ICM 24.887 Geplaatst: 18 februari 2014 Geplaatst: 18 februari 2014 @@Naish en ik hebben vorige week terugkomend van Antwerpen een A5 zien stilstaan op het eerste rijvak. We zagen hem pas staan toen een vrachtwagen een last-minute uitwijkmanoeuvre inzette. Kerel van de Audi was net aan het uitstappen En een paar km verderop een kerel zonder lichten aan het rijden op de pechstrook aan +-60, terwijl zijn volledige auto in gort was gereden. ? Quote
STA911 5.734 Geplaatst: 18 februari 2014 Geplaatst: 18 februari 2014 Die hebben elkaar misschien aangereden ofzo? Quote
ICM 24.887 Geplaatst: 18 februari 2014 Geplaatst: 18 februari 2014 Dachten eerst ook dat ze verband hielden, maar waarom zou degene met een kapotte koffer wegrijden? Quote
STA911 5.734 Geplaatst: 18 februari 2014 Geplaatst: 18 februari 2014 Dachten eerst ook dat ze verband hielden, maar waarom zou degene met een kapotte koffer wegrijden? De A5 had niets van schade? Ik dacht misschien dat als die eerste aan gort gereden kar de A5 gekust had langs achter ofzo? Quote
ICM 24.887 Geplaatst: 18 februari 2014 Geplaatst: 18 februari 2014 De A5 had niets van schade? Ik dacht misschien dat als die eerste aan gort gereden kar de A5 gekust had langs achter ofzo? Nope, mogelijks omgekeerd, maar onlogisch. Quote
tuscani 11.797 Geplaatst: 18 februari 2014 Geplaatst: 18 februari 2014 Not true. Die van mij heeft geen automatische lichten (maar wel een lichtsensor, want mijn dashboadverlichting reageert wel op donker en daglicht..). dat zal dus de reden zijn waarom volvorijders het niet merken. hun dashboard gaat branden, en vooraan hebben ze wel wat licht door die dl. maar achteraan merken ze dat niet tenzij door het geflash van degene die achter hun rijden. en dat snappen ze niet. vreemd wel die redenering (dashboardverlichting koppelen aan aan sensor) Quote
Naish 9.569 Geplaatst: 20 februari 2014 Geplaatst: 20 februari 2014 Was idd vrij vreemd ik zag niet meteen schade aan de voorkant van die Audi... Quote
DenDuvel 4.679 Geplaatst: 20 februari 2014 Geplaatst: 20 februari 2014 vreemd wel die redenering (dashboardverlichting koppelen aan aan sensor) In mijn camionette is de verlichting van mijn dashboard in '0' stand recht evenredig met de buitenverlichting. Quote
Bompa 17.784 Geplaatst: 20 februari 2014 Geplaatst: 20 februari 2014 omgekeerd evenredig ware uiteraard beter Quote
DenDuvel 4.679 Geplaatst: 20 februari 2014 Geplaatst: 20 februari 2014 omgekeerd evenredig ware uiteraard beter Ha ja? Waarom dan? Quote
Bompa 17.784 Geplaatst: 20 februari 2014 Geplaatst: 20 februari 2014 Buiten klaar: dashboard geen verlichting. Buiten donker: dashboard verlichting Quote
DenDuvel 4.679 Geplaatst: 20 februari 2014 Geplaatst: 20 februari 2014 Buiten klaar: dashboard geen verlichting. Buiten donker: dashboard verlichting Niet als je lichten in stand '0' staan. Dan merk je tenminste dat je lichten niet branden. Maar die dashboardunits hebben sowieso verlichting nodig, want anders zie je geen enkel cijfer staan. Quote
Bompa 17.784 Geplaatst: 20 februari 2014 Geplaatst: 20 februari 2014 'k peisdegetal. Een dichromatisch dashboard. Quote
jelle 13 Geplaatst: 20 februari 2014 Geplaatst: 20 februari 2014 Vanmorgen werd ik op de ring in Geel door een estorilblauwe 120d langs rechts voorbij gestoken...en ik maar denken dat ik al behoorlijk vlot rij :-) Bestuurder leek verdacht veel op @@janvkn :-p Quote
janvkn 5.568 Geplaatst: 20 februari 2014 Auteur Geplaatst: 20 februari 2014 Je staat trouwens op een gevaarlijke plek geparkeerd op je avatar, daar zijn al 3 of 4 spiegels van mij gesneuveld. Quote
dragonfly 14.975 Geplaatst: 20 februari 2014 Geplaatst: 20 februari 2014 Leer anders eerst parkeren Quote
Gast caoimhin Geplaatst: 21 februari 2014 Geplaatst: 21 februari 2014 Kunnen er bijna 3 in van dat formaat. 1 Quote
jelle 13 Geplaatst: 21 februari 2014 Geplaatst: 21 februari 2014 Ah was jij dat die daar aan die versmalling te vroeg naar links kwam terwijl ik je net wilde inhalen :DReed je met een BMW 3 of 5 met bestickering van G&A? Was idd op dat stuk waar je rechts afdraait voor je Geel binnenrijdt en waar 2 baanvakken 1 worden...toen ik in m'n spiegel keek leek je nog vrij ver maar je was precies gehaast ;-) Ik reed met een zwarte a4 avant die vaak voor jouw 1 geparkeerd staat. Je staat trouwens op een gevaarlijke plek geparkeerd op je avatar, daar zijn al 3 of 4 spiegels van mij gesneuveld. Bij mij ook al 1x mijn spiegel er volledig af, parkeer daar nooit meer. Voor de deur sta je veiliger maar ook daar al 1x spiegelglas gesneuveld...lang leve de leasewagens. Quote
Tomski 5.334 Geplaatst: 21 februari 2014 Geplaatst: 21 februari 2014 Openbaar vervoer Seinen kapot tussen Burst en Denderleeuw, madam belt dat er al 3 treinen gepasseerd zijn en geen enkele die stopt, ze stond daar al een half u op het perron. Ben ze dus kunnen gaan halen en nog wa volk meegepakt om ze in Denderleeuw aan het station te gaan afzetten. Daar stond ik in de file van het volk dat daar de parking wil oprijden tussen de werken door (aja, gans Welle/Denderleeuw ligt opgebroken voor meer dan een jaar) en krijg ik daar een claxon concert om u tegen te zeggen omdat ik een gat van 5 meter laat tijdens het laten uitstappen. En dan willen ze iedereen op het OV krijgen door hun rekeningrijden in te voeren? Al kost het 5000 euro per jaar, ik ga jamais met de trein! Quote
Tomski 5.334 Geplaatst: 21 februari 2014 Geplaatst: 21 februari 2014 En in mijn opgesmetenheid steek ik op de terugweg op een 70 per uur baan een taffelaar die 50 blijft rijden voorbij en als ik 'm voorbij ben en weer wil invoegen steken er 2 jonge gasten uit een zijstraat de steenweg over zonder kijken met hunne fiets zonder lichten. De ABS werkt nog! En de faren van meneer 50 ook Quote
Dawud 4.616 Geplaatst: 21 februari 2014 Geplaatst: 21 februari 2014 't was weer gezellig gisteren op de E19. Van Brussel tot Antwerpen en hele tijd omringt geweest door een hoop degoutante chauffeurs. Situatie 1: Het is druk dus iedereen volgt zijn rijtje en ik rij links. Een camionetje (kangoo ofzoiets) van het middenvak pinkt naar links, maar de fransman voor me zit juist aan zijn achterbumper / is ook half aan het facebooken ofzo want rijdt soms korter op, dan weer langer van zijn voorligger. Dus die laat hem niet invoegen en ik laat plaats voor hem. Begint dat camionettje ineens te flashen naar die fransman en er dicht op te rijden. Ik vind zo'n situaties zeer gevaarlijk dus laat genoeg ruimte. Het verkeer rijdt weer sneller, camionetje gaat naar rechts en ik steek hem aan 125km/u voorbij en hang weer achter die fransman. Ineens zie ik dat van schuin achter me dat camionetje begint te versnellen, naar rechter rijvak spurt over het middenvak iemand zo goed als coupeert en vlak voor die fransman invoegt, natuurlijk met het nodige getoeter, remmen en gedoe. Natuurlijk blijven die de komende km onozel gevaarlijk doen... *zucht*. Situatie 2: Iets verder rij ik op het middenvak en passeert er me ééne waar het allemaal niet snel genoeg voor ging op dat moment. Dus die begint gigantisch dicht op zijn voorligger te rijden en wanneer zijn voorligger plaats heeft om naar rechts te gaan en dat dan ook doet, snokt die bumperklever herhaaldelijk zo kort van links naar rechts aan zijn stuur zodat die zich gelijk een buur zich ertussen wriemelt en die knalt dan weer naar de volgende bumper... Allemaal nodeloos gevaarlijk, maar dan kom het.... Terwijl ik gewoon de verkeersflow volg en mijn snelheid niet boven de 125 zet, rij ik die 3 heethoofden van hierboven gewoon voorbij te hoogte van kontich. WTF?! Vanmorgen was het wel grappig. Ik rij op de A12 richting Brussel en kom in de buurt van mijn afslag om de ring op te gaan. Ik rij 120 op het middenvak en ik nader een auto die daar tegen 100 ofzo aan het rijden is. Vanaf dat ik mijn inhaalmaneuvre start merk ik dat die aan het versnellen is. Oké dan geef ik wat extra gas, maar die kerel bleef dus optrekken en bleef naast mij hangen om duidelijk mij niet te laten invoegen. Ik kijk ondertussen eens bij hem binnen, maar hij geeft geen kick.... Geen probleem, gezien we gelijk bleven rijden aan 135 en voor hem auto's reden tegen 120 heb ik gewoon mijn snelheid aangehouden, die auto's gepasseerd, naar rechterrijvak gegaan en in het begin van de afslag over de stippellijn gereden.... Meneer kwam op de afrit achter mij hangen en maar flashen met zijn lichtjes.... *zucht*. Quote
CharlesV 4.378 Geplaatst: 21 februari 2014 Geplaatst: 21 februari 2014 Openbaar vervoer Seinen kapot tussen Burst en Denderleeuw, madam belt dat er al 3 treinen gepasseerd zijn en geen enkele die stopt, ze stond daar al een half u op het perron. Ben ze dus kunnen gaan halen en nog wa volk meegepakt om ze in Denderleeuw aan het station te gaan afzetten. Daar stond ik in de file van het volk dat daar de parking wil oprijden tussen de werken door (aja, gans Welle/Denderleeuw ligt opgebroken voor meer dan een jaar) en krijg ik daar een claxon concert om u tegen te zeggen omdat ik een gat van 5 meter laat tijdens het laten uitstappen. En dan willen ze iedereen op het OV krijgen door hun rekeningrijden in te voeren? Al kost het 5000 euro per jaar, ik ga jamais met de trein! Kwartiertje vertraging opgelopen door die kapotte seinen ( Kortrijk - Brussel-centraal ), niet erger dan anders dus. En minder frustratie dan jij in de auto Serieus, de keren dat ik met de auto naar het werk ben geweest ( door aangekondigde staking meestal ), ben ik veel meer geërgerd dan dat ik eens 10 minuutjes vertraging heb met de trein. Dan kijk ik 10 minuutjes langer naar een film/serie of lees ik 10 minuten langer, geen probleem Quote
Tomski 5.334 Geplaatst: 21 februari 2014 Geplaatst: 21 februari 2014 En waarom stoppen die treinen dan niet in haaltert? Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.