Ga naar inhoud

2016 BMW G11 7 reeks


Thebiemerke

Aanbevolen berichten

Puur op basis van de gelekte foto's kan je nog geen finaal oordeel vellen, maar voorlopig neig ik toch ook richting S-Klassen ipv G11.

Ben dus echt benieuwd naar de persfoto's :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Ik dacht dat deze voor juni gepland was.

Hebben ze wat schrik gekregen van Mercedes misschien? :)

Zijn er al concrete cijfers inzake gewichtsbesparing?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik dacht dat deze voor juni gepland was.

Hebben ze wat schrik gekregen van Mercedes misschien? :)

Zijn er al concrete cijfers inzake gewichtsbesparing?

 

Hij zal wel vroeger worden voorgesteld, 17 oktober is de datum dat hij bij de Belgische dealers staat (normaal gezien toch). Qua cijfers is het nog koffiedik kijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
  • 3 weken later...

Kan ik niet betalen, ik ga een 760i voor een prikje kopen op de tweedehandsmarkt en ombouwen naar een 714d.

Geniaal he.

 

Niet echt. Op gas leggen en dan ombouwen tot lichte vracht is de way to go. (is ook trouwens volgens de forumregels)

 

Ook niet vergeten er een M pack en M logos op te hangen en de niertjes bij Abdelkader Cars in het zwart te laten spuiten :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

oei

 

But the big surprise might come from the decision to also feature four-cylinder engines, even if not in all global markets. A four-cylinder 2.0 liter petrol engine is being considered for China as well as a 2.0 liter diesel for Europe. If confirmed, the future 7 Series will be the single premium car in this segment to use such small engines in a solo manner (the S-Class combines a four-cylinder unit with an electric motor on the plug-in hybrid version). Towards the end of 2016 BMW will also start sales of the plug-in hybrid 7 Series which will feature the exact same powertrain used in the X5 PHV which will debut at the Shanghai Motor Show next week.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Dikke kar. Ik blijf fan van de traditionele modellen a la 5 serie, e-klasse, 7 serie en S-klasse :inlove:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alvast geen fan van de verlengde versie. Oogt i.t.t. de S-klasse L niet evenwichtig. Jammer. (S-klasse is ontworpen als L, de korte versie oogt dan wat "ingekort"; meestal is het omgekeerd)

 

Die onderste lijsten zijn wel broodnodig om wat lichtaccent te creëren tussen de wielen. Dat breekt het volume onder de gordellijn, en te zien aan de verdeling onder/boven gordellijn (nl. klein glasoppervlak t.o.v. de rest, in de hoogte bekeken) is dat hier écht nodig. Dat zijn van die visuele tricks die een auto een pak lichter maken qua aanblok. Land Rover heeft dat idd goed gezien met (inderdaad) de chroomlijst onderaan de deuren en de valse louvres in de voordeuren. Die laatste maken dat voor- en achterdeur even lang ogen, in eerste opzicht ... iets wat wegvalt bij de lange versie van de Range, wat die visueel weer minder geslaagd maakt. Maar om te zeggen dat BMW dat van de Range heeft afgekeken ... komaan. Er zijn al een pak auto's die een chroomlat tussen de wielen hebben, en ik denk dat enorm veel auto's tussen de wielen een spanningslijn hebben lopen die zorgt voor lichtreflectie (het is net dat resultaat dat ook "dikkere zijschorten" beogen, nl. een extra lichtreflectie-lijn die de aanblik van de auto doorgaans "breekt").

 

Al bij al niet wil van die eerste spypic. Oogt maar braafjes.

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

'k Vind dat 'ie in 't geheel erg hoog toont. Bijna d'office een '7 GT?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die onderste lijsten zijn wel broodnodig om wat lichtaccent te creëren tussen de wielen. Dat breekt het volume onder de gordellijn, en te zien aan de verdeling onder/boven gordellijn (nl. klein glasoppervlak t.o.v. de rest, in de hoogte bekeken) is dat hier écht nodig. Dat zijn van die visuele tricks die een auto een pak lichter maken qua aanblok. Land Rover heeft dat idd goed gezien met (inderdaad) de chroomlijst onderaan de deuren en de valse louvres in de voordeuren. Die laatste maken dat voor- en achterdeur even lang ogen, in eerste opzicht ... iets wat wegvalt bij de lange versie van de Range, wat die visueel weer minder geslaagd maakt. Maar om te zeggen dat BMW dat van de Range heeft afgekeken ... komaan. Er zijn al een pak auto's die een chroomlat tussen de wielen hebben, en ik denk dat enorm veel auto's tussen de wielen een spanningslijn hebben lopen die zorgt voor lichtreflectie (het is net dat resultaat dat ook "dikkere zijschorten" beogen, nl. een extra lichtreflectie-lijn die de aanblik van de auto doorgaans "breekt").

 

De Bentley Mulsanne heeft dit ook om exact dezelfde reden, mooi omschreven. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alvast geen fan van de verlengde versie. Oogt i.t.t. de S-klasse L niet evenwichtig. Jammer. (S-klasse is ontworpen als L, de korte versie oogt dan wat "ingekort"; meestal is het omgekeerd)

 

Die onderste lijsten zijn wel broodnodig om wat lichtaccent te creëren tussen de wielen. Dat breekt het volume onder de gordellijn, en te zien aan de verdeling onder/boven gordellijn (nl. klein glasoppervlak t.o.v. de rest, in de hoogte bekeken) is dat hier écht nodig. Dat zijn van die visuele tricks die een auto een pak lichter maken qua aanblok. Land Rover heeft dat idd goed gezien met (inderdaad) de chroomlijst onderaan de deuren en de valse louvres in de voordeuren. Die laatste maken dat voor- en achterdeur even lang ogen, in eerste opzicht ... iets wat wegvalt bij de lange versie van de Range, wat die visueel weer minder geslaagd maakt. Maar om te zeggen dat BMW dat van de Range heeft afgekeken ... komaan. Er zijn al een pak auto's die een chroomlat tussen de wielen hebben, en ik denk dat enorm veel auto's tussen de wielen een spanningslijn hebben lopen die zorgt voor lichtreflectie (het is net dat resultaat dat ook "dikkere zijschorten" beogen, nl. een extra lichtreflectie-lijn die de aanblik van de auto doorgaans "breekt").

 

Al bij al niet wil van die eerste spypic. Oogt maar braafjes.

 

Heerlijk zo'n uitleg :inlove:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid