binnenmuisarchitekt 13.106 Geplaatst: 24 maart 2013 Delen Geplaatst: 24 maart 2013 Dat wel natuurlijk Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
walter 3.855 Geplaatst: 24 maart 2013 Delen Geplaatst: 24 maart 2013 Nog geen reactie van Alonso? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
msxx 6.645 Geplaatst: 24 maart 2013 Delen Geplaatst: 24 maart 2013 Nog geen reactie van Alonso? Welke reactie verwacht je precies? He messed up en daarna heeft hij het zelf nog erger gemaakt door buiten te blijven. Die zit al lang op het vliegtuig naar Spanje Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TCT 5.926 Geplaatst: 24 maart 2013 Delen Geplaatst: 24 maart 2013 Zouden we eens geen kijk F1 meeting houden, je moet wel tegen mijn geschreeuw kunnen. En best geen Hamilton-fans in een straal van 200m Ik kom vlak naast je zitten dan! 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TCT 5.926 Geplaatst: 24 maart 2013 Delen Geplaatst: 24 maart 2013 Leuke race. Als ik in de plaats zou zijn van Vettel, denk ik wel dat ik hetzelfde zou gedaan hebben, al begrijp ik wel dat Mark slechtgezind is...Hamilton onterecht derde, dat geeft die ook OP het podium al toe, wat hem wel siert!Alonso is de stoemerik, je bent nog maar 1 ronde bezig, de race duurt 56 ronden, dan ga je nog geen risico's nemen... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
dragonfly 12.956 Geplaatst: 24 maart 2013 Delen Geplaatst: 24 maart 2013 Alonso is de stoemerik, je bent nog maar 1 ronde bezig, de race duurt 56 ronden, dan ga je nog geen risico's nemen... Welk risico? Denk niet dat hij er express op reed, op zo'n moment kan je niet veel doen hoor als degene voor je zo traag door de bocht gaat. Ferrari moest hem binnen gehaald hebben maar omdat de vleugel het uithield op het eerste rechte stuk dachten ze dat hij het wel ff ging houden. Niet dus! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gTa 24.166 Geplaatst: 24 maart 2013 Delen Geplaatst: 24 maart 2013 Zo denk ik er ook over. Split second decision. Zeker met de opdrogende baan. Had z'n vleugel het nog 1 of 2 rondes langer uitgehouden en had 'ie als eerste naar slicks gewisseld en daarvan kunnen profiteren, 't zou als de meest weergaloze zet ooit in de F1 zijn betiteld. Gegokt en verloren, maar allesbehalve "stoem". Een argument dat ik wel kan volgen is dat Ferrari 'm, al was het al maar om de veiligheid, binnen moest hebben gehaald. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TCT 5.926 Geplaatst: 24 maart 2013 Delen Geplaatst: 24 maart 2013 Stoem dus! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gTa 24.166 Geplaatst: 24 maart 2013 Delen Geplaatst: 24 maart 2013 En je mening zou the exact opposite zijn geweest mocht 't Hamilton zijn geweest. Inderdaad stoem. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TCT 5.926 Geplaatst: 24 maart 2013 Delen Geplaatst: 24 maart 2013 Dan zou ik het ook stoem vinden hoor, gene stress, heb vorig jaar en het jaar daarvoor zeker genoeg gevloekt op m'n held Je zag gedurende de eerste ronde dat de vleugel zwaar beschadigd was, niet enkel het team kon dit zien, ook Alonso zelf omwille van de vuurspetters die hem rond de oren knalde... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TCT 5.926 Geplaatst: 24 maart 2013 Delen Geplaatst: 24 maart 2013 En dan heb ik het nog niet over het pijnlijk foutje waarbij Alonso in de poep bij Vettel zit... Alonso, DE man met race inzicht nochtans... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Carlito 5.715 Geplaatst: 24 maart 2013 Delen Geplaatst: 24 maart 2013 En dan heb ik het nog niet over het pijnlijk foutje waarbij Alonso in de poep bij Vettel zit... Alonso, DE man met race inzicht nochtans... Als je van een droge startlijn naar een natte bocht gaat, kan je je wel 4cm vergissen in remafstand he Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gTa 24.166 Geplaatst: 24 maart 2013 Delen Geplaatst: 24 maart 2013 Dat 'ie 't zichzelf heeft aangedaan is inderdaad de enige waarheid. Met race-inzicht heeft dat echter geen jota te maken. En uiteraard heeft 'ie dat zelf gezien, die beslissing was - vermoed ik - zéér bewust. Dan al binnen gaan = opnieuw inters moeten steken = race ruined for sure. De gok nemen om nog enkele ronden door te gaan (in het verleden al vaak gepresteerd met scheve nosecones) = een kans op succes, als eerste swappen naar slicks en daarvan profiteren. Dus alles behalve "stoem". 't Was een groot risico, maar de andere optie was meteen yielden tot een inhaalrace vanop de laatste plaats. Het is een schoolvoorbeeld van een "long shot" en een "gegokt en verloren". Stoem is something completely else. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TCT 5.926 Geplaatst: 24 maart 2013 Delen Geplaatst: 24 maart 2013 Dat 'ie 't zichzelf heeft aangedaan is inderdaad de enige waarheid. Met race-inzicht heeft dat echter geen jota te maken. Ah nee? Je komt van het droge en je weet dat de eerste bochten nat liggen, dan bouw je marge in, het is tenslotte nog maar de eerste ronde... Maar, het was Alonso's 200ste race alsook is Sepang zijn favo circuit, dus zal de prestatiedrang wat hoger gelegen hebben... Stoem dus... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gTa 24.166 Geplaatst: 24 maart 2013 Delen Geplaatst: 24 maart 2013 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gTa 24.166 Geplaatst: 24 maart 2013 Delen Geplaatst: 24 maart 2013 Feit is! DNF en er is maar één iemand die 'ie dat kan verwijten: zichzelf. Jammer, had willen zien hoe 'ie 't zou gedaan hebben tegen de twee koppeltjes. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TCT 5.926 Geplaatst: 24 maart 2013 Delen Geplaatst: 24 maart 2013 Feit is! DNF en er is maar één iemand die 'ie dat kan verwijten: zichzelf.Jammer, had willen zien hoe 'ie 't zou gedaan hebben tegen de twee koppeltjes. P5 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gTa 24.166 Geplaatst: 24 maart 2013 Delen Geplaatst: 24 maart 2013 Zoals de Mythbusters zouden zeggen: plausible. Al acht ik 't niet onwaarschijnlijk dat 'ie zich met al z'n brio wel voorbij 1 of beide Mercedessen zou hebben gewurmd. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
msxx 6.645 Geplaatst: 24 maart 2013 Delen Geplaatst: 24 maart 2013 Feit is! DNF en er is maar één iemand die 'ie dat kan verwijten: zichzelf.Jammer, had willen zien hoe 'ie 't zou gedaan hebben tegen de twee koppeltjes. Zijn kwaliteiten staan buiten kijf, zijn DNF vorig jaar in Japan lag echter nooit aan hem. Het ligt eigenlijk sowieso nooit aan hem. Dat stoort me weleens aan al zijn uitleg. Daarom ben ik weleens blij met een DNF waar hij zich niet meer uit kan praten Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gTa 24.166 Geplaatst: 24 maart 2013 Delen Geplaatst: 24 maart 2013 Grote ego's, prestatiedrang en buitengewone druk van een triljard richtingen. Ge moet ni enkel maar goed kunnen sturen om op dat niveau staande te blijven. 't Was een "lesjesdag" vandaag voor velen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Glenn-N 8.258 Geplaatst: 24 maart 2013 Delen Geplaatst: 24 maart 2013 http://youtu.be/jbb3tYcyRvw Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
walter 3.855 Geplaatst: 24 maart 2013 Delen Geplaatst: 24 maart 2013 http://youtu.be/jbb3tYcyRvw Oeps! Ik denk dat ze beide wat uit te leggen zullen hebben. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
kwiekie 2.515 Geplaatst: 24 maart 2013 Delen Geplaatst: 24 maart 2013 Zo denk ik er ook over. Split second decision. Zeker met de opdrogende baan. Had z'n vleugel het nog 1 of 2 rondes langer uitgehouden en had 'ie als eerste naar slicks gewisseld en daarvan kunnen profiteren, 't zou als de meest weergaloze zet ooit in de F1 zijn betiteld. Gegokt en verloren, maar allesbehalve "stoem".Een argument dat ik wel kan volgen is dat Ferrari 'm, al was het al maar om de veiligheid, binnen moest hebben gehaald. Niet overdrijven e gTa Wat ik me afvraag: als Vettel begon dichter en dichter te komen, zou Webber dan niet z'n motor weer op vol vermogen kunnen zetten (als hij dat al niet heeft gedaan). Vettel was arrogant vandaag, en heeft de race binnen. Ik hoop alleen dat het hem later niet zuur opbreekt. Wel heerlijk inhaalmanoeuvre Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kakker Scheef 2.512 Geplaatst: 24 maart 2013 Delen Geplaatst: 24 maart 2013 Dan zou ik het ook stoem vinden hoor, gene stress, heb vorig jaar en het jaar daarvoor zeker genoeg gevloekt op m'n held Je zag gedurende de eerste ronde dat de vleugel zwaar beschadigd was, niet enkel het team kon dit zien, ook Alonso zelf omwille van de vuurspetters die hem rond de oren knalde... Ik weet niet of je dit als coureur kan zien aangezien je gezichtsveld in de hoogte maar een dikke 45 graden bedraagt. Hij zal het eerder gevoeld hebben of op de hoogte gebracht zijn door de pitmuur. Als je van een droge startlijn naar een natte bocht gaat, kan je je wel 4cm vergissen in remafstand he Het contact gebeurde in de tweede bocht. Ik zou er niet van verschieten als Vettel hem een brake test gaf. Aan die diffusor is met zo'n snelheden en een voorvleugel die bij elke contact het onderspit delft toch bijna geen schade te berokkenen. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kakker Scheef 2.512 Geplaatst: 24 maart 2013 Delen Geplaatst: 24 maart 2013 Zo denk ik er ook over. Split second decision. Zeker met de opdrogende baan. Had z'n vleugel het nog 1 of 2 rondes langer uitgehouden en had 'ie als eerste naar slicks gewisseld en daarvan kunnen profiteren, 't zou als de meest weergaloze zet ooit in de F1 zijn betiteld. Gegokt en verloren, maar allesbehalve "stoem".Een argument dat ik wel kan volgen is dat Ferrari 'm, al was het al maar om de veiligheid, binnen moest hebben gehaald. Ik denk dat die titel voor altijd verbonden zal zijn aan de beslissing van Senna om niet op te geven in de Braziliaanse GP van 1991 toen hij enkel nog de zesde versnelling had met nog meer dan 10 ronden te gaan. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.