Stabilo Boss 1.730 Geplaatst: 4 januari 2015 Delen Geplaatst: 4 januari 2015 Mercedes is goed in grote auto's, bmw in kleintjes. Zoals de 1? 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Thebiemerke 4.953 Geplaatst: 4 januari 2015 Auteur Delen Geplaatst: 4 januari 2015 Puur op basis van de gelekte foto's kan je nog geen finaal oordeel vellen, maar voorlopig neig ik toch ook richting S-Klassen ipv G11. Ben dus echt benieuwd naar de persfoto's Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Polygoon 12.287 Geplaatst: 5 januari 2015 Delen Geplaatst: 5 januari 2015 Das beste oder nichts Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
iRicky 299 Geplaatst: 12 januari 2015 Delen Geplaatst: 12 januari 2015 De nieuwe S klasse is inderdaad een prachtige auto. Beide auto's zijn echter zalige slagschepen Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tiep 3.094 Geplaatst: 16 februari 2015 Delen Geplaatst: 16 februari 2015 Nieuwe 7 Reeks is best nog lang wachten... 17 oktober is 'm er. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stabilo Boss 1.730 Geplaatst: 16 februari 2015 Delen Geplaatst: 16 februari 2015 Ik dacht dat deze voor juni gepland was. Hebben ze wat schrik gekregen van Mercedes misschien? Zijn er al concrete cijfers inzake gewichtsbesparing? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tiep 3.094 Geplaatst: 16 februari 2015 Delen Geplaatst: 16 februari 2015 Ik dacht dat deze voor juni gepland was. Hebben ze wat schrik gekregen van Mercedes misschien? Zijn er al concrete cijfers inzake gewichtsbesparing? Hij zal wel vroeger worden voorgesteld, 17 oktober is de datum dat hij bij de Belgische dealers staat (normaal gezien toch). Qua cijfers is het nog koffiedik kijken. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stabilo Boss 1.730 Geplaatst: 25 maart 2015 Delen Geplaatst: 25 maart 2015 M sport pakketje? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gTa 24.120 Geplaatst: 15 april 2015 Delen Geplaatst: 15 april 2015 http://www.autofans.be/nieuws/varia/32155-bmw-laat-nieuwe-7-reeks-vandaag-zien-maar-niet-aan-ons?utm_source=twitterfeed&utm_medium=twitter Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tiep 3.094 Geplaatst: 15 april 2015 Delen Geplaatst: 15 april 2015 M sport pakketje? Nee, M7 jonguh. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 15 april 2015 Delen Geplaatst: 15 april 2015 M718d voor de Zweedse markt Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
The Swede 5.781 Geplaatst: 15 april 2015 Delen Geplaatst: 15 april 2015 Gij vooraan in de lijn staan, Geezus ? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 15 april 2015 Delen Geplaatst: 15 april 2015 Kan ik niet betalen, ik ga een 760i voor een prikje kopen op de tweedehandsmarkt en ombouwen naar een 714d. Geniaal he. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
The Swede 5.781 Geplaatst: 16 april 2015 Delen Geplaatst: 16 april 2015 Kan ik niet betalen, ik ga een 760i voor een prikje kopen op de tweedehandsmarkt en ombouwen naar een 714d. Geniaal he. Niet echt. Op gas leggen en dan ombouwen tot lichte vracht is de way to go. (is ook trouwens volgens de forumregels) Ook niet vergeten er een M pack en M logos op te hangen en de niertjes bij Abdelkader Cars in het zwart te laten spuiten Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stabilo Boss 1.730 Geplaatst: 18 april 2015 Delen Geplaatst: 18 april 2015 oei But the big surprise might come from the decision to also feature four-cylinder engines, even if not in all global markets. A four-cylinder 2.0 liter petrol engine is being considered for China as well as a 2.0 liter diesel for Europe. If confirmed, the future 7 Series will be the single premium car in this segment to use such small engines in a solo manner (the S-Class combines a four-cylinder unit with an electric motor on the plug-in hybrid version). Towards the end of 2016 BMW will also start sales of the plug-in hybrid 7 Series which will feature the exact same powertrain used in the X5 PHV which will debut at the Shanghai Motor Show next week. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stabilo Boss 1.730 Geplaatst: 18 april 2015 Delen Geplaatst: 18 april 2015 Rest van verslag: http://www.bmwblog.com/2015/04/18/first-drive-2016-bmw-7-series-prototype/ Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stabilo Boss 1.730 Geplaatst: 11 mei 2015 Delen Geplaatst: 11 mei 2015 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BMWMB 9.776 Geplaatst: 11 mei 2015 Delen Geplaatst: 11 mei 2015 Die chroom lijsten onderaan... Ik weet niet wat ik daar moet van denken. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dawud 3.705 Geplaatst: 11 mei 2015 Delen Geplaatst: 11 mei 2015 Die chroom lijsten onderaan... Ik weet niet wat ik daar moet van denken. origineel! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
iRicky 299 Geplaatst: 11 mei 2015 Delen Geplaatst: 11 mei 2015 Dikke kar. Ik blijf fan van de traditionele modellen a la 5 serie, e-klasse, 7 serie en S-klasse Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gTa 24.120 Geplaatst: 11 mei 2015 Delen Geplaatst: 11 mei 2015 Alvast geen fan van de verlengde versie. Oogt i.t.t. de S-klasse L niet evenwichtig. Jammer. (S-klasse is ontworpen als L, de korte versie oogt dan wat "ingekort"; meestal is het omgekeerd) Die onderste lijsten zijn wel broodnodig om wat lichtaccent te creëren tussen de wielen. Dat breekt het volume onder de gordellijn, en te zien aan de verdeling onder/boven gordellijn (nl. klein glasoppervlak t.o.v. de rest, in de hoogte bekeken) is dat hier écht nodig. Dat zijn van die visuele tricks die een auto een pak lichter maken qua aanblok. Land Rover heeft dat idd goed gezien met (inderdaad) de chroomlijst onderaan de deuren en de valse louvres in de voordeuren. Die laatste maken dat voor- en achterdeur even lang ogen, in eerste opzicht ... iets wat wegvalt bij de lange versie van de Range, wat die visueel weer minder geslaagd maakt. Maar om te zeggen dat BMW dat van de Range heeft afgekeken ... komaan. Er zijn al een pak auto's die een chroomlat tussen de wielen hebben, en ik denk dat enorm veel auto's tussen de wielen een spanningslijn hebben lopen die zorgt voor lichtreflectie (het is net dat resultaat dat ook "dikkere zijschorten" beogen, nl. een extra lichtreflectie-lijn die de aanblik van de auto doorgaans "breekt"). Al bij al niet wil van die eerste spypic. Oogt maar braafjes. 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stabilo Boss 1.730 Geplaatst: 11 mei 2015 Delen Geplaatst: 11 mei 2015 De koffer doet wat 3gt achtig aan, dat stoort me het meest Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gTa 24.120 Geplaatst: 11 mei 2015 Delen Geplaatst: 11 mei 2015 'k Vind dat 'ie in 't geheel erg hoog toont. Bijna d'office een '7 GT? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
vince522 2.239 Geplaatst: 12 mei 2015 Delen Geplaatst: 12 mei 2015 Die onderste lijsten zijn wel broodnodig om wat lichtaccent te creëren tussen de wielen. Dat breekt het volume onder de gordellijn, en te zien aan de verdeling onder/boven gordellijn (nl. klein glasoppervlak t.o.v. de rest, in de hoogte bekeken) is dat hier écht nodig. Dat zijn van die visuele tricks die een auto een pak lichter maken qua aanblok. Land Rover heeft dat idd goed gezien met (inderdaad) de chroomlijst onderaan de deuren en de valse louvres in de voordeuren. Die laatste maken dat voor- en achterdeur even lang ogen, in eerste opzicht ... iets wat wegvalt bij de lange versie van de Range, wat die visueel weer minder geslaagd maakt. Maar om te zeggen dat BMW dat van de Range heeft afgekeken ... komaan. Er zijn al een pak auto's die een chroomlat tussen de wielen hebben, en ik denk dat enorm veel auto's tussen de wielen een spanningslijn hebben lopen die zorgt voor lichtreflectie (het is net dat resultaat dat ook "dikkere zijschorten" beogen, nl. een extra lichtreflectie-lijn die de aanblik van de auto doorgaans "breekt"). De Bentley Mulsanne heeft dit ook om exact dezelfde reden, mooi omschreven. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Parsifal 3.759 Geplaatst: 18 mei 2015 Delen Geplaatst: 18 mei 2015 Alvast geen fan van de verlengde versie. Oogt i.t.t. de S-klasse L niet evenwichtig. Jammer. (S-klasse is ontworpen als L, de korte versie oogt dan wat "ingekort"; meestal is het omgekeerd) Die onderste lijsten zijn wel broodnodig om wat lichtaccent te creëren tussen de wielen. Dat breekt het volume onder de gordellijn, en te zien aan de verdeling onder/boven gordellijn (nl. klein glasoppervlak t.o.v. de rest, in de hoogte bekeken) is dat hier écht nodig. Dat zijn van die visuele tricks die een auto een pak lichter maken qua aanblok. Land Rover heeft dat idd goed gezien met (inderdaad) de chroomlijst onderaan de deuren en de valse louvres in de voordeuren. Die laatste maken dat voor- en achterdeur even lang ogen, in eerste opzicht ... iets wat wegvalt bij de lange versie van de Range, wat die visueel weer minder geslaagd maakt. Maar om te zeggen dat BMW dat van de Range heeft afgekeken ... komaan. Er zijn al een pak auto's die een chroomlat tussen de wielen hebben, en ik denk dat enorm veel auto's tussen de wielen een spanningslijn hebben lopen die zorgt voor lichtreflectie (het is net dat resultaat dat ook "dikkere zijschorten" beogen, nl. een extra lichtreflectie-lijn die de aanblik van de auto doorgaans "breekt"). Al bij al niet wil van die eerste spypic. Oogt maar braafjes. Heerlijk zo'n uitleg Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten