Ga naar inhoud

Knappe Auto Gerelateerde Filmpjes


Subaru555

Aanbevolen berichten

  • 2 weken later...
Op 9-2-2018 om 12:49, Maxime S zei:

ge moet toch een beetje zot in uw kop zijn...! 

Gelijk gij.

Als ze u morgen bellen om dat over een week te gaan doen ginder (met paar dagen trainingsmogelijkheid), dan doede gij dat. "Moh, tè mo ondrtsjeste dajmoetoen ip zukkn rampe, en ier meuhdje WEL ip de pieste rien noromwoahe (vo snellid te pakn)."

Link naar reactie
Delen op andere sites

28 minuten geleden, Polygoon zei:

Vreemd dat ze niet gezorgd hebben voor een 50:50 weight ratio.

Bij dienen sprong? Wat heeft dat ermee te maken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Polygoon zei:

Dat hij bij de landing niet face first landde? 

Ik snap het verband niet tussen rotatie in de lucht en gewichtsverdeling.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Le Capri Mauve zei:

Ik snap het verband niet tussen rotatie in de lucht en gewichtsverdeling.

Ben ik fout als ik denk dat omdat de voorkant zwaarder weegt, deze sneller zal dalen als het spel naar beneden aan het komen is. Hence face first.

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden, Polygoon zei:

Ben ik fout als ik denk dat omdat de voorkant zwaarder weegt, deze sneller zal dalen als het spel naar beneden aan het komen is. Hence face first.

Wel, Galilei heeft lang geleden uitgevogeld dat gewicht niks uitmaakt met hoe snel iets valt https://en.wikipedia.org/wiki/Galileo's_Leaning_Tower_of_Pisa_experiment

... in het luchtledige. Misschien dat de lucht een effect heeft (een porsche die ge van een paar km hoog vlak laat vallen zal wel beginnen achterover hellen) maar ik denk dat bij een sprong andere effecten belangrijker zijn, en dat rallyrijders (die in Zweden ook heel ver springen)op andere dingen letten: wat de auto aan het doen is op het moment dat de voorkant en dan de achterkant lost vooral.

aangepast door Le Capri Mauve
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 12-2-2018 om 20:23, Polygoon zei:

Ben ik fout als ik denk dat omdat de voorkant zwaarder weegt, deze sneller zal dalen als het spel naar beneden aan het komen is. Hence face first.

Ja, helemaal. 

  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

On 2/12/2018 at 8:31 PM, Le Capri Mauve said:

Wel, Galilei heeft lang geleden uitgevogeld dat gewicht niks uitmaakt met hoe snel iets valt https://en.wikipedia.org/wiki/Galileo's_Leaning_Tower_of_Pisa_experiment

... in het luchtledige. Misschien dat de lucht een effect heeft (een porsche die ge van een paar km hoog vlak laat vallen zal wel beginnen achterover hellen) maar ik denk dat bij een sprong andere effecten belangrijker zijn, en dat rallyrijders (die in Zweden ook heel ver springen)op andere dingen letten: wat de auto aan het doen is op het moment dat de voorkant en dan de achterkant lost vooral.

In de motorcross wordt de hellingsgraad geregeld door gas te geven of te remmen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 9-11-2017 om 09:44, Le Capri Mauve zei:

Mijn woon-werk route in de winter. Is een minder gekend weggeske in't Gentse en om begrijpelijke redenen houd ik dat liever zo.

 

Deed me denken aan deze

 

 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 12-2-2018 om 20:23, Polygoon zei:

Ben ik fout als ik denk dat omdat de voorkant zwaarder weegt, deze sneller zal dalen als het spel naar beneden aan het komen is. Hence face first.

 

 

Zoals hierboven al staat is hij waarschijnlijk van de gas gegaan. In rally en motocross regelen ze de pitch met de gas / rem.

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid