Ga naar inhoud

Ergernis in het verkeer topic

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb de politie gebeld. De eigenaar (papa van de chauffeur) stond er even later. Na honderd verontschuldigingen en gevloek vanwege de slechte parkeerjob van zijn zoon was hij weg.

"Hij mag zelf gaan zoeken" waren de woorden toen de man instapte.

De politie heeft de snelste oplossing gekozen en geen takelwagen gestuurd. Slim van ze.

Jammer genoeg heeft de ring van Rotterdam geen medelijden met laatkomers.

• 1 maand later...
Geplaatst:

:blink:  beetje een rare reflex om eerst te flashen ipv te remmen, nogal een geluk dat de filmwagen niet terug naar het middenvak gegaan is.

Gast wooter
Geplaatst:

Waarom ging die filmwagen naar links als de TT er langs rechts voorbij is geraakt aan die snelheid?!

Geplaatst:

Twooterke uithangen!

Geplaatst:
Geplaatst:

Wtf seg.

Btw, het kan best goed zijn dat ie al remt terwijl ie aan het flashen is, maar gewoon niet hard.

Geplaatst:

Meer een ergernis om terug in het verkeer te raken:

Waarom heeft parking Zuiderpoort in Gent maar 1 betaalautomaat en staat die totaal niet aangegeven  :fp: Zeker een kwartier aan het zoeken geweest voor ik iemand vond die mij kon vertellen waar ik die automaat kon vinden  :noparty:

Geplaatst:

Nou eh ....

WHY THE FUCK gaat die filmwagen naar links??

Geplaatst:

Maar vooral, waarom zet die dat op internet??? :D

Geplaatst:

Zo van "die ga ik eens een lesje leren"? 

Ofwel gewoon lomp zonder deftig te kijken op 't 3e vak, al lijkt daar geen reden voor aangezien die Audi hem rechts voorbij kan.

Geplaatst:

Zo'n pipo die de ander een lesje wil leren en niet nadenkt wat de gevolgen kunnen zijn

Geplaatst:

't Is waarschijnlijk gezichtsbedrog, maar die Audi lijkt te hebben afgeremd tot min of meer de snelheid van de filmauto, en daarna schiet hij er ineens voorbij?

Geplaatst:

Wat me vooral stoort is dat er geen front cam beelden zijn. Want iemand met een "dashcam" op de hoedenplank heeft er ongetwijfeld eentje op het dash ook ... Die beelden zouden al een pak meer duidelijkheid scheppen maar krijgen we dan weer niet te zien, wat voor mij een mogelijk teken aan de wand is.

Geplaatst:

:blink:  beetje een rare reflex om eerst te flashen ipv te remmen, nogal een geluk dat de filmwagen niet terug naar het middenvak gegaan is.

Omdat je dat zo doet in Germany.

Geplaatst:

Rechts rijden kennen ze ook niet meer daar..

Geplaatst:

Ik wou het net ook al zeggen, weinig van gemerkt vandaag...

Geplaatst:

Vandaag nochtans 10 uur gereden in Duitsland en daar is het stukken beter dan hier. De enige middenvak plakkers waren natuurlijk Nederlanders  :roll:

Geplaatst:

De inheemse bevolking van broeksel dat een rijbewijs en voertuig bezit... Doe zo'n stoten in een andere stad en voor ge "klein Marakesh" kunt zeggen stade voor meneer de juuje. Hier kan alles!

Geplaatst:

Wat me de laatste dagen al verschillende malen erg stoorde is het gebruik van de lichten wanneer het donker is. De laatste dagen steeds van de kust richting Gent gereden op de E40 en toch verschillende mensen met slecht werkende verlichting of zonder lichten. Waar zit je dan in godsnaam met je gedachten. Ook het gebruik van de mistlichten is blijkbaar weer in. Al twee dagen op een rij een pipo gehad die met zijn mistlichten reed en ernaast er niets beter op vond om constant te versnellen of vertragen. Liefst dan nog versnellen als er mensen hen inhaalden. Woensdag was het ene met een A2 en een petje op, heb die zeker 5 keer ingehaald.

Verder ook nog de typische middenvaksrijders en linksrijders, maar dat is al lang geen nieuws meer natuurlijk.

Geplaatst:

Meer een ergernis om terug in het verkeer te raken:

Waarom heeft parking Zuiderpoort in Gent maar 1 betaalautomaat en staat die totaal niet aangegeven :fp: Zeker een kwartier aan het zoeken geweest voor ik iemand vond die mij kon vertellen waar ik die automaat kon vinden :noparty:

er staan er minstens twee dacht ik, een aan de uitgang van de parking en een helemaal beneden aan de Starbucks-corner.
Geplaatst:

er staan er minstens twee dacht ik, een aan de uitgang van de parking en een helemaal beneden aan de Starbucks-corner.

Die aan de uitgang is weg gehaald. Er is er effectief maar eentje meer, in de Starbucks corner.
Geplaatst:

Maar daar staan er dan wel twee[emoji1]

Geplaatst:

Maar daar staan er dan wel twee[emoji1]

Aja juist, dat kleintje ernaast :D Ik vind het wel nog steeds idioot, ze mogen dat dan wel ergens aanduiden. Heel die parking afgezocht, gelukkig kwam er net iemand die de automaten wist staan.
Geplaatst:

Ik vind heel dat gebouw om krankjorum van te worden.

We hebben er een aantal verschillende afdelingen zitten, en ik vind er nooit mijn weg, en dat ondanks het feit dat TomTom er zijn stek ook heeft [emoji1]

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid