Ga naar inhoud

Welke sportieve vervanger voor MINI?


Greg

Welke sportieve vervanger voor de MINI  

27 leden hebben gestemd

  1. 1. Welke sportieve vervanger voor de MINI

    • Audi S3 2.0 TFSI 8P
    • BMW E92 325i (3liter, geen 2,5)
    • Mitsubishi Lancer EVO IX
    • VW Scirocco 2.0 TFSI
    • Renault Megane III RS250
    • Andere, namelijk....
      0


Aanbevolen berichten

Ik wilde het net zeggen. t is niet alsof hij uit een Audi Q7 komt. Die Megane gaat alles kunnen wat die Mini kan, maar dan nog een pak beter (sturen,optrekken,remmen,ruimte,koffer ...)

Voila dacht ik dus ook ... echt jammer dat mijn vrouwke de RS niet graag ziet anders was het zeker ook zo eentje ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

De Megane RS.

 

En ik heb van 2 mensen gehoord (die regelmatig tracken) dat Renault met de 3 of 5(?) jaar garantie, werkelijk ALLES vervangt en totaal niet moeilijk doet.

Dat is een heel groot plus punt imo! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

De Megane RS.

 

En ik heb van 2 mensen gehoord (die regelmatig tracken) dat Renault met de 3 of 5(?) jaar garantie, werkelijk ALLES vervangt en totaal niet moeilijk doet.

Dat is een heel groot plus punt imo! :)

 

 

Geldt dat ook als je 2dehands koopt? Eentje van 2010 ofzo?

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

En ik heb van 2 mensen gehoord (die regelmatig tracken) dat Renault met de 3 of 5(?) jaar garantie, werkelijk ALLES vervangt en totaal niet moeilijk doet.

Dat is een heel groot plus punt imo! :)

Dat is omdat alles ook kapot gaat :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben voor de grap eens gaan zoeken in Frankrijk naar een R26R, en die zijn verdorie hard gezakt in prijs het laatste jaar..

 

Je kan er al vinden rond de 20-23k €

 

 

Mss hem toch eens proberen te overtuigen om zo eentje te kopen. Alleen al naar restwaarde toe, of sla ik de bal daar mis? Die kunnen toch niet blijven zakken? Zoveel zijn daar niet van gemaakt.

 

Spijtig genoeg vindt hij de Megane II niet mooi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben voor de grap eens gaan zoeken in Frankrijk naar een R26R, en die zijn verdorie hard gezakt in prijs het laatste jaar..

Je kan er al vinden rond de 20-23k €

Mss hem toch eens proberen te overtuigen om zo eentje te kopen. Alleen al naar restwaarde toe, of sla ik de bal daar mis? Die kunnen toch niet blijven zakken? Zoveel zijn daar niet van gemaakt.

Spijtig genoeg vindt hij de Megane II niet mooi.

Ik kan de vorige versie van de megane ook niet smaken, de nieuwe daarentegen :inlove:

Dat hij dat eens rap koopt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uit jouw lijstje van voorstellen kies ik voor de Audi S3 2.0 tfsi. Die renault megane is ook leuk maar mist toch de uitstraling van de Audi bvb.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met uitstraling ben je niets, rijgenot daarentegen, dus direct de Megane voor mij.

 

Voor mij de combinatie graag. Maar laat de Megane nu ook geen lelijk eendje zijn, dus voor mij zou het wss ook wel een Megane worden. Maar ieder zijn prioriteiten

 

 

 

De bedoeling is idd om daar eens naar te gaan kijken dit weekend :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja eh, maar dat trek je er terug vanaf. Dat is hier net iets moeilijker.

Doet er niet toe dat hij ineens een zwarte Megane RS koopt zodat we dit topic kunnen sluiten.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Die kleur :lolz:

 

Kan direct bij de RTT aan de slag :lol:

 

 

Ja eh, maar dat trek je er terug vanaf. Dat is hier net iets moeilijker.

 

 

Als ik heel eerlijk moet zijn, de tijd dat ik toen naar S3's even aan het zoeken ben geweest, zocht ik ook altijd op oranje :oops:

 

Vind dat die kleur past bij zo'n auto, hij is op zich al sleeper genoeg IMO.

 

Doet er niet toe dat hij ineens een zwarte Megane RS koopt zodat we dit topic kunnen sluiten.

 

:lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid