Ga naar inhoud

F1 GP van Maleisië 2013


Lotuzzz

Aanbevolen berichten

F1 GP van Maleisië 2013 - Circuit de Sepang

 

 


Vrijdag 22 maart 2013

03.00-04.30 VT1
07.00-08.30 VT2

Zaterdag 23 maart 2013

06.00-07.00 VT3
09.00-10.00 Kwalificatie

LA DEUX HD

VIER HD

Zondag 24 maart 2013

09.00 Petronas Malaysia Grand Prix

LA DEUX HD

VIER HD

 

 

 

218807.jpg

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Echt benieuwd of de verhoudingen hetzelfde gaan blijven, en McLaren dus echt ferm achter komt of Red Bull, Ferrari, Lotus en Mercedes. (Ik denk/hoop de laatste vier van snelste naar traagste te hebben gezet).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ice Age has begun. :party:

Wil uiteraard nog niet veel zeggen, maar na de overwinning in Australië lijkt dit wel een kleine bevestiging te zijn.

 

20ztve0.png

 

23rsbgh.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit jaar mag Kimi echt veel winnen voor mij en zelfs kampioen worden. Het zou een mooi punt zijn voor Lotus, ook nog meer spanning in het kampioenschap. Ik kijk echt uit naar dit weekend!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit jaar mag Kimi echt veel winnen voor mij en zelfs kampioen worden. Het zou een mooi punt zijn voor Lotus, ook nog meer spanning in het kampioenschap. Ik kijk echt uit naar dit weekend!

 

Stel je voor dat die WK wordt, voor Alonso.

Laatste Ferrari wereldkampioen klopt de piloot waarvoor ze Kimi aan de deur hebben gezet... En Alonso kwam van Renault. :lol:

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Bianchi viel me al op in Australie. Tjong talent staat te trappelen aan de deur:

  • Bianchi
  • Perez
  • Hulkenberg
  • Di Resta (?), zal zich wel moeten gaan bewijzen

 

Waar ik in Australie vond dat de prestaties van de Lotussen in free practise nog tegenvielen, is dit wel overtuigender. Als zoals iedereen zegt Sepang meer een referentie gaat zijn, ziet het er op het eerste zicht niet slecht uit voor Kimi ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

De vraag is alleen of Lotus qua ontwikkeling mee gaat kunnen met Ferrari en RB, want ze hebben een kleiner budget.

Ik dacht wel dat ze vandaag enkele aerodynamische upgrades hadden getest.

 

Wat een zalig team eigenlijk. Zeer fijn om volgen via Facebook/Twitter/... met vaak enkele ludieke posts.

Dan die kleuren en de naam Lotus... :inlove: En Kimi, uiteraard. Volgens mij heeft hij zijn goede vorm terug van zijn jaren bij McLaren/Ferrari. Serieus getraind ook in de winter heb ik de indruk, ofwel heeft ie een speknek gekregen. http://photos.gpupdate.net/large/219183.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

De vraag is alleen of Lotus qua ontwikkeling mee gaat kunnen met Ferrari en RB, want ze hebben een kleiner budget.

Ik dacht wel dat ze vandaag enkele aerodynamische upgrades hadden getest.

 

Wat een zalig team eigenlijk. Zeer fijn om volgen via Facebook/Twitter/... met vaak enkele ludieke posts.

Dan die kleuren en de naam Lotus... :inlove: En Kimi, uiteraard. Volgens mij zit heeft hij zijn goede vorm terug van zijn jaren bij McLaren/Ferrari. Serieus getraind ook in de winter heb ik de indruk, ofwel heeft ie een speknek gekregen. http://photos.gpupdate.net/large/219183.jpg

 

Naar het schijnt is hij enkele kilo's kwijt geraakt. En hij heeft precies tijd gehad om zijn haar wat te korten.

 

He's back!

Link naar reactie
Delen op andere sites

De vraag is alleen of Lotus qua ontwikkeling mee gaat kunnen met Ferrari en RB, want ze hebben een kleiner budget.

Ik dacht wel dat ze vandaag enkele aerodynamische upgrades hadden getest.

 

Wat een zalig team eigenlijk. Zeer fijn om volgen via Facebook/Twitter/... met vaak enkele ludieke posts.

Dan die kleuren en de naam Lotus... :inlove: En Kimi, uiteraard. Volgens mij heeft hij zijn goede vorm terug van zijn jaren bij McLaren/Ferrari. Serieus getraind ook in de winter heb ik de indruk, ofwel heeft ie een speknek gekregen. http://photos.gpupdate.net/large/219183.jpg

 

Lotus heeft wel voor elkaar. Ze slagen er in het imago van Kimi te gebruiken voor commerciele doeleinden. Waar bij McLaren en Ferrari de ergernis over zijn gedrag er af liep, gebruikt Lotus dit positief. Eindelijk nog een team er bij dat voor een beetje afwisseling zorgt in de pits.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Raikkonen.jpg.630x420_q85.jpg

Kampioenschapsleider Kimi Räikkönen heeft drie plaatsen straf opgelegd gekregen voor het hinderen van Nico Rosberg en is teruggezet van de zevende naar de tiende startplaats.

Räikkönen zou Rosberg gehinderd hebben in bocht veertien, de rechter bocht voor het lange rechte stuk achterop het circuit. Rosberg kwalificeerde zich ondanks het hinderen overigens als zesde, één plaats voor waar Räikkönen zich voor zijn straf kwalificeerde.

Door de straf die Räikkönen heeft gekregen, schuiven Jenson Button, Adrian Sutil en Sergio Pérez nu door naar de plaatsen zeven tot en met negen. Räikkönen staat nu zoals gezegd tiende, één plekje voor zijn teamgenoot Romain Grosjean.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Raikkonen.jpg.630x420_q85.jpg

Kampioenschapsleider Kimi Räikkönen heeft drie plaatsen straf opgelegd gekregen voor het hinderen van Nico Rosberg en is teruggezet van de zevende naar de tiende startplaats.

Räikkönen zou Rosberg gehinderd hebben in bocht veertien, de rechter bocht voor het lange rechte stuk achterop het circuit. Rosberg kwalificeerde zich ondanks het hinderen overigens als zesde, één plaats voor waar Räikkönen zich voor zijn straf kwalificeerde.

Door de straf die Räikkönen heeft gekregen, schuiven Jenson Button, Adrian Sutil en Sergio Pérez nu door naar de plaatsen zeven tot en met negen. Räikkönen staat nu zoals gezegd tiende, één plekje voor zijn teamgenoot Romain Grosjean.

 

 

dikke boe, ik heb het alleszins niet gezien

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid