Ga naar inhoud

VZW Full Speed Ahead


M3 E46 SMGII

Aanbevolen berichten

Hier ook eens even melding maken van een pagina die ik net was tegengekomen op facebook. De omschrijving vond ik hilarisch.

You'd rather be the passenger in a sports car driven through Eau Rouge than the photographer of a sports car driven through the Lippenslaan? Then become a member and join in on the fun!

Ik wil de eerste reacties van de Knokke-spotters wel eens zien.

Is het iemand die banden heeft met het forum hier die de groep heeft opgericht?

Ik ga nog wat afwachten en kijken wat ze juist organiseren alvorens over te gaan tot lidmaatschap. Maar het ziet er alvast interessant uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En wat is de bedoeling precies? Mensen laten meegenieten van exclusieve auto's terwijl de eigenaar rondjes op het circuit afmaald (tegen betaling)?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zal wel zijn om de VAA te omzeilen? Of toch om de wagen 100% in te kunnen brengen...?

De enige manier om dat te doen is met buitenlandse nummerplaten. De regels mbt vaa enzo zijn dezelfde hoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Gerelateerde inhoud

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid