Ga naar inhoud

Knappe Auto Gerelateerde Filmpjes


Subaru555

Aanbevolen berichten

  • 3 weken later...
  • 2 weken later...
  • 3 weken later...
Op 4/11/2019 om 22:09, gTa zei:

Verrassend!

Tot op 't eind de uitleg komt.
The weight ... WTF :silly: 

Toch groot verschil met wat Porsche opgeeft op hun site?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 4/11/2019 om 22:09, gTa zei:

 

Verrassend!

Tot op 't eind de uitleg komt.
The weight ... WTF :silly: 

Ik verkoop mijn nier voor zo'n Panamera ST, maar zo'n E63s is stiekem toch ook erg dik.. Gaat niet alleen hard rechtdoor, maar kan ook wel wat bochtjes verdragen naar verluidt. Potentieel bereikbare droomkist :inlove: Panamera kost een PAK meer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • 3 weken later...
  • 1 maand later...

Tijd voor een averechtse versie van knappe filmpjes: ik weet dat het filmpje knap is maar ik vind het niet meer!

Engelse piloot in Porsche op Nordschleife zit achter een ander Porsche aan en is lichtelijk verbaasd als die andere steeds rapper gaat tot hij hem niet meer kan bijhouden. Commentaar achteraf: die ander Porsche was dus Sabine Schmidt

Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minuutjes therapie :inlove: 

 

heerlijk om te zien

rijdt vaak goed rechts, gebruikt altijd pinker, ...

top dit

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nooit aan gedacht maar ligt voor de hand dat dit nog gebeurt: de europese Nissan NP200 pickup is veel veiliger gemaakt dan degene die ge nieuw koopt in Zimbabwe.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuke track battle. Geen gepraat, enkel maar onboard video's.

Exterieursound van de Audi: wel maf, dat "pulserende" in de uitlaat bij vollast (van voldoende afstand).
De Mercedes klinkt binnenin duidelijk meer racy, hoogtoeriger. De Audi klinkt iets meer als een klassieke V8.

En wat een gigantische wielen op die RS6. :shock: Die 22" is toch eigenlijk echt een maatje te groot. En de standaard 21" zijn zo knap...
Dat zilver gaat die RS6 wel extreem goed af, imo.

Qua rijgedrag lijkt de Audi een pak zwaarder op de neus te rijden, waar je ook z.s.m. mee op het gas moet (al van voor de apex).
De Benz lijkt neutraler de bocht in te gaan, minder onderstuurd, maar ook sneller uit te breken achteraan, dus iets langer wachten.

O ja:

image.png.d5a32f720e3b5b0fabf3fbf0333fd1ab.png

:inlove: 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Deel 6 van "van 't kiekekot naar 't circuit". Schitterende reeks, heropbouw van een verloren gewaande Alfa 75 2.0 carburatori.

 

aangepast door 3000
  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Deel 30 ondertussen al van Project Binky, zijnde het transplanteren van Toyota Celica GT-Four running gear (4wd en al) in een Austin Mini. Gewoon de beste reeks op het net. Skills + Britse humor, meer moet dat niet zijn. Een reeks die al even doorloopt, aflevering 1 verscheen in augustus 2013 😀

 

aangepast door 3000
  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je het Frans machtig bent, Garage des Blogs heeft een reeks gemaakt waarin ze in 5 minuten de geschiedenis van een model of merk uitleggen. 

De max.

 

Voorbeeld:

 

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid