Ga naar inhoud

Knappe Auto Gerelateerde Filmpjes


Subaru555

Aanbevolen berichten

  • 3 weken later...
  • 3 weken later...

 

EINDELIJK vind ik eens iemand die even lyrisch is over de S65 als ik ben. ❤️

Heb 't al duusd keer gezegd: die motor is ab-so-luut bonkers. Karakter is van 't mooiste en 't breedste en 't diepste dat ik ooit reed (in V8). Zeker niet de krachtigste V8, sommigen waagden zelfs ooit te zeggen dat de E92 M3 sluggish is ... maar dat is omdat men vergelijkt met turbo/kompressor drukgevulde motoren.

This is N/A and there's no comparison.

 

Fokking balen dat de E92 (in mijn geval zou het een E93 zijn) M3 vandaag de dag zo absurd duur is qua tax. Houd je vast: 6.700 EUR BIV (éénmalig, da's hard slikken maar bon, je zou dat nog bij de aankoop kunnen tellen) en jaarlijks dik 3.100 EUR. 😵  

Hoe graag ik dit ook wil ... ik vind dat gewoonweg niet meer betaalbaar. Was 't 5k BIV en jaarlijks 2k tax ... 'k zou nog twijfelen, maar dát? 😪

  • Vind ik leuk 1
  • Verdrietig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ge dit ziet staan als M vraagt ge u toch echt af waar t fout gelopen is. Dit is gewoon dik door zijn eenvoud. Geen 100 overdreven hoekskes en plooien.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Totaalpakket is gewoon fantastisch bij die kar: looks, sound, motor, ...

Die generatie M3 heeft ook zeker zijn gebreken, maar het blijft toch de favoriet van mij. Een goede E90 met compressor zoals deze bitte :inlove:

 

aangepast door Dimitri
Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, Joske zei:

Als ge dit ziet staan als M vraagt ge u toch echt af waar t fout gelopen is. 

Met dit model.  

Ik vind de E92 en E93 nog altijd heel atypisch ogen (de E90 in het algemeen, dat was de C-klasse van toen ook), zeker wanneer je kijkt wat er voor kwam met de E46. Ze zijn compleet van heel dat concept afgestapt, en dan is er hier uiteindelijk in de M-versie dan nog een V8 ingelepeld. Dit model oogt lomp en zwaar, alsof je te maken krijgt met een dikke Amerikaanse coupe met V8. 

Het zal allemaal fantastisch rijden en klinken maar dat hadden ze toch anders moeten doen. 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 20/1/2024 om 22:35, gTa zei:

 

EINDELIJK vind ik eens iemand die even lyrisch is over de S65 als ik ben. ❤️

Heb 't al duusd keer gezegd: die motor is ab-so-luut bonkers. Karakter is van 't mooiste en 't breedste en 't diepste dat ik ooit reed (in V8). Zeker niet de krachtigste V8, sommigen waagden zelfs ooit te zeggen dat de E92 M3 sluggish is ... maar dat is omdat men vergelijkt met turbo/kompressor drukgevulde motoren.

This is N/A and there's no comparison.

 

Fokking balen dat de E92 (in mijn geval zou het een E93 zijn) M3 vandaag de dag zo absurd duur is qua tax. Houd je vast: 6.700 EUR BIV (éénmalig, da's hard slikken maar bon, je zou dat nog bij de aankoop kunnen tellen) en jaarlijks dik 3.100 EUR. 😵  

Hoe graag ik dit ook wil ... ik vind dat gewoonweg niet meer betaalbaar. Was 't 5k BIV en jaarlijks 2k tax ... 'k zou nog twijfelen, maar dát? 😪

TBH had ik zelfs nog wat meer tax verwacht 🫠

Zalig kanaal wel dat die kerel heeft...

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Dimitri zei:

TBH had ik zelfs nog wat meer tax verwacht 🫠

Wel, 'k heb het manueel uitgerekend, obv de formule, want de simulator lag plat toen ik de post schreef.
Kan dus zijn dat ik me vergiste en het nog meer is :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kop en wegzetten tot het een oldtimer is en er gewoon wat track days mee doen? Volg zijn kanaal al lang maar sinds dat hij aan die e92 begonnen is, zit ik elke dag wel eens op autoscout of prijzen op te zoeken van alle mogelijke upgrades. 🤤

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eigenlijk niet eerder op gebotst, schamelijk!

AMS ❤️ met name dan de Fast Lap video's

En gekke Christian is ook geen straf om naar te kijken.

 

 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Cironi is terug met een nieuwe aflevering van "Van 't kiekekot naar het circuit'

Ondertitles beschikbaar, gelukkig 🙂 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 4/2/2024 om 19:24, 3000 zei:

Cironi is terug met een nieuwe aflevering van "Van 't kiekekot naar het circuit'

Ondertitles beschikbaar, gelukkig 🙂 

De auto waarmee ik leerde rijden :inlove: alleeja een 1.0 Campus indertijd 🙂 

 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

:lolz:  Owkaaaay.

Brechtje, this video'll keep ya from buying a heap of shit. :D 

I'm kidding. God fookin' hell wat een geile auto is dat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uren geleden, gTa zei:

 

@bt. !!!!!

Begint alvast niet als een complete ramp, best verrassend voor zo'n kist met die kilometerstand :D

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 11/2/2024 om 12:22, 3000 zei:

De auto waarmee ik leerde rijden :inlove: alleeja een 1.0 Campus indertijd 🙂 

 

Hierdoor dat kanaal ontdekt.  Heerlijk.  Auto’s restaureren op zijn Italiaans.

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uren geleden, gTa zei:

:lolz:  Owkaaaay.

Brechtje, this video'll keep ya from buying a heap of shit. :D 

I'm kidding. God fookin' hell wat een geile auto is dat.

Recente Maserati's zouden nog niet zo slecht zijn, ik heb onlang wat over de Levante zitten opzoeken, bleek best betrouwbaar. Een dealer vinden is iets anders en die heb ik liever niet te ver weg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden, ex-Mooseman zei:

Hierdoor dat kanaal ontdekt.  Heerlijk.  Auto’s restaureren op zijn Italiaans.

Leuke collectie heeft hij ondertussen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben al zijn filmpjes aan het bekijken.  Straks tijdens ‘the voice, verder kijken naar de werkzaamheden aan zijn bmw

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid