Ga naar inhoud

New Clio RS 200 "Turbo"


Wouter

Aanbevolen berichten

Ik heb zondag heel ff kunnen (mee)rijden met eentje. Het rijdt zoals de vorige, maar de scherpe kantjes zijn er wat af... Clio 3 RS is gewoon een hooligan karretje, deze is meer 'auto'. Vanbinnen klinkt 'ie wat als een mini Focus RS vind ik (turbo geblaas, al dan niet fake)

 

Meer common sense, zoals elke auto tegenwoordig...

Link naar reactie
Delen op andere sites

ben ook fan van roy zijn reviews, weet waarover hij praat

 

Heb er meer uit geleerd dan uit die van Chris Harris die ik daarstraks bekeek.

Nu, dit was enkel circuit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan die RS soundshit gewoon uit zetten gelukkig.

 

Dan heb je toch wel een scherp karretje met een leuke sound (intakesound-pipe, dus echte sound), zeker met Cup chassis denk ik.

 

Als de 197 uitkwam zei iedereen ook dat ze soft waren gegaan. Eerste Mégane RS was ook niet bijster goed. Wacht gewoon nog wat af dus..

Link naar reactie
Delen op andere sites

240 pk in zo'n hokje :inlove:

Is het al bekend hoeveel die vbak aankan? Motor is toch Nissan dus daar zou ik mij niet al te veel zorgen over maken :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

240 pk in zo'n hokje :inlove:

Is het al bekend hoeveel die vbak aankan? Motor is toch Nissan dus daar zou ik mij niet al te veel zorgen over maken :D

 

Is bij mij ook het grootste vraagteken bij die chiptuning. Een DSG kunnen ze chippen, maar die DCT zal nog niet aan de orde denk ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op dit moment zou ik toch voor de Corsa opc nurburg edition kiezen met mechanisch sper en handbak. Ik vind die ook gewoon mooier dan de Clio.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoals hij die wagen weet te 'zetten' in die chicanes, niet normaal. Ik zie mezelf dat toch niet snel doen.

 

Maar het echte hebbedingetje om mee te spelen? Die uitstraling is hij wat kwijt precies. Denk dat ik nu eerder geneigd zou zijn om wat dieper in de buidel te tasten en een Megane RS in huis te halen

Link naar reactie
Delen op andere sites

De looks vind ik echt lelijk. Hoe meer ik hem zie rijden, hoe lelijker ik hem vind.

Die details:

+ Oversized logo's

+ Zijskirt halverwege de deur

+ Sierlijst boven de nummerplaat

+ Plaats nummerplaat vooraan

+ Antenne

...

 

De vorige clio rs (3 ?) was zoveel mooier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
  • 3 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid