Gast Geplaatst: 23 augustus 2016 Delen Geplaatst: 23 augustus 2016 Porsche heeft de Macan voor pauper. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Phil 11.571 Geplaatst: 23 augustus 2016 Delen Geplaatst: 23 augustus 2016 Wil wel, Macan ni. 1/3 4 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Phil 11.571 Geplaatst: 4 oktober 2017 Delen Geplaatst: 4 oktober 2017 Facelift. Ziet er goed uit. https://www.autoblog.nl/nieuws/facelift-range-rover-sport-incl-575-pk-sterke-svr-102830 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
William Blake 2.692 Geplaatst: 4 oktober 2017 Auteur Delen Geplaatst: 4 oktober 2017 Very nice. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
flupke73 9.406 Geplaatst: 4 oktober 2017 Delen Geplaatst: 4 oktober 2017 en ook als ibriede verkrijgbaar 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Timo 15.245 Geplaatst: 4 oktober 2017 Delen Geplaatst: 4 oktober 2017 erggggggg mooi Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stancke 4.020 Geplaatst: 4 oktober 2017 Delen Geplaatst: 4 oktober 2017 Geslaagde fl! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BMWMB 9.847 Geplaatst: 4 oktober 2017 Delen Geplaatst: 4 oktober 2017 Ik ben meer geïnteresseerd in de hybride versie, de P400e https://www.autogids.be/autonieuws/nieuwe-modellen/fotos--range-rover-sport-p400e.html 300pk 2.0 benzine, gekoppeld aan een 116pk elektromotor, 404pk en 640 Nm koppel, 0-100 in 6,7 sec, 64gr CO2 en 50km elektische autonomie. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lotuzzz 15.225 Geplaatst: 4 oktober 2017 Delen Geplaatst: 4 oktober 2017 0-100 valt toch tegen ofnie 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BMWMB 9.847 Geplaatst: 4 oktober 2017 Delen Geplaatst: 4 oktober 2017 Onze met 3.0 biturbodiesel met 306pk doet de sprint in 7,2 sec, en vind dat meer dan snel genoeg voor zo'n zwaar beest. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
William Blake 2.692 Geplaatst: 4 oktober 2017 Auteur Delen Geplaatst: 4 oktober 2017 Voor het vermogen en koppel is dat niet wauw inderdaad. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ritsuke 5.346 Geplaatst: 4 oktober 2017 Delen Geplaatst: 4 oktober 2017 Geslaagde facelift! Dit boven de Velar sowieso. 3 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stancke 4.020 Geplaatst: 4 oktober 2017 Delen Geplaatst: 4 oktober 2017 1 uur geleden zei William Blake: Voor het vermogen en koppel is dat niet wauw inderdaad. Zal wel wat wegen zeker? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gTa 24.159 Geplaatst: 4 oktober 2017 Delen Geplaatst: 4 oktober 2017 6 uur geleden zei BMWMB: Ik ben meer geïnteresseerd in de hybride versie, de P400e https://www.autogids.be/autonieuws/nieuwe-modellen/fotos--range-rover-sport-p400e.html 300pk 2.0 benzine, gekoppeld aan een 116pk elektromotor, 404pk en 640 Nm koppel, 0-100 in 6,7 sec, 64gr CO2 en 50km elektische autonomie. Viercilinder. Veel liever een eerlijke zescilinder diesel, dan. (Idem bij de BMW's 30e en 40e en de Volvo's T8). 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
William Blake 2.692 Geplaatst: 4 oktober 2017 Auteur Delen Geplaatst: 4 oktober 2017 Puur fiscaal Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gTa 24.159 Geplaatst: 4 oktober 2017 Delen Geplaatst: 4 oktober 2017 Fuck fiscaal. Zowel in de BMW X5 als in de Volvo XC90 vond ik het echt een domper, dat naaimachientje dat hoorbaar 'amechtig' mee huilt. Past voor geen meter. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Phil 11.571 Geplaatst: 4 oktober 2017 Delen Geplaatst: 4 oktober 2017 Je hebt 100% gelijk maar de gemiddelde koper ligt er niet wakker van. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
William Blake 2.692 Geplaatst: 4 oktober 2017 Auteur Delen Geplaatst: 4 oktober 2017 30 minuten geleden zei gTa: Fuck fiscaal. Zowel in de BMW X5 als in de Volvo XC90 vond ik het echt een domper, dat naaimachientje dat hoorbaar 'amechtig' mee huilt. Past voor geen meter. Ik heb al meerdere T8's moeten overnemen uit 'miserie', blijkbaar zuipt dat ding enorm, richting 14-15 liter als je vlot rijdt en dan amper 50 liter tankje erin.. GLE500e: V6 erin, 442 pk en 0-100 in 5,3s Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gTa 24.159 Geplaatst: 4 oktober 2017 Delen Geplaatst: 4 oktober 2017 5 minuten geleden zei William Blake: Ik heb al meerdere T8's moeten overnemen uit 'miserie', blijkbaar zuipt dat ding enorm, richting 14-15 liter als je vlot rijdt en dan amper 50 liter tankje erin.. GLE500e: V6 erin, 442 pk en 0-100 in 5,3s Jammer dat die GLE zo verouderd is, ondertussen. HUD enkel als opbouw, zoals in de Renault Twingo, komaan zeg. Zelfs compleet onmogelijk indien volleder... Maar los daarvan: yep, zo veel leukere aandrijflijn, ik geloof het graag. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
William Blake 2.692 Geplaatst: 4 oktober 2017 Auteur Delen Geplaatst: 4 oktober 2017 I know, blijft wel een vette bak maar een update is nodig... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JanC 7.242 Geplaatst: 4 oktober 2017 Delen Geplaatst: 4 oktober 2017 48 minuten geleden zei William Blake: Ik heb al meerdere T8's moeten overnemen uit 'miserie', blijkbaar zuipt dat ding enorm, richting 14-15 liter als je vlot rijdt en dan amper 50 liter tankje erin.. Ik word er echt ziek van als ik bedenk dat zo'n dingen gesponsord worden door ons belastingssysteem omdat ze op papier maar 2 liter verbruiken. Zum Kotzen. 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Phil 11.571 Geplaatst: 4 oktober 2017 Delen Geplaatst: 4 oktober 2017 6 minutes ago, JanC said: Ik word er echt ziek van als ik bedenk dat zo'n dingen gesponsord worden door ons belastingssysteem omdat ze op papier maar 2 liter verbruiken. Zum Kotzen. Die worden niet gesponsord, al de rest wordt gewoon te veel belast... 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
William Blake 2.692 Geplaatst: 4 oktober 2017 Auteur Delen Geplaatst: 4 oktober 2017 Plus je mag niet iedereen over dezelfde kam scheren... sommigen gebruiken het wel correct... 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gTa 24.159 Geplaatst: 4 oktober 2017 Delen Geplaatst: 4 oktober 2017 Ik zou dat correct gebruiken. Lijkt me heerlijk om die vele korte ritjes zuiver elektrisch te doen. Maar mijn madam doet 't meeste ritten met onze auto. En zij is van een andere mening: "Kunde dat afleggen, dienen elektriek van zo'n hybrides? Want ik moet da ni weten ze. En ne kabel steken als ik thuis kom en weer uitpluggen als ik weg wil, komaan zeg." Oké dan. 'k Denk wel dat ze anders zou piepen mocht ze eens met een potente electro-kar kunnen rijden. Ze heeft het vooral om kwieke acceleraties en hernemingen tot semi-legale snelheden, dus eerder snel optrekken dan hoge snelheden. Exact dat waar elektrische motoren zo goed in zijn. We hebben eens een Zoë getest en alhoewel dat echt wel vlot is tot 70/90 vond ze dat toch nog wel redelijk meh omdat het je niet van je sokken blaast én zo emotieloos rijdt. Een Tesla onder haar gat en die rijdt de (aangedreven) banden kaal op minder dan 10k km peizek. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BMWMB 9.847 Geplaatst: 4 oktober 2017 Delen Geplaatst: 4 oktober 2017 Ik heb ook liever een dikke zescilinder in het vooronder, en zeker de diesel die we nu hebben klinkt hemels. Maar, het fiscale speelt ook een rol, en mijn vrouw licht niet wakker van de motorsound. Zij doet veel korte afstanden, dus kan ze echt wel veel elektrisch rijden. Ik rijd maar sporadisch met deze auto, dus mij zou het ook weinig boeien, temeer zo'n Range als zware SUV niet echt mijn ding is, en ik gewoon geniet van z'n comfort en kwaliteiten om zwaar te trekken. Mijn vrouw is ondertussen volledig verknocht aan dit merk, en zou dit veel liever hebben dan een Panamera Hybride. Ik daarentegen... Nadeel van de hybride is wel dat deze niet 3500kg kan trekken, maar wel maar 2500kg. Maar, dat is meer dan genoeg voor 2 pony's op trailer of een door @wannes afgeragde E36 M3 driftslet op trailer. Belangrijk is het gewicht van de auto, dat ervoor zorgt dat je bijna niet voelt dat er een trailer achter de auto hangt. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.