ir_fuel 58.282 Geplaatst: 7 februari 2013 Geplaatst: 7 februari 2013 Wanneer er een eikel te dicht achter mij stopt (vaak bestelwagens), dan steek ik 'm in achteruit en rij ik tot de parkeersensoren continu piepen. Als je nog effectief kan rijden tot ze constant piepen zal hij wel zo dicht niet staan zeker? Quote
Carlito 6.297 Geplaatst: 7 februari 2013 Geplaatst: 7 februari 2013 Als ze zo achteruit beginnen rijden bij mij ga ik vooruit rijden. Quote
janvkn 5.568 Geplaatst: 7 februari 2013 Auteur Geplaatst: 7 februari 2013 Wanneer er een eikel te dicht achter mij stopt (vaak bestelwagens), dan steek ik 'm in achteruit en rij ik tot de parkeersensoren continu piepen. Hoe belachelijk is dat Quote
janvkn 5.568 Geplaatst: 7 februari 2013 Auteur Geplaatst: 7 februari 2013 Daar heb ik het al zoveel keer mijn auto kunnen prakken. Direct als dat vak er is gas geven en opschuiven, die voor u begint ook op te schuiven als je er al half naast zit. En kwaad dat ze dan altijd zijn Echt he ... zo herkenbaar Quote
toere 16.927 Geplaatst: 7 februari 2013 Geplaatst: 7 februari 2013 Wanneer er een eikel te dicht achter mij stopt (vaak bestelwagens), dan steek ik 'm in achteruit en rij ik tot de parkeersensoren continu piepen. Aan de volgende lichten eventueel opnieuw, hoewel de meeste dan wel een mooie afstand laten. Het is gewoon een ergernis voor mij dat iemand zooo dicht achter mij komt staan (veiligheid bij eventuele aanrijdingen achter hem (kop-staart), beleefdheid/hoffelijkheid,...) Tot je er eens tegen zit en een getuige verklaart dat je bewust achteruit hebt gereden ... Quote
toere 16.927 Geplaatst: 7 februari 2013 Geplaatst: 7 februari 2013 WTF kan het mij schelen hoe dicht ze achter mij komen staan ²²²²² Quote
Ken 3.441 Geplaatst: 7 februari 2013 Geplaatst: 7 februari 2013 Wanneer er een eikel te dicht achter mij stopt (vaak bestelwagens), dan steek ik 'm in achteruit en rij ik tot de parkeersensoren continu piepen. Als je nog effectief kan rijden tot ze constant piepen zal hij wel zo dicht niet staan zeker? Ik steek in achteruit en dan piepen ze zo vaak dat t om en bij 50 cm is. Dan rij ik nog wat dichter tot 20 ofzo (constant gepiep). Tgoja, elk zijn fetisj . Quote
Ken 3.441 Geplaatst: 7 februari 2013 Geplaatst: 7 februari 2013 Wanneer er een eikel te dicht achter mij stopt (vaak bestelwagens), dan steek ik 'm in achteruit en rij ik tot de parkeersensoren continu piepen. Aan de volgende lichten eventueel opnieuw, hoewel de meeste dan wel een mooie afstand laten. Het is gewoon een ergernis voor mij dat iemand zooo dicht achter mij komt staan (veiligheid bij eventuele aanrijdingen achter hem (kop-staart), beleefdheid/hoffelijkheid,...) Tot je er eens tegen zit en een getuige verklaart dat je bewust achteruit hebt gereden ... Care . Schade zal nihil zijn, gemist tussen 1e en achteruit en een halfuur kwijt voor die loser die zonodig zijn haast moest tonen door tot op 50 cm van mn kont te komen. Quote
Gast caoimhin Geplaatst: 7 februari 2013 Geplaatst: 7 februari 2013 Wat dan te denken van die loser die expres achteruit rijdt omdat mensen te dicht in zijn buurt komen n/o Quote
Ken 3.441 Geplaatst: 7 februari 2013 Geplaatst: 7 februari 2013 Actie reactie is dat. Voor de rest heb ik weinig problemen in het verkeer, ben geen gefrustreerde zak ofzo . Is eerder respect voor elkaars gerief. In de supermarkt sta je toch ook geen 5 cm van je voorligger? Buiten c_x bij de broodjesbesteller misschien Quote
Gast caoimhin Geplaatst: 7 februari 2013 Geplaatst: 7 februari 2013 Jij komt uiteindelijk dichter bij hem staan, dus wie heeft er dan geen respect voor wiens gerief? Dus als C_X te dicht achter je staat in de supermarkt (en zonder karretje), ga je uw kont achteruit steken en dichterbij komen? 2 Quote
gewoon ik 8.349 Geplaatst: 7 februari 2013 Geplaatst: 7 februari 2013 Actie reactie is dat. Voor de rest heb ik weinig problemen in het verkeer, ben geen gefrustreerde zak ofzo . Is eerder respect voor elkaars gerief. In de supermarkt sta je toch ook geen 5 cm van je voorligger? Buiten c_x bij de broodjesbesteller misschien mij al ooit in een supermarkt gezien? Als ik door je kon stappen om sneller buiten te zijn, ik deed het. Quote
ir_fuel 58.282 Geplaatst: 7 februari 2013 Geplaatst: 7 februari 2013 Mensen die nog door het oranje rijden als het verkeer in hun richting aan de overkant al geblokkeerd staat tot halverwege het kruispunt. Zet het anders helemaal af, dan kan niemand nog afdraaien Quote
gewoon ik 8.349 Geplaatst: 7 februari 2013 Geplaatst: 7 februari 2013 Mensen die nog door het oranje rijden als het verkeer in hun richting aan de overkant al geblokkeerd staat tot halverwege het kruispunt. Zet het anders helemaal af, dan kan niemand nog afdraaien De heerlijke verwonderde blik is er ook altijd als je net niet in hun deur rijdt. Quote
ICM 24.869 Geplaatst: 7 februari 2013 Geplaatst: 7 februari 2013 Actie reactie is dat. Voor de rest heb ik weinig problemen in het verkeer, ben geen gefrustreerde zak ofzo . Is eerder respect voor elkaars gerief. In de supermarkt sta je toch ook geen 5 cm van je voorligger? Buiten c_x bij de broodjesbesteller misschien Als iemand aan de kassa te dicht achter mij staat, dan doe ik ook een halve stap achteruit. 'Oei, pardon.' Maar ze vatten het wel. 1 Quote
dragonfly 14.973 Geplaatst: 7 februari 2013 Geplaatst: 7 februari 2013 Mensen die nog door het oranje rijden als het verkeer in hun richting aan de overkant al geblokkeerd staat tot halverwege het kruispunt. Zet het anders helemaal af, dan kan niemand nog afdraaien Dat is inderdaad een ramp, in de US hangt er boven elk kruispunt een waarschuwing dat de boete $200-$500 is. Daar zie je dat niet hoor En trage slakken die dan opeens gas geven als het oranje wordt en dan door het rood rijden Quote
toere 16.927 Geplaatst: 8 februari 2013 Geplaatst: 8 februari 2013 De heerlijke verwonderde blik is er ook altijd als je net niet in hun deur rijdt. Haha inderdaad ... dan rij ik tot op een paar cm's omdat ik zo gezegd niet heb gezien dat ze daar stilstaan Quote
ex-Mooseman 14.566 Geplaatst: 8 februari 2013 Geplaatst: 8 februari 2013 Wanneer er een eikel te dicht achter mij stopt (vaak bestelwagens), dan steek ik 'm in achteruit en rij ik tot de parkeersensoren continu piepen. Aan de volgende lichten eventueel opnieuw, hoewel de meeste dan wel een mooie afstand laten. Het is gewoon een ergernis voor mij dat iemand zooo dicht achter mij komt staan (veiligheid bij eventuele aanrijdingen achter hem (kop-staart), beleefdheid/hoffelijkheid,...) Dan heb je nog dertig centimeter... Quote
gewoon ik 8.349 Geplaatst: 8 februari 2013 Geplaatst: 8 februari 2013 Haha inderdaad ... dan rij ik tot op een paar cm's omdat ik zo gezegd niet heb gezien dat ze daar stilstaan ik ben ook zo ene. Ook heerlijk als je stopt om het kruispunt niet vast te zetten en dan mensen achter je die hun stuur aan het opeten zijn omdat ze zeker 10m verder vast kunnen staan. Quote
DenDuvel 4.679 Geplaatst: 8 februari 2013 Geplaatst: 8 februari 2013 Als iemand aan de kassa te dicht achter mij staat, dan doe ik ook een halve stap achteruit.'Oei, pardon.' Maar ze vatten het wel. Durf je niet meer naar de Delhaize te komen met je Porsj? Quote
ICM 24.869 Geplaatst: 8 februari 2013 Geplaatst: 8 februari 2013 Durf je niet meer naar de Delhaize te komen met je Porsj? Nee, ik ga tegenwoordig meer naar de marginale Carrefour in Zwijnaarde. Je ex-bureau is trouwens in gebruik genomen. Quote
Martini Racing 2.777 Geplaatst: 8 februari 2013 Geplaatst: 8 februari 2013 Mensen die nog door het oranje rijden als het verkeer in hun richting aan de overkant al geblokkeerd staat tot halverwege het kruispunt. Zet het anders helemaal af, dan kan niemand nog afdraaien Het omgekeerde is ook al zo leuk, kruispunten die volledig ontruimd worden tussen de lichten en mensen die zo dom zijn om nog te stoppen voor het oranje ipv ervoor te zorgen dat ze met hun voorwielen erover staan. Quote
DenDuvel 4.679 Geplaatst: 8 februari 2013 Geplaatst: 8 februari 2013 Nee, ik ga tegenwoordig meer naar de marginale Carrefour in Zwijnaarde. Je ex-bureau is trouwens in gebruik genomen. Ze hebben daar vermoedelijk ook bananen en yoghurt. En je moet niet steeds €50 betalen wanneer je de straat indraait. Jullie hebben dat vieze hok toch wat gerenoveerd hoop ik, want Dimi heeft daar best een vuile boel van gemaakt. Quote
ICM 24.869 Geplaatst: 8 februari 2013 Geplaatst: 8 februari 2013 Ze hebben daar vermoedelijk ook bananen en yoghurt. En je moet niet steeds €50 betalen wanneer je de straat indraait. Jullie hebben dat vieze hok toch wat gerenoveerd hoop ik, want Dimi heeft daar best een vuile boel van gemaakt. Voila, veel goedkoper. En daar zien ze niet dat het een diesel is en geniet ik bijgevolg meer aanzien. Uiteraard. Volledig. Den Dimi toch. Quote
janvkn 5.568 Geplaatst: 8 februari 2013 Auteur Geplaatst: 8 februari 2013 ik ben ook zo ene. Ook heerlijk als je stopt om het kruispunt niet vast te zetten en dan mensen achter je die hun stuur aan het opeten zijn omdat ze zeker 10m verder vast kunnen staan. Echt he, ik heb in Brussel al eens voorgehad dat er eentje mij in coleire langs rechts voorbij stak om voor mijn neus het kruispunt vast te kunnen zetten Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.