Ga naar inhoud

Ford Lovers


Riskitalltowin

Aanbevolen berichten

  • 2 weken later...

American muscle, sound,.... Maar wat gaat de prijs zijn in Europa....? Als die al leverbaar zou worden in België. Om dan van BIV en taksen te zwijgen. [emoji20]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind dat model wel een tik knapper dan de Challenger ... maar geef me toch maar een Hellcat Widebody (manual tranny). :inlove:  Liefst in een zotte kleur: plum crazy ofzo.

eae3a2a0bd5bbf5fb35f82eaa07a67ef.jpg

5.jpg

(Ik zou niét mee doen aan de "hype" van het op de spoilerlip laten van de gele transportbeschermingstape.)

Of octane red mag ook, als tweede keuze.

Edit: nnnnnnope, dees!

maxresdefault.jpg

fuuuuuuck :inlove: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die laatste is de Hellcat Redeye (808 pk), en kan je niet met manuele transmissie krijgen.
Als ik me niet vergis enkel de 'gewone' Hellcat, i.e. 727 pk en een enkele hood scoop.

c783d192fb_srt1-1.jpg?w=880&s=f2e2af29b8

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb al redelijk wat video reviews zitten kijken van de Hellcat, de Widebody, de RedEye, de Demon, ...

Pfffff :inlove:

Kar is zo ongelofelijk fout, en 't interieur is echt zum Kotzen, maar ... boy :inlove: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minutes ago, gTa said:

Heb al redelijk wat video reviews zitten kijken van de Hellcat, de Widebody, de RedEye, de Demon, ...

Pfffff :inlove:

Kar is zo ongelofelijk fout, en 't interieur is echt zum Kotzen, maar ... boy :inlove: 

Denk dat eens het nieuwe van dat hard optrekken er af is, het serieus moet tegenvallen qua bezit. Een beetje leuk een bocht pakken zit er duidelijk niet in, en 't spel weegt 2 ton.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, continu op uwe kievief moeten zijn omdat dat spel overal de bocht uit wil tollen met al z'n bochtenincompetentie :inlove: Heerlijk. :D 

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, ir_fuel zei:

Die GT500 heeft wel het blok van de GT350. Dat is een flat plane V8 zeker? Compleet anders dan al die muscle car blokken.

Ja, vraag me af hoe dat voelt nu ze er een stevige supercharger op hebben gevezen...
Nu ja, dat gebeurde bij pakweg E92 M3's ook al eens.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minutes ago, gTa said:

Ja, continu op uwe kievief moeten zijn omdat dat spel overal de bocht uit wil tollen met al z'n bochtenincompetentie :inlove: Heerlijk. :D 

Of gewoon terminaal onderstuur en body roll.

Leuk!

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, ir_fuel zei:

Of gewoon terminaal onderstuur en body roll.

Leuk!

Ja, en schier tegen te werken pendelbewegingen!   \o/

Link naar reactie
Delen op andere sites

Prachtig blauw. :inlove:  Knappe auto ook, eigenlijk (basislijn, verhoudingen, stance, modern retro zonder overdrijven, ...).

Dat of een Challenger (die in alle opzichten minder "mooi" is, maar ook een absurde portie "vettigheid" mee heeft): 't zou gene makkelijke worden voor mij. :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • 2 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid