Ga naar inhoud

2016 BMW G11 7 reeks


Thebiemerke

Aanbevolen berichten

Is toch al gelekt?

 

En van de '3 facelift, die ook 'n online wereldpremière kreeg, lekte ook niks officieels op voorhand.

Link naar reactie
Delen op andere sites

attachment.php?attachmentid=1207279&d=14

BMW7Series-F01-02--3696_8.jpg

De oude had gelijk betere proporties, hofmanknik dinges staat net niet boven de achteras, terwijl dat hier wel zo is.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan je dat wat duidelijker expliceren, hoe de hofmeister-knik zich - volgens jou - ten opzichte van de achteras moet bevinden?

 

Want ik begrijp niet wat je bedoelt. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vreemd dat er nog nergens veel foto's te bespeuren zijn; de auto is ondertussen toch al hier en daar voorgesteld geweest ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een klant die een huidige 7 rijdt, en die de nieuwe gezien heeft, en beslist heeft een nieuwe Mercedes S te gaan bestellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan je dat wat duidelijker expliceren, hoe de hofmeister-knik zich - volgens jou - ten opzichte van de achteras moet bevinden?

 

Want ik begrijp niet wat je bedoelt. 

 

Bij de nieuwe: verste punt vh achterste raam eindigt thv de plaats waar 1 meter lager de achter as ligt

Bij de oude: verste punt vh achterste raam ligt iets meer (5 à 10 cm naar voor tov de achter as) , hierdoor lijkt de wielbasis langer, wat knapper is

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een klant die een huidige 7 rijdt, en die de nieuwe gezien heeft, en beslist heeft een nieuwe Mercedes S te gaan bestellen.

 

 

Iemand die puur op het uiterlijk afgaat, dus? :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je zoveel geld aan een auto uitgeeft, dan mag je 'm toch wel knap vinden, niet?

Hij zei wel dat ze enkel een lange versie hebben laten zien, omdat deze eerder klaar was voor de spleetogenmarkt. Hij wacht sowieso tot hij ook de korte versie gezien heeft, en tot hij ermee kunnen rijden heeft. Zijn F01 740i is nog niet versleten.  :)

Ook is hij bang dat de nieuwe iDrive de nodige kinderziektes zal hebben. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

En hij is gelekt: zie bmwblog.com

Blijkbaar stond de Oostenrijkse configurator al online deze nacht.

Ben er nog niet echt van onder de indruk. De vorige zag er ook wel niet uit bij de introductie, maar die zag er in profiel een heel pak statiger uit. Deze mist dat wat. Had ook gehoopt dat de komlampen er beter uit zouden zien. Ze zien er wat stuntelig uit. Ook ben ik geen fan van die zilveren strip op de zijkant, al snap ik wel dat dit nodig is door de hogere gordellijn...

Maar ja, bijna elk nieuw model van BMW vraagt wat gewenning. Buiten de e92, daar was het direct raak ;)

Op de foto met het M sportpakket doet hij mij wat aan de 6 GranCoupe denken.

Het stuur vind ik er ook maar lomp uizien.

Voor de rest veel grijze plastiek of aluminium in het interieur. Ik hoop op het laatste. Het dashboard ziet er voor de rest wel strak uit.

Komfortsitze met diamantstitching is ook niet echt iets wat je in een BMW zou verwachten. Weet nog niet wat ik hiervan moet vinden...

Op vlak van benzinemotoren is er precies ook niet veel veranderd. De 740i en 750i leveren nog altijd evenveel pk en nm. Enkel is de CO2 uitstoot wel flink gedaald.

Benieuwd naar de technologische vernieuwingen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een klant die een huidige 7 rijdt, en die de nieuwe gezien heeft, en beslist heeft een nieuwe Mercedes S te gaan bestellen.

 

Terecht

Link naar reactie
Delen op andere sites

In addition to the engines, the configurator also reveals the colors of the 7 Series: the color palette comprises of Alpine White, Carbon Black, Black Sapphire, Black College, Cashmere Silver, Glacier Silver, Imperial Blue, Sophisto Grey, Mineral White, Singapore Grey, Jatoba, Magellan Grey and Arctic Grey Brilliant effect.

Geen groen meer op de standaard lijst.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid