Ga naar inhoud

2013 Range Rover Sport


William Blake

Aanbevolen berichten

Vergeleken met de bekakte 1st gen: sublieme bak! :inlove: Voorkant en zijkant zijn zelfs knapper dan de echte Range, vind ik. Achterkant is speciaal, maar 't past goed bij de auto vind ik, en 't is echt machtig schoon. :inlove: Interieur is ook super.

 

Wordt een gigantisch succes... kan niet anders.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wordt een gigantisch succes... kan niet anders.

 

Zal er voor een groot deel ook van afhangen hoe duur ie wordt zeker?

 

En zou de Evoque ook niet een deel van de klanten al hebben ingepikt, ook al spelen ze niet in dezelfde prijsklasse?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zal er voor een groot deel ook van afhangen hoe duur ie wordt zeker?

 

En zou de Evoque ook niet een deel van de klanten al hebben ingepikt, ook al spelen ze niet in dezelfde prijsklasse?

 

Kijkende naar het filmpje van Metcalfe zou het me zeer verbazen dat de Evoque kan kannibaliseren op de verkoop van de RRSport, hij heeft nu alles om nu (eindelijk) ook een steengoeie auto te worden lijkt het. Vooral de 'full size' Range kan klopkes krijgen, die is wél een pak duurder geworden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

De voorkant is subliem, zonder twijfel.

Profiel in "uitstappositie" is ook machtig.

De achterkant blijf ik het moeilijk mee hebben.

 

Hoe dan ook, zoals gTa zegt, deze zal goed verkopen en sowieso een succes worden. 

 

 

post-95-0-62002200-1371327573_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Zojuist m'n eerste irl gezien, en dan klopt alles. Dit was wel nog een preproductiemodel, te zien aan de noodstop op de middenconsole.

 

 

icQhntR.jpg
0h3GYwx.jpg
KkOvlJc.jpg
nk2iK5d.jpg
Y0ktOnG.jpg

 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Liever plastic dan nen opgetrokken rok zoals de vorige. Altijd als ik ne 1st gen Land Rover Sport zie, moet ik denken aan een obees wijf waarbij hare rok achteraan met 'n tipke in haar panty is blijven steken en waardoor ze met half haar gat en heel haar billen bloot loopt. Aaargh.

Link naar reactie
Delen op andere sites

For the record, he said: "OK typisch Brits dus maar wel bloedheet" before editing his posting. :ninja:

Link naar reactie
Delen op andere sites

For the record, he said: "OK typisch Brits dus maar wel bloedheet" before editing his posting. :ninja:

en ik meen dat eigenlijk nog steeds maar lichtjes anders. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

T stuk onder de nummerplaat is toch veel te massief, zeker in zo'n bleke kleur ...

Op sommige foto's vind ik 'm wauw, op andere ... Weet ik het nog niet zo.

 

Dit en de uitlaten die te klein zijn. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu te weten gekomen dat dit eigenlijk een hybride RRS is. De ductape verbergt het opschrift 'hybrid'. 

 

Zojuist m'n eerste irl gezien, en dan klopt alles. Dit was wel nog een preproductiemodel, te zien aan de noodstop op de middenconsole.

 

 

icQhntR.jpg
0h3GYwx.jpg
KkOvlJc.jpg
nk2iK5d.jpg
Y0ktOnG.jpg

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
  • 2 weken later...
  • 2 maanden later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid