CAS 8.069 Geplaatst: 14 maart 2014 Geplaatst: 14 maart 2014 Daarjuist kom ik aan een kruispunt met voorrangsweg. Ik rij op dr zijbaan en moet dus voorrang verlenen. Ik stop dus aan de stopstreep en sta niet op het fietspad. Op het kruispunt staat een wagen en die blokkeerd mijn baan. Ik maak dus geen intentie om over te steken. Er passeert een fietser op het fietspad met fluo gele jas aan. Deze roept en wijst naar mij maar ik versta haar niet en doe mijn raam open. Zij: jaja, ge moet voorrang geven ze! Ik: ? Sta ik op het fietspad mss? Zij draaid haar om en komt langs mijn kant staan en begint dus dat ik geen voorrang heb... Een heel gesprek dus met dat kalf dat ik moet opletten en de meeste niet weten dat een fietspad voorrang heeft en zo... Ik snap nog altijd niet waarom, maar de volgende keer rij ik gewoon door. Volgens mij is ze dan gelukkiger. Kan ze zagen en ben ik geen 4min verloren. Quote
Tiep 3.397 Geplaatst: 14 maart 2014 Geplaatst: 14 maart 2014 Daarjuist kom ik aan een kruispunt met voorrangsweg. Ik rij op dr zijbaan en moet dus voorrang verlenen. Ik stop dus aan de stopstreep en sta niet op het fietspad. Op het kruispunt staat een wagen en die blokkeerd mijn baan. Ik maak dus geen intentie om over te steken. Er passeert een fietser op het fietspad met fluo gele jas aan. Deze roept en wijst naar mij maar ik versta haar niet en doe mijn raam open. Zij: jaja, ge moet voorrang geven ze! Ik: ? Sta ik op het fietspad mss? Zij draaid haar om en komt langs mijn kant staan en begint dus dat ik geen voorrang heb... Een heel gesprek dus met dat kalf dat ik moet opletten en de meeste niet weten dat een fietspad voorrang heeft en zo... Ik snap nog altijd niet waarom, maar de volgende keer rij ik gewoon door. Volgens mij is ze dan gelukkiger. Kan ze zagen en ben ik geen 4min verloren. Heb ik zo een een fanatiekeling gehad. I hate them. Hij kwam het even uitleggen, totdat ik hem even het tegendeel bewees. Goeiedag nog verder. Quote
Stancke 4.650 Geplaatst: 14 maart 2014 Geplaatst: 14 maart 2014 Deze kwam ik na m'n werk tegen, dat is niet meer van "oeps, sta ik hier op het fietspad misschien?" maar doelbewust. Is met reclamedrukwerk voor de verkiezingen... Quote
JanC 7.873 Geplaatst: 14 maart 2014 Geplaatst: 14 maart 2014 Publiekelijk aan de schandpaal nagelen, die handel. Al erg genoeg dat ze terug gaan beginnen met die rotborden. Quote
JanC 7.873 Geplaatst: 14 maart 2014 Geplaatst: 14 maart 2014 Wat mij vandaag gigantisch stoorde: iedereen reed 90 op de teller, en zelfs dàn gaan ze niet naar rechts. Ben ze dan maar allemaal langs rechts voorbij gegaan, deze keer had ik er echt m'n buik van vol. Quote
ir_fuel 58.289 Geplaatst: 14 maart 2014 Geplaatst: 14 maart 2014 Vorige week rijd ik hier in een eenrichtingsstraat met auto's geparkeerd aan de rechterkant. Komt er toch wel niet iemand aanzetten van de andere kant zeker?! Vergeet het maar dat ik ga moven, dus die vrouw rijdt het trottoir op aan mijn linkerkant en ik zie dat haar ruit open staat. Ik doe de mijne open en ik roep "Het is hier wel een eenrichtingsstraat he!". Antwoord: "Nee dat is niet waar!" 4 Quote
Gast wooter Geplaatst: 15 maart 2014 Geplaatst: 15 maart 2014 Hallucinant om dan ineens op een lege snelweg aan te komen, en in je achteruitkijkspiegel die meute te zien met één idioot op kop aan 90km/h naast een vrachtwagen hangend. Even verderop is 't wel weer van dat natuurlijk ... Dat is dus mijn vaststelling bij "druk" verkeer... Het verkeer is niet druk. Er rijdt gewoon een lul naast een camion in de verte. Ervoor is het super rustig. Met de moto rij je zo een hoop snel voorbij en kom je zo om de 5 kilometer zo een blokkade tegen. Met de auto is het 15 km wachten eer je voorbij zo eentje bent. Quote
tuscani 11.798 Geplaatst: 15 maart 2014 Geplaatst: 15 maart 2014 Publiekelijk aan de schandpaal nagelen, die handel. Al erg genoeg dat ze terug gaan beginnen met die rotborden. een meriva met remorque en verkiezingsdrukwerk. kan het nog erger. Quote
Tiep 3.397 Geplaatst: 15 maart 2014 Geplaatst: 15 maart 2014 Deze kwam ik na m'n werk tegen, dat is niet meer van "oeps, sta ik hier op het fietspad misschien?" maar doelbewust. Is met reclamedrukwerk voor de verkiezingen... Geen fan van fietsers/de fiets maar dit vraagt om platte banden. Quote
Tiep 3.397 Geplaatst: 15 maart 2014 Geplaatst: 15 maart 2014 Deze kwam ik na m'n werk tegen, dat is niet meer van "oeps, sta ik hier op het fietspad misschien?" maar doelbewust. Is met reclamedrukwerk voor de verkiezingen... Geen fan van fietsers/de fiets maar dit vraagt om platte banden. Quote
dragonfly 14.975 Geplaatst: 15 maart 2014 Geplaatst: 15 maart 2014 Ik rijd op het 3de vak en als ik een Lotus passeer die op het middenvak rijdt begint die als een gek met zijn lichten te flikkeren. Nuja ik had daar geen last van, de auto die voor die Lotus reed wist waarschijnlijk niet wat er gebeurde Quote
Phil 12.513 Geplaatst: 15 maart 2014 Geplaatst: 15 maart 2014 Ik rijd op het 3de vak en als ik een Lotus passeer die op het middenvak rijdt begint die als een gek met zijn lichten te flikkeren. Nuja ik had daar geen last van, de auto die voor die Lotus reed wist waarschijnlijk niet wat er gebeurde Perfect wettelijk toch van u? Quote
dragonfly 14.975 Geplaatst: 15 maart 2014 Geplaatst: 15 maart 2014 Perfect wettelijk toch van u? Yep, deed niets verkeerd maar toont aan welke gefrustreerde zotten er allemaal rondrijden Quote
Phil 12.513 Geplaatst: 15 maart 2014 Geplaatst: 15 maart 2014 Yep, deed niets verkeerd maar toont aan welke gefrustreerde zotten er allemaal rondrijdenEen Lotus, de laatste auto waarvan je zoiets verwacht. 1 Quote
Populair bericht utah 552 Geplaatst: 15 maart 2014 Populair bericht Geplaatst: 15 maart 2014 Het is alsof ik, telkens ik ga tanken, de zotste soort van het mensdom ( ja dom...) tegenkom. Vandaag sta ik te tanken, en er stopt een Dacia Duster achter mij aan de volgende pomp. Terwijl ik aan het tanken ben, bekijk ik het (volgens mij) nagelnieuwe would be 4x4 autootje. Leuk, dacht ik... Dan begint diene ouwe opeens: "het is met kapitalisten van uw soort, dat de wereld naar de kloten is...heeft meneer zo nen dikken bak nodig om te stoefen?...er staat zelfs nog geen dak op...geen centen genoeg zeker?.." Ik: " excuseer meneer...het is een vervangwagen...mijn Dacia Duster is binnen voor onderhoud... Diene ouwe sloeg zijn deur dicht en stoof weg. 14 Quote
dragonfly 14.975 Geplaatst: 15 maart 2014 Geplaatst: 15 maart 2014 Zalig, ik had vorige week het omgekeerde. 'k sta te tanken en dan blijven die LEDs altijd nog wat nabranden. Voor me stopt er een wrak met beetje marginale mensen in. Die gast begint naar m'n voorkant te staren en wijst naar de LEDs en mistlichten terwijl hij iets zegt tegen z'n vriendin en hij laat z'n tankdop vallen. Hij kruipt op z'n knieën bijna onder z'n auto maar hij vond hem niet direct maar ik had hem zien rollen dus heb hem maar geholpen Quote
dragonfly 14.975 Geplaatst: 22 maart 2014 Geplaatst: 22 maart 2014 welke politieker rijdt er rond met A.135 als nummerplaat? Die kwam eerst bumperkleven en ging me vlotjes voorbij aan 120 Quote
Martini Racing 2.777 Geplaatst: 29 maart 2014 Geplaatst: 29 maart 2014 Weer een mooie beschadiging van een fietser. :s Quote
Martini Racing 2.777 Geplaatst: 29 maart 2014 Geplaatst: 29 maart 2014 Dat is toch het vermoeden, heb het vanmorgen pas gezien. 99% een lomperik die zich tussen twee geparkeerde auto's gewrongen en die kap gemaakt heeft met z'n pedaal. Quote
BWS 3.203 Geplaatst: 29 maart 2014 Geplaatst: 29 maart 2014 (geen grap) was er volgens mij al toen ik je 2 weken geleden zag. Quote
Polle Petrol 583 Geplaatst: 31 maart 2014 Geplaatst: 31 maart 2014 http://ikflitsmee.be/ Gemengde gevoelens... Als ik inzoom op mijn buurt, zie ik toch veel aangeduide punten waar ik regelmatig voorbij kom Quote
Gast wooter Geplaatst: 31 maart 2014 Geplaatst: 31 maart 2014 Het is eenvoudig de punten waar mensen denken dat ze te snel passeren... Bij mij in de straat hebben er ook al twee geklikt, en ik weet sowieso dat je de bocht niet aan 70 moet pakken of je vliegt het decor in, en toch wil er iemand flitscontroles. En even verder in het midden van een veld . Quote
Polygoon 15.036 Geplaatst: 31 maart 2014 Geplaatst: 31 maart 2014 Ik zie hier ook al een paar plaatsen waar ik serieus ga moeten oppassen. ikflitsmee.be : 1 Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.