Ga naar inhoud

Alfa Romeo 4C


CMon

Aanbevolen berichten

Stiksels, carbon en alu  :inlove: nu nog hopen dat de laatste 2 geen plastic namaak zijn.

 

 

 

 

alfa-giulia-interieur-03.jpg

 

Ik had toch graag nog wat hout in het stuur gezien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Damn right, nog niet veel 4C's gezien met achterbank en achterportieren :-D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beter dan het waals gezwets of RTL Radio..

 

Vind het nummer wel toepasselijk: "ik wil je, blijf bij mij, hou van me... " & gij erachteraan.

 

Ondertussen ontdekt dat ik met mijn 1m95 juist niet (of wel, afhankelijk van hoe graag ik de 4C zie) erin pas. Ik pas erin dus. :) Toch ruimer dan een Lotus Elise.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • 11 maanden later...

Deze middag de kinderen eens laten plaatsnemen in de spider. Ze waren direct verkocht. Jitse in de wagen tijdens het naar huis rijden. 

" papa, deze wagen moet je wel kopen"

"die kost teveel centjes jongen. Ik zou hem anders ook wel willen"

"ga dan gewoon naar de bank centjes gaan halen, die hebben daar toch geld. Of moet je daar ook voor betalen? "

"Ja spijtig genoeg wel"

" dan moet je beloven als je veel centjes hebt dat je direct eentje koopt"

"ok"

kinderen en hun praat :inlove:

ontopic, heb er in gezeten tijdens het autosalon en nu weer. Blijft een zalige bak. Spijtig dat ze ver gingen sluiten, want ging net een testrit vragen :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
4 hours ago, tuscani said:

zijn ze wel verkrijgbaar in die kleuren?

Bijzonder weinig kleuren in het standaardpalet, beetje teleurstellend voor een Italiaans merk van dit kaliber.

Maar kan mij wel voorstellen dat je voor een Alfa van dik 60k toch is door de kleurenkaart van Maserati/Ferrari mag bladeren of op z'n minst toch door die van de 8C.

Wil je je net onderscheiden van de massa, mag je maar kiezen tussen een handvol kleuren. Op dat gebied toch een gemiste kans.

alfa-romeo-8c-competizione-c529425022013

Zou als eigenaar misschien toch is langsrijden bij Touring Superleggera en vragen wat zo'n laagje verf kost :D 

Alfa Romeo Disco Volante Touring

 

aangepast door exTB
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat, en het feit dat ik niet geloof dat het bij Alfa Romeo d'office mogelijk is om een kleur op staal te krijgen. En een 4C is nu geen auto van 't kaliber dat een extreme petrolhead daar meteen de OEM laklaag van laat overspuiten, lijkt me.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid