Ga naar inhoud

Volvo lovers

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Eens zien of ik ook lover kan worden, heb er zelf 500km op gezet en moet zeggen leuke commuter als je je rijfun factor kan uitschakelen. Schuift gemakkelijk over de voorwielen maar heeft zalige zetels, nog een ok motor en fijne looks....hifi heeft me ook verbaasd !

umu7aher.jpg

4a4ypuqy.jpg

Verbaast me een beetje, maar toch ook niet :)

Enjoy! De zetels zijn bij mij ook een redelijke doorslaggevende troef.

Geplaatst:

@@Jokke_vlo is dat een vijfcilinder D3?

Zoja, dat is een van de beste allround dagelijkse wagens die ik ooit al gereden heb. Pittig maar niet overdreven blokje, redelijk snedig karakter voor een Volvo te zijn en een heerlijk ergonomisch interieur.

Geplaatst:

Ik kan me aansluiten bij je mening.... Heb idd specifiek voor dat blok gekozen. Perfect voor de madamme maar ik betrap me er op dat ik om een of andere reden de auto aangenaam vond en vind. Rijdt een pak aangenamer dan de ML (350). Qua ergonomie kan elk merk hier een lesje aan nemen,beste zetels waar ik ooit in zat trouwens .

Stuur is trouwens vrij direct en dat compenseert voor een stuk de matige wegligging in bochten...

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Direct stuur is mede te danken aan de R-design. Ik besef dagelijks dat ik een goede keuze gemaakt heb door nog per sé een vijfcilinder te willen. Heerlijke blokjes toch. En ze spinnen zo graag.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Vaarwel mijn 5 cilinder vriend. Je hebt de slopende kilometers met vrucht afgelegd. Man, ik was tevreden van die kar.

5 cil, 163pk, automaat en Volvo zetels. Meer kon ik niet wensen.

post-95-139246145701_thumb.jpg

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Ik was altijd herkenbaar en had er geen 9 voor nodig. Yeah!

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Ik kan me aansluiten bij je mening.... Heb idd specifiek voor dat blok gekozen. Perfect voor de madamme maar ik betrap me er op dat ik om een of andere reden de auto aangenaam vond en vind. Rijdt een pak aangenamer dan de ML (350). Qua ergonomie kan elk merk hier een lesje aan nemen,beste zetels waar ik ooit in zat trouwens .

Stuur is trouwens vrij direct en dat compenseert voor een stuk de matige wegligging in bochten...

Typisch Volvo, ik zou zeggen kom eens in de zetels zitten (of is het liggen :D) in mijn 740 van '91, heerlijk relaxen.

Koop eens een S70R

51098-353fcc9cdbf9176ef529cde6bf761f77_l

Geplaatst:

Ik moet zeggen dat die zetels van die S70 die ik in bruikleen heb, zeer aangenaam zijn...

Maar daarmee is ook zo een beetje alles gezegd... Kar is gebruikt door een bompa en dat merk je en die is veel te standaard en ik heb een optiesfetisch...

Nog eens goed over nadenken of ik die wil nemen. Rationeel een no brainer, gratis, lpg, goed onderhouden... Maar emotioneel...

Geplaatst:

Standaard waren die toch al redelijk uitgerust? of is het een van de hele eerste?

Geplaatst:

Standaard waren die toch al redelijk uitgerust? of is het een van de hele eerste?

Totaal geen idee... Het heeft een cassetteradio en dat is het zowat... Zelfs geen spiegeltje in de zonneklep... Ohja, drankenhouders in de middenarmsteun heeft ie ook nog. Hier nog eens een foto,

post-115-0-26170700-1392482757_thumb.jpg

Geplaatst:

Wat komt er in de plaats?

Momenteel rijd ik met een RR Evoque. Maandag weet ik het nog niet. ;)

Geplaatst:

Ik moet zeggen dat die zetels van die S70 die ik in bruikleen heb, zeer aangenaam zijn...

Maar daarmee is ook zo een beetje alles gezegd... Kar is gebruikt door een bompa en dat merk je en die is veel te standaard en ik heb een optiesfetisch...

Nog eens goed over nadenken of ik die wil nemen. Rationeel een no brainer, gratis, lpg, goed onderhouden... Maar emotioneel...

Denk niet dat ge voor die prijs iets beter vindt.

Geplaatst:

Denk niet dat ge voor die prijs iets beter vindt.

't Zal wel zijn, zeker dat de historiek gekend is.

Geplaatst:

@Jokke:  Welcome to Volvo!!!

Ik heb geisteren afschaid genomen van mijn V60 D3 R-design.......  het pikt...

Geplaatst:

Als je ziet dat deze wagen (veel) goedkoper komt dan een BMW 1 reeks met wat opties en een M pakketje........ 

Geplaatst:

Klopt, ik heb voor quasi hetzelfde budget als van mijn 118d mijn V60.

Geplaatst:

Stiekem was ik een klein beetje verliefd gisteren. :inlove:

matenana.jpg

Geplaatst:

Stiekem was ik een klein beetje verliefd gisteren. :inlove:

matenana.jpg

Zo staat er hier vlakbij ene maar dan volledig zwart. Super knap. Met erlangs een V60. Mensen met stijl denk ik dan...

Geplaatst:

was de eerste keer dat ik een zilveren zag in R-design.

meestal dat lichtblauw, rood of zwart. 

Geplaatst:

Half maart heb ik een 4tal dagen een D3 Geartronic ter uitgebreide test :D

boodschappen mee gaan doen, in de file naar het werk mee gaan staan. Benieuwd :D

Geplaatst:

Diesel EN automaat, sounds like fun! :ninja:

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid