Ga naar inhoud

2013 Range Rover Sport


William Blake

Aanbevolen berichten

9 hours ago, DHL said:

Hee, dit lijkt me een leuk forum... hier worden diesels nog geapprecieerd.

:fp:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei The Swede:

:fp:

 

Moet eens naar dat forum gaan waar je vroeger ook aktief was :) Heb daar een hele heksenjacht op mij omdat ik diesel en soms te snel rij lol. Is overgenomen door een paar toetsenbordridders lol.

 

Om terug aan te pikken, 17liter is wel een beetje teveel van het goede als daily hee. Maar 't rijden zal de max zijn..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 maanden later...
17 minuten geleden, thor zei:

 Hij zal er wel zelf opgeraken doch het zal toch wel een hulp zijn, ook om hem op een rechte lijn te houden.

Ik denk dat het gewoon een eis van de Chinezen was, want misschien waren de mensen van Range Rover wel zeker dat het overbodig was, de Chinezen daarom nog niet. Tenslotte kan de voorkant altijd eens teveel omhoog stuiteren.

'jamaar we verlagen de druk in de voorbanden al, dat zal niet gebeuren'.

'Dakken't al nie moe weten,'(in't chinees) 'als er iets misgaat wil ik het niet op mijne kop krijgen!'.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 maanden later...

Zeker wat foto's en tekst posten. Een sport blijft toch hoog op mijn lijstje staan. Maar de vaa was toch niet echt positief.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, tuscani zei:

Zeker wat foto's en tekst posten. Een sport blijft toch hoog op mijn lijstje staan. Maar de vaa was toch niet echt positief.

Mijn klant was zo positief toch niet. Vorige week was het reeds de bedoeling maar hij stond alweer bij de dealer. Uiteindelijk met een first gen RRS gereden met bijna 300k km. Dat reed voor z'n kilometers best nog goed. Enkel echt niet vlot. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Polygoon zei:

Woensdag ga ik een 500-tal km's afhaspelen in een P400e. Ben eens benieuwd naar die motorisatie. 

Ik ben benieuwd naar uw bevindingen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 8/7/2018 om 23:02, BMWMB zei:

Ik ben benieuwd naar uw bevindingen.

De klant heeft afgezegd. Je hebt nog een review van me te goed :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 maanden later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid