Ga naar inhoud

Ford Lovers


Riskitalltowin

Aanbevolen berichten

Fordkenners, is er een verschil tussen de Belgische Fiesta ST en de Duitse? Qua uitrusting/optiepacks/...?

Vind m'n goesting nie echt in België, zou misschien eens in Den Duits gaan zoeken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Kennis van me is al enkele jaren bezig met 1tje aan het bouwen.

Ex ingenieur van RAS en TTE trouwens...

 

Als de RS200 ooit af is,is me een ritje beloofd....

Link naar reactie
Delen op andere sites

In Arendonk neem ik aan?

 

Wacko gast die Schanche, is ooit eens in volle race voor de andere gesprongen, nadat iemand hem eruit tikte de ronde ervoor... :lol:

 

*edit: Doorspoelen naar minuut 6 voor het bewuste fragment

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

In Arendonk neem ik aan?

Wacko gast die Schanche, is ooit eens in volle race voor de andere gesprongen, nadat iemand hem eruit tikte de ronde ervoor... :lol:

Jep, Arendonk, was vlakbij he.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nooit geweest in Arendonk eigenlijk. (Heb wel nog een tape liggen vd ERC, Belgian Round at Arendonk)

Ik meen me te herinneren dat het afwisselend Arendonk, Ingelmunster en ik dacht toen ook al Maasmechelen. Maar zeker ben ik dat niet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nooit geweest in Arendonk eigenlijk. (Heb wel nog een tape liggen vd ERC, Belgian Round at Arendonk)

Ik meen me te herinneren dat het afwisselend Arendonk, Ingelmunster en ik dacht toen ook al Maasmechelen. Maar zeker ben ik dat niet

Enkel Ingelmunster en Arendonk toen, afaik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit was mijn lievelingswagen toen ik een jaar of 5-6 was

 

 

11079613_10153261800374073_4603147717282

 

Idem, tesamen met de Sierra XR4 (door de speciale achterste zijruiten en de two tone-lak)

Link naar reactie
Delen op andere sites

fack die foto roept herinneringen op. In de kleuterklas hadden ouders van een maatje zo een wagen. Heerlijke wagen : met extra verstralers op de neus gemonteerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Ik ben vandaag op bezoek geweest op de testbanen van Ford Lommel voor Ford Driving Skills For Life, een gratis training voor jongeren. Interessant, en hun domein is zeer imposant, maar liefst 80km aan asfalt   :o

 

Ook een glimp gekregen op een paar prototypes. Ze waren de laatste hand aan het leggen aan de Ford Galaxy, en ze waren al volop aan het testrijden met een mule van de Fiesta, zal dus wel de opvolger zijn. Ook zag ik nog in een glimp een volledig ingepakt model, ik denk dat het een coupé was, maar ik zag het echt in een flits. Foto's heb ik niet want ik moest de smartphone afgeven aan het onthaal :mellow: 

 

Ik heb nog met 2 testrijders gesproken, en die waren toch zeer lovend over de nieuwe Focus RS. Zou wat anders rijden dan de vorige, veel soepeler en de kracht zou beter verspreid liggen. Voor een Fiesta RS zijn er geen plannen volgens hun. 

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Goh, de één was al wat nuttiger/ plezanter dan de ander  :)

 

Het theoretische aspect van de auto bijvoorbeeld had ik persoonlijk niks aan, mede omdat ik ook wel een liefhebber ben, sommigen hebben daar misschien wel iets aan gehad. Maar persoonlijk weet ik wel hoe ik mijn oliepeil moet controleren en wanneer mijn deuren toe zijn  :P

 

De kleine tips and tricks van de testrijders waren wel interessant en leerrijk, net zoals het 'driften' en een noodstop doen. Voor mij was het voor herhaling vatbaar, en het is ook wel een knap initiatief van Ford uit, je auto's gratis laten afraggen door een paar jongeren om ons toch maar iets bij te leren, je moet het toch maar doen.

 

Bent uzelf werkzaam bij Ford Lommel, @@tato ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Waar ik kan het waarschuwingsgeluidje voor open deuren uit m'n Fiesta laten programmeren? Doet een dealer dat?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid