Ga naar inhoud

Welke sportieve vervanger voor MINI?


Greg

Welke sportieve vervanger voor de MINI  

27 leden hebben gestemd

  1. 1. Welke sportieve vervanger voor de MINI

    • Audi S3 2.0 TFSI 8P
    • BMW E92 325i (3liter, geen 2,5)
    • Mitsubishi Lancer EVO IX
    • VW Scirocco 2.0 TFSI
    • Renault Megane III RS250
    • Andere, namelijk....
      0


Aanbevolen berichten

Vandaag naar een E87 130i gaan kijken. M-pack, navi, minder dan 100k km.

Kerel was blijkbaar 1 van de zovele VAA-slachtoffers..

Wel die slechte zetels die ik ook in mijn 1-reeks had. Met dat Sensatecleder ofzoiets? Wang bestuurderszetel was dus ook net als bij de mijne gescheurd.

Voor de rest viel er niet veel op aan te merken. Kerel die ons de auto liet zien, was de broer van de eigenaar. Blijkbaar reed de eigenaar op circuit of heeft gereden in de MINI cup ofzo?

Was naar het schijnt een grote liefhebber, omdat die zelfs niet door de carwash reed, maar met de hand zijn auto waste volgens de broer, de zot :fp::D

Ook altijd bij BMW op onderhoud geweest, en eerste eigenaar.

Hij staat sinds mei april wel al een hele tijd in een grote garage. Dus moest hij hem kopen, best eens alle sapjes laten vervangen?

1 van de 2 achterbanden was ook meer versleten dan de andere. 1 band leek nog nieuw, dus vermoedelijk heeft hij eens lek gereden. Maar ik rijd toch liefst met 2 banden die gelijk gesleten zijn.

Brom bij het starten is :inlove: Voelt als thuiskomen :inlove:

Hij had het al over een minimumprijs van 15000€ dat hij dacht dat zijn broer wou hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag naar een E87 130i gaan kijken. M-pack, navi, minder dan 100k km.

Kerel was blijkbaar 1 van de zovele VAA-slachtoffers..

Wel die slechte zetels die ik ook in mijn 1-reeks had. Met dat Sensatecleder ofzoiets? Wang bestuurderszetel was dus ook net als bij de mijne gescheurd.

Voor de rest viel er niet veel op aan te merken. Kerel die ons de auto liet zien, was de broer van de eigenaar. Blijkbaar reed de eigenaar op circuit of heeft gereden in de MINI cup ofzo?

Was naar het schijnt een grote liefhebber, omdat die zelfs niet door de carwash reed, maar met de hand zijn auto waste volgens de broer, de zot :fp::D

Ook altijd bij BMW op onderhoud geweest, en eerste eigenaar.

Hij staat sinds mei april wel al een hele tijd in een grote garage. Dus moest hij hem kopen, best eens alle sapjes laten vervangen?

1 van de 2 achterbanden was ook meer versleten dan de andere. 1 band leek nog nieuw, dus vermoedelijk heeft hij eens lek gereden. Maar ik rijd toch liefst met 2 banden die gelijk gesleten zijn.

Brom bij het starten is :inlove: Voelt als thuiskomen :inlove:

Hij had het al over een minimumprijs van 15000€ dat hij dacht dat zijn broer wou hebben.

Ziet er goed uit. Toevallig geen foto's? Bouwjaar? Kleur? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

130 is inderdaad prijsmatig wel interessant - het grote struikelblok bij die kisten was dacht ik toch voornamelijk de nieuwprijs. Dus als je dat zo kunt omzeilen....

Persoonlijk kies ik voor de megane, al heb ik geen ervaring met de huidige en al zeker niet met de andere mogelijkheen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sowieso. Heb met beide ook testgereden, en moet zeggen dat de S3 zeker en vast leuk rijdt. Maar ie klinkt als een diesel op lage toeren, echt letterlijk.

 

En als je dan de sound van die 130i hoort, tja..

 

Spijtig dat daar standaard wel geen sper ondersteekt, want dat voel je onmiddellijk als je wat wild wil doen.

 


Met een sper eronder zou ik die kar zelfs zelf heel graag hebben :D Gelukkig kan ik mij ook amuseren met de mijne :supercool:

Link naar reactie
Delen op andere sites

No prob. Onderhoud bij ons? Dan zal ik hem wel zien.

 

 

Kans zit erin!

 

Heb eens opgezocht wat zo'n ketel kost aan onderhoud en da's eigenlijk om mee te lachen in vgl met de mijne bv.

 

Ook omdat heel het onderhoudsboekje altijd is ingevuld geweest door BMW, heb ik hem aangeraden om dat te blijven doen. Kan alleen maar een meerwaarde bieden bij verkoop later.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een paar leuke weetjes van de 130i zijn ook dat er maar 6% van alle E87 modellen 130i's zijn wereldwijd.

 

En van alle E87's zijn er 13% in het Monacoblauw, waarvan de meeste in 130i wss.

 

 

Edit: Dat moet dus Le Mans blauw zijn.. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid