Ga naar inhoud

2016 BMW G11 7 reeks


Thebiemerke

Aanbevolen berichten

Benieuwd of er nog een V12 komt.

 

Ergens zou je denken dat die kans groot is, omdat de V12-motor toch "moet" (?) blijven gemaakt worden voor Rolls Royce. Dan kan die in licht gewijzigde uitvoering "makkelijk" in de '7 gelegd worden ook.

 

Anderzijds, met al dienen downsizing-shit... En als het waar is dat er een M7 of een M Performance versie van de '7 zou komen, dan is zo'n V12 wellicht overbodig. BMW is nog altijd Mercedes niet die van z'n top S-klasses grote aantallen blijft verkopen en dus perfect een S 63 naast een S 600 en een S 65 in de line-up kan hebben...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat downsizen is toch vooral iets in europa. Ze steken er nu gewoon een viercilinder in voor ons, voor de rest verandert er toch niet veel aan auto's die wereldwijd verkocht worden.

De hele bmw, mercedes en audi line-up heeft zijn grootste motoren nog. Alleen audi heeft geen v10 meer, maar dat was ook maar 1 generatie zo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Benieuwd of er nog een V12 komt.

 

Ergens zou je denken dat die kans groot is, omdat de V12-motor toch "moet" (?) blijven gemaakt worden voor Rolls Royce. Dan kan die in licht gewijzigde uitvoering "makkelijk" in de '7 gelegd worden ook.

 

Anderzijds, met al dienen downsizing-shit... En als het waar is dat er een M7 of een M Performance versie van de '7 zou komen, dan is zo'n V12 wellicht overbodig. BMW is nog altijd Mercedes niet die van z'n top S-klasses grote aantallen blijft verkopen en dus perfect een S 63 naast een S 600 en een S 65 in de line-up kan hebben...

De V12 zal zowiezo beschikbaar blijven in de 7 reeks :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • 1 maand later...
  • 1 maand later...

De vormgeving van dat middendeel gelijkt op dat van de huidige 3. Ik kan niet zeggen dat ik daar blij mee ben.

Ook zie ik een ander iDrive-systeem met een compleet ander type van iconen op het scherm.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Enkel het stuurwiel kan me bekoren. Weet iemand trouwens voor wat al die rode knoppen dienen die je altijd terug vind in testwagens?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Chance dat ze de verluchtingsmonden hebben afgeplakt of we gingen al geweten hebben hoe de roosterlamellen er uit zullen zien!

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Naar wat er van te zien is, ben ik er ook niet wild van. Zeker de neus niet, wordt gewoon een grote '3 vooraan. :cry:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Naar wat er van te zien is, ben ik er ook niet wild van. Zeker de neus niet, wordt gewoon een grote '3 vooraan. :cry:

Audi 2.0

 

En zoals Jerain zei, weer zo'n lelijke tablet achtige GPS zoals bij Mercedes. Zoiets moet geïntegreerd zitten en niet er boven uit steken. Misschien is dit ook een reden om diefstal tegen te gaan omdat dit onbruikbaar is als je het zou uitbreken (?) en dus niet makkelijk verhandeld kan worden zoals de populaire gps'en van VW/Audi die vaak worden gestolen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo'n groot scherm inwerken lijkt me niet eenvoudig, en persoonlijk vind ik dat niet lelijk. Die dingen zijn superhandig, en om dat per se ingewerkt te willen hebben, mjah, voor mij moet dat niet. En de diefstal van die dingen, sjah, daar wordt een constructeur niet armer van, natuurlijk...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jammer, had verwacht dat er meer profiel in de flank ging zitten, zoals bij het Future Vision Concept...

BMW-Vision-Future-Luxury-5.jpg

 

Lijkt alsof die wagen zijn neus ophaalt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid