definieer jouw " hoge snelheid" :D

ik moet daar toch de vakken van dendermonde gebruiken om schoon aan te snijden :D

Geplaatst:

Ik neem dat daar ook zeer regelmatig :D

No further comment.

Geplaatst:

"Die man heeft zich dinsdag aangeboden voor verhoor en heeft een verklaring afgelegd. 'Hij bekent dat hij de wagen bestuurde', zegt parketwoordvoerster Sarah Callewaert, 'maar wijt zijn manoeuvres aan eerder rijgedrag van de bestuurder van de bestelwagen en zegt dat het filmpje gemanipuleerd is. Verder technisch onderzoek en getuigenverhoor moeten nu meer duidelijkheid scheppen.'"  :lolz: Sorry, ok er is actie en reactie. Maar is een beetje volwassenheid niet op zijn plaats? Jij hindert mij dus ik probeer anderen de dood in te jagen. 

Al een geluk dat d'hondt er zich niet moet over buigen.

Ach we hebben elkaar 2 dagen kunnen jennen en onze persoonlijke internet visie verkopen. Hop naar het volgende.

Geplaatst:

Mijn meetje zei altijd: "Ge moet de wijste zijn!" Toen ik mijn broer weer eens een pak rammel had gegeven omdat hij mij pijn had gedaan.

Kan ergens begrijpen dat er een punt komt waarop uw potje overkookt, maar net dan moet ge bij de pinken zijn en u beheersen. Beetje zoals bij het driften, balanceren op de limiet en u kunnen beheersen.

'k heb vandaag snel eens door de commentaren gescrolled op facebook en ik had toen al het gevoel dat de Chris er teveel zijn plezier in had en 't blijkt al uit te komen.

@Riski(enz): Als ze zo voort doen met posten, kunnen we nog wel een paar dagen verder zagen over zulke onderwerpen :).

Geplaatst:

"Die man heeft zich dinsdag aangeboden voor verhoor en heeft een verklaring afgelegd. 'Hij bekent dat hij de wagen bestuurde', zegt parketwoordvoerster Sarah Callewaert, 'maar wijt zijn manoeuvres aan eerder rijgedrag van de bestuurder van de bestelwagen en zegt dat het filmpje gemanipuleerd is. Verder technisch onderzoek en getuigenverhoor moeten nu meer duidelijkheid scheppen.'"  :lolz: Sorry, ok er is actie en reactie. Maar is een beetje volwassenheid niet op zijn plaats? Jij hindert mij dus ik probeer anderen de dood in te jagen. 

Al een geluk dat d'hondt er zich niet moet over buigen.

Ach we hebben elkaar 2 dagen kunnen jennen en onze persoonlijke internet visie verkopen. Hop naar het volgende.

Wat zou er gemanipuleerd zijn in dat filmpje? De versie van VTM is versneld, dat weten we al :D

Misschien heeft hij helemaal niet geremd en is het allemaal photoshop!!

Geplaatst:

Er zijn stukken uit weg geknipt in het filmpje dat eerst op Facebook stond.

Er staat hier ook nog een link naar youtube en daar beweert Chris dat dit het volledige filmpje is, maar het start slechts een paar kilometer voor de feiten.

Het blijven speculaties, misschien dat een mensen die door beide ingehaald werden kunnen getuigen, maar anders blijft het woord tegen woord en een eindeloze discussie. 

Als ik me in de plaats stel van die M3 chauffeur en mij probeer in te beelden dat ik zo op stang gejaagd zou zijn om zulke acties te doen, dan zou ik momenteel volledig in de grond gezakt zijn van schaamte. Dan ga je eens 1x boven uw theewater, heeft gans Vlaanderen het gezien... 

Stel u voor dat elke overtreding vanaf nu op die manier zou overgedragen worden aan de Politie. Daar gaan we weer met de achterstand van Justitie... (kan je weer hopen op een verjaring van de feiten :)).

Best stoppen met daarover te denken, ik word er niet blijer van.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid