CAS 8.067 Geplaatst: 24 februari 2013 Geplaatst: 24 februari 2013 http://m.youtube.com/#/watch?v=oTxicMFesAU Is toch handig zo? Quote
Wax-it.be 1.639 Geplaatst: 24 februari 2013 Geplaatst: 24 februari 2013 http://m.youtube.com/#/watch?v=oTxicMFesAUIs toch handig zo? Quote
ir_fuel 58.288 Geplaatst: 24 februari 2013 Geplaatst: 24 februari 2013 Natuurlijk is dat abnormaal. Het is toch aangenaam om een heel gevecht met die slang aan te gaan om die toch maar, met grote kans op krassen, over je auto te krijgen en zo op een onnatuurlijke manier te tanken? Idd. Ik doe dat ook nooit. Quote
Ritsuke 6.253 Geplaatst: 24 februari 2013 Geplaatst: 24 februari 2013 Idd.Ik doe dat ook nooit. Idem. Quote
dragonfly 14.974 Geplaatst: 24 februari 2013 Geplaatst: 24 februari 2013 Vind je dat dan abnormaal? Idd.Ik doe dat ook nooit. tss da houdt niets in, gewoon ver genoeg rijden Quote
dragonfly 14.974 Geplaatst: 24 februari 2013 Geplaatst: 24 februari 2013 haha zalig, even de desktop link posten ipv de mobile 2 Quote
janvkn 5.568 Geplaatst: 25 februari 2013 Auteur Geplaatst: 25 februari 2013 Maar een snelwegtankstation heeft toch massa's pompen ook? 8, en die waren dus allemaal bezet, zoals ik eerder al schreef. Quote
Naish 9.568 Geplaatst: 25 februari 2013 Geplaatst: 25 februari 2013 Niet echt in het verkeer, maar ik denk dat het geitewollensokkentype me daar ook zou ergeren... Sta zondag aan de start met onze zoon voor hun loopwedstrijd. Hij doet mee aan die bij ons in de gemeente, maar is anders geen loper. Het is aan hen en het is een redelijk grote groep. Staat er daar een pa bij zijn kleine tussen de gastjes die moeten lopen. Dit terwijl hij op die manier andere lopertjes hindert en hij zelf ondertussen andere kinderen aan de kant duwt zodat zijne kleine vooraan blijft staan. Ik sta daar met een vriend en zeg (luid genoeg dat die andere het zeker hoort) dat er toch mensen zijn met geen manieren en vertel wat hij doet. Kerel draait zich om en vraagt: gaat het over mij??? Ik: Aangezien je jezelf direct herkent in de beschrijving zal het wel zeker? Kerel (verrast dat er nog een antwoord ging komen waarschijnlijk): Waar moei jij je mee eigenlijk? Ik: Ach ja, soms vraagt men zich af waar de manieren van de jeugd tegenwoordig naartoe zijn, maar als ze al op dergelijke leeftijd zo'n voorbeeld krijgen... Goeie opvoeding... Kerel: Ja maar een deel van de opvoeding is ook een beetje leren dat winnen soms belangrijk is. Ik: Gast, ten eerste bereik je dat niet door je kleine bij zijn nekvel voorbij de andere te duwen, zorg dat hij dat zelf doet. Ten tweede, ik voorspel dat hij met manieren het verder gaat brengen... Gezien wat andere ouders instemmend aan het knikken waren heeft hij zich maar omgedraaid en niet meer omgekeken... Quote
toere 16.927 Geplaatst: 25 februari 2013 Geplaatst: 25 februari 2013 Niet echt in het verkeer, maar ik denk dat het geitewollensokkentype me daar ook zou ergeren... Sta zondag aan de start met onze zoon voor hun loopwedstrijd. Hij doet mee aan die bij ons in de gemeente, maar is anders geen loper. Het is aan hen en het is een redelijk grote groep. Staat er daar een pa bij zijn kleine tussen de gastjes die moeten lopen. Dit terwijl hij op die manier andere lopertjes hindert en hij zelf ondertussen andere kinderen aan de kant duwt zodat zijne kleine vooraan blijft staan. Ik sta daar met een vriend en zeg (luid genoeg dat die andere het zeker hoort) dat er toch mensen zijn met geen manieren en vertel wat hij doet. Kerel draait zich om en vraagt: gaat het over mij??? Ik: Aangezien je jezelf direct herkent in de beschrijving zal het wel zeker? Kerel (verrast dat er nog een antwoord ging komen waarschijnlijk): Waar moei jij je mee eigenlijk? Ik: Ach ja, soms vraagt men zich af waar de manieren van de jeugd tegenwoordig naartoe zijn, maar als ze al op dergelijke leeftijd zo'n voorbeeld krijgen... Goeie opvoeding... Kerel: Ja maar een deel van de opvoeding is ook een beetje leren dat winnen soms belangrijk is. Ik: Gast, ten eerste bereik je dat niet door je kleine bij zijn nekvel voorbij de andere te duwen, zorg dat hij dat zelf doet. Ten tweede, ik voorspel dat hij met manieren het verder gaat brengen... Gezien wat andere ouders instemmend aan het knikken waren heeft hij zich maar omgedraaid en niet meer omgekeken... Wie heeft er dan gewonnen ? Quote
CAS 8.067 Geplaatst: 25 februari 2013 Geplaatst: 25 februari 2013 Die vader heeft uiteindelijk zelf gelopen! Quote
ir_fuel 58.288 Geplaatst: 25 februari 2013 Geplaatst: 25 februari 2013 Ik zou daar toch mee opletten in die streek. Voor het zelfde krijg je uit het niets een krik in je bakkes. Quote
dragonfly 14.974 Geplaatst: 25 februari 2013 Geplaatst: 25 februari 2013 in A'pen rijden ze wel over je Quote
ICM 24.885 Geplaatst: 25 februari 2013 Geplaatst: 25 februari 2013 in A'pen hadden die andere ouders wel over je gereden Dit is wat je bedoelt. 1 Quote
janvkn 5.568 Geplaatst: 25 februari 2013 Auteur Geplaatst: 25 februari 2013 Wie heeft er dan gewonnen ? Naish natuurlijk Quote
dragonfly 14.974 Geplaatst: 25 februari 2013 Geplaatst: 25 februari 2013 Dit is wat je bedoelt. Is het daarom dat je een SUV gekocht hebt? Quote
ICM 24.885 Geplaatst: 25 februari 2013 Geplaatst: 25 februari 2013 Is het daarom dat je een SUV gekocht hebt? Ik rij overal over. Maar traag. Quote
abtler 4.511 Geplaatst: 25 februari 2013 Geplaatst: 25 februari 2013 Hier aan de luchthaven is het soms nog erger .... mensen die hun auto in de frontparking niet in een vak parkeren Verschillende wagens die gewoon naast een rij parkeren en zich er schijnbaar niks van aantrekken of de rest nog uit zijn vak komt of niet. Je kunt te laat zijn, maar '1 minuut lopen' verderop sta je in een vak en kan de rest passeren. Quote
dragonfly 14.974 Geplaatst: 25 februari 2013 Geplaatst: 25 februari 2013 Ik rij overal over. Maar traag. dan zouden wij een goed team vormen, ik rijd erachter en jij komt er dan over rijden Quote
ICM 24.885 Geplaatst: 25 februari 2013 Geplaatst: 25 februari 2013 dan zouden wij een goed team vormen, ik rijd erachter en jij komt er dan over rijden Godver, doet me er aan denken dat ik een veranda voor je meehad! Vergeten af te geven! Quote
dragonfly 14.974 Geplaatst: 25 februari 2013 Geplaatst: 25 februari 2013 Godver, doet me er aan denken dat ik een veranda voor je meehad! Vergeten af te geven! Quote
toere 16.927 Geplaatst: 25 februari 2013 Geplaatst: 25 februari 2013 Naish natuurlijk Run Naish run Quote
ICM 24.885 Geplaatst: 28 februari 2013 Geplaatst: 28 februari 2013 Niet echt een ergernis, maar een opvallend effect. Gisteren en vandaag reed ik met een A3 1.9TDI. Gisteren reed ik op een secundaire weg, waar aan mijn kant auto's stonden geparkeerd. Er komt een tegenligger, een kerel in een BMW X1. Ik kom nogal gezwind aan, en smijt me dan aan de kant achter een geparkeerde wagen om de ander door te laten. Die tegenligger was niet gestopt, maar had wel al eens goed geclaxoneerd. Waarschijnlijk dacht hij dat ik niet zou stoppen. Hoedanook, nadat hij door de versmalling was gereden, reed hij heel traag langs mij om eens van zijn kloten te maken. Een kerel van een jaar of 45, keek mij erg denigrerend aan toen hij mij gebaarde rustiger aan te doen. Euh? Daarnet reed ik op de N60. Het wordt rood. Voor mij rijdt een kerel in een Astra die blijkbaar vond dat het rode licht vereist dat je 100 meter eerder al vertraagt naar stapvoets verkeer. Blijkbaar vond hij ook dat ik te snel afkwam (go figure!), dus bleef hij in zijn spiegel kijken en traag tot aan het rode licht rijden, waar hij een meter of 10 eerder stopte. Ik kon er natuurlijk niet langs. Bij groen gaat hij er volgas vandoor. Even later haal ik hem bij, en wanneer ik aanstalten maak om hem in te halen, versnelt hij terug. Wat een gedoe. Het frappante is: met mijn BMW of Cayenne kom ik al die zever niet tegen. Ik krijg nu een gans ander soort klootzakken tegen blijkbaar. Waar ik anders middenvingers en zwaaiende vuisten zie in dergelijk gevallen, krijg ik nu een hautain kleinerend gedoe te 'verduren'. Het is echt een gelaagde samenleving. Ook in het verkeer. Quote
Polygoon 15.036 Geplaatst: 28 februari 2013 Geplaatst: 28 februari 2013 Linkshangers op de E19, daar kan ik me nu is echt in opboeien en frustreren. Quote
DenDuvel 4.679 Geplaatst: 28 februari 2013 Geplaatst: 28 februari 2013 Niet echt een ergernis, maar een opvallend effect. Gisteren en vandaag reed ik met een A3 1.9TDI. Gisteren reed ik op een secundaire weg, waar aan mijn kant auto's stonden geparkeerd. Er komt een tegenligger, een kerel in een BMW X1. Ik kom nogal gezwind aan, en smijt me dan aan de kant achter een geparkeerde wagen om de ander door te laten. Die tegenligger was niet gestopt, maar had wel al eens goed geclaxoneerd. Waarschijnlijk dacht hij dat ik niet zou stoppen. Hoedanook, nadat hij door de versmalling was gereden, reed hij heel traag langs mij om eens van zijn kloten te maken. Een kerel van een jaar of 45, keek mij erg denigrerend aan toen hij mij gebaarde rustiger aan te doen. Euh? Daarnet reed ik op de N60. Het wordt rood. Voor mij rijdt een kerel in een Astra die blijkbaar vond dat het rode licht vereist dat je 100 meter eerder al vertraagt naar stapvoets verkeer. Blijkbaar vond hij ook dat ik te snel afkwam (go figure!), dus bleef hij in zijn spiegel kijken en traag tot aan het rode licht rijden, waar hij een meter of 10 eerder stopte. Ik kon er natuurlijk niet langs. Bij groen gaat hij er volgas vandoor. Even later haal ik hem bij, en wanneer ik aanstalten maak om hem in te halen, versnelt hij terug. Wat een gedoe. Het frappante is: met mijn BMW of Cayenne kom ik al die zever niet tegen. Ik krijg nu een gans ander soort klootzakken tegen blijkbaar. Waar ik anders middenvingers en zwaaiende vuisten zie in dergelijk gevallen, krijg ik nu een hautain kleinerend gedoe te 'verduren'. Het is echt een gelaagde samenleving. Ook in het verkeer. Echt eh. Je moet eens achtereenvolgens met een A3, een V50 en een Touran proberen ritsen. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.