Ga naar inhoud

Ergernis in het verkeer topic

Aanbevolen berichten

Gast wooter
Geplaatst:

Die kegels staan daar dus omdat pummels zoals jij koppig toch op een afgesloten rijstrook blijven rijden.

Geplaatst:

Niet veel meer ergernis mogelijk dan dit voor u te hebben :D

o54aox.jpg

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Zonet bijna van de baan geramt geweest door een oudere man met invalidesticker, niet zeker waarom maar dat zal wel aan mij liggen.. :huh:

Rijden op zondag is sowieso altijd een avontuur -_-

Geplaatst:

Niet veel meer ergernis mogelijk dan dit voor u te hebben :D

o54aox.jpg

Die krijgen van mij een dubbele dosis geduld.

We hebben het allemaal moeten leren. En als leerling-bestuurder voel je als het ware de ergernis van die chauffeur achter je. Dan stress je twee keer zo hard, en het is al zo moeilijk, vanzelfsprekend sukkel je dan nog meer.

Sommige bestuurders zien dat rijschool-bordje en die 'L' als rode lap.

• Vind ik leuk 3
Geplaatst:

Soms vergeet de koe dat ze ooit een kalf was?

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

'Meneer, ik ben hier aan het tanken' zei het wijf toen ik de bancontact naast haar pomp wou gebruiken :fp: [emoji38]

:lolz:

Geplaatst:

We hebben het allemaal moeten leren. En als leerling-bestuurder voel je als het ware de ergernis van die chauffeur achter je. Dan stress je twee keer zo hard, en het is al zo moeilijk, vanzelfsprekend sukkel je dan nog meer.

ze krijgen van mij plaats genoeg, wil nog altijd niet zeggen dat het geen ergernis kan zijn. een lestram van de mivb en een rijschoolauto, het kan nie beter zijn voor mijn stiptheid :D

Geplaatst:

Idem
Geplaatst:

'Meneer, ik ben hier aan het tanken' zei het wijf toen ik de bancontact naast haar pomp wou gebruiken :fp: [emoji38]

Dat + 

- niet weten welke kant uw tankdop zit, of er u geen ballen van aantrekken en nadien vaststellen dat de slang te kort is.

- Auto verzetten maar niet ver genoeg om gemakkelijk te kunnen tanken.

- Opnieuw het pistool nemen om dan vast te stellen dat je transactie afgelopen is van zodra je het pistool terug hangt.

Eigenlijk lachwekkend om te zien, maar het ergerde mij dat die persoon (man trouwens) zo stond te roepen en te vloeken terwijl het allemaal zijn eigen schuld was.

Geplaatst:

Dat + 

- niet weten welke kant uw tankdop zit, of er u geen ballen van aantrekken en nadien vaststellen dat de slang te kort is.

- Auto verzetten maar niet ver genoeg om gemakkelijk te kunnen tanken.

- Opnieuw het pistool nemen om dan vast te stellen dat je transactie afgelopen is van zodra je het pistool terug hangt.

Eigenlijk lachwekkend om te zien, maar het ergerde mij dat die persoon (man trouwens) zo stond te roepen en te vloeken terwijl het allemaal zijn eigen schuld was.

ben al blij dat ze geen foto's is beginnen nemen van mijn nummerplaat omdat ik mogelijks op haar kosten aan het tanken ging zijn :lolz:

Geplaatst:

Heb er dat nog zien doen. [emoji38]

Geplaatst:

Heb het zelf voorgehad met m'n lincoln, gelukkig had ik het na 1 keer wel door dak stom bezig was :D

Geplaatst:

en tegen dat dat slagschip gedraaid en gekeerd was, was de benzinetank weeral leeg.

Geplaatst:

't is wel nie altijd makkelijk om da spel te keren in een tankstation :D

Geplaatst:

@@C_X

ik wou je een pm sturen maar blijkbaar gaat dat niet. want ik krijg een melding dat deze gebruiker dat niet kan gebruiken ofzo.

bij deze je weet waarvoor het is.

;)

Geplaatst:

ben al blij dat ze geen foto's is beginnen nemen van mijn nummerplaat omdat ik mogelijks op haar kosten aan het tanken ging zijn :lolz:

Geen zorgen in maken. Bij elke transactie wordt het kaartnummer bijgehouden. Als er dan camera's hangen is er niets aan de hand.

Oliedom of fake :D

Ik heb dat ook al gezien, al had die wel minder geduld.

Geplaatst:

@@C_X

ik wou je een pm sturen maar blijkbaar gaat dat niet. want ik krijg een melding dat deze gebruiker dat niet kan gebruiken ofzo.

bij deze je weet waarvoor het is.

;)

Lenzen zijn er? :)

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
Auto's staan aan mijn kant van de weg (een stuk of 10). Ik vertraag, ga zo veel als kan op zij voor het aankomende verkeer en zet dan ook aan als er niks meer komt. Tegen dat ik aan auto 4 of 5 ben komt er toch nog iemand af. IPV even te wachten tot ik daar ben met de bus blijft de koe in kwestie toch komen. Ik stop en zij blijft bollen tot tegen de neus, maakt wa gesten en laat me met gebaren verstaan dat ik maar had moeten wachten want het obstakel staat aan mijn kant van de baan.

Serieus? ... Zij was van oordeel dat ik maar achteruit moest gaan. Nog nooit heeft het sportonderdeel van de krant me zo geïnteresseerd als vandaag, dat kan ik wel melden!

Moet da nu echt zo'n fratsen?

Geplaatst:

Ben zo eens spiegel tegen spiegel gereden met de andere. Als je al naast het obstakel bent (de rij auto's die inderdaad aan mijn kant stonden) mag je toch verwachten dat de andere auto je eerst laat passeren toch?

Geplaatst:

Ah nee, he. In principe dient degene te stoppen die het obstakel aan zijn kant heeft, ervoor liefst he. Maar eens je al aan je maneuver bezig bent en de andere kwam pas later toe zoals bij mij kan een beetje beleefdheid geen kwaad.

Ik heb gewoon m'n gazet boven gehaald tot da mens zelfs iets deed. Wa denkte nu serieus, dak da spel van 12 meter efkes achteruit ga zetten voor u? (Ze kon trouwens netjes passeren, er was plaats genoeg maar jah... mensen en kunnen rijden zijn toch echt wel 2 verschillende dingen)

• 2 weken later...
Geplaatst:

In februari naar de keuring geweest en daar bleek dat er al 7 jaar een identificatieplaatje ontbrak in de deur van de passagier.

Ik naar Ford achter zo'n sticker, 50€ vragen ze daar voor [emoji36] .

Vandaag ga ik terug naar de keuring om dat identificatieplaatje te gaan tonen, nu blijkt dat er al 7 jaar een letter van het chassisnummer verkeerd op mijn inschrijvingsbewijs staat.

Omdat er daar iemand in Brussel nog geen chassisnummer deftig kan overtypen mag ik nu nog eens betalen voor een nieuw inschrijvingsbewijs, nummerplaat en nog eens gaan tonen op de keuring.

/angry

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid