Ga naar inhoud

F1 GP van Maleisië 2013


Lotuzzz

Aanbevolen berichten

Ik heb de race nog niet gezien maar is het niet de bedoeling dat je eerste wordt?

Fuck teamorders, je wordt alleen de grootste als je de onweerstaanbare drang hebt om te winnen.

Ik vermoed dat Senna en Schumacher beiden de teamorders aan hun laars gelapt zouden hebben en laat hen nu net de twee grootsten aller tijden zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

(Moet er wel aan toevoegen dat Webber z'n positie verloor door z'n eigen onkunde, Vettel proberen ophouden en Vettel die er gewoon rondrijdt. Later, toen hij terug probeerde voorbij te geraken was Webber niet "slim" genoeg...)

Link naar reactie
Delen op andere sites

De reden waarom Vettel kon winnen door de orders te overtreden is omdat Webber zich er wel aan hield. Mes snijdt langs 2 kanten.

 

Ja, maar eerst (20 ronden voordien) aan 't team vragen om Mark plaats te laten maken? Komaan :lolz:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er wordt na de laatste pitstops gezegd dat beide RB's niet meer mogen strijden voor positie.

Als dan Vettel besluit om Webber te passeren... Tja, dan begrijp ik Mark zijn reactie wel.

Klote teamorders ook altijd, gewoon racen moeten ze doen.

 

 

Ja, maar eerst (20 ronden voordien) aan 't team vragen om Mark plaats te laten maken? Komaan :lolz:

 

Ben benieuwd naar Mark zijn reactie als hij die radioboodschap te horen krijgt.

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Leave me alone I know what I'm doing vindt iedereen dan weer geweldig maar amai als Vettel iets negeerd. Alonso is de grootste verliezer vandaag die zelf zn voorvleugel op Vettel kapot rijdt en er dan zelf nog eens over rijdt ipv naar de pits te gaan haha. Raikkonen gunde ik de overwinning het meest maar die had blijkbaar meer een regenafstelling.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Trouwens als je echt denkt dat Vettel niet sneller is dan Webber dan ben je de laatste drie jaar blind geweest. Was ook duidelijk in de strijd om de eerste plaats dat Webber evenveel moeite deed. De eerste call van Vettel op team radio was al over team orders.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leave me alone I know what I'm doing vindt iedereen dan weer geweldig maar amai als Vettel iets negeert.

Dat zijn dus 2 compleet verschillende dingen...

(Pijnlijk detail: dit was Webber's 200e race.)

 

Raikkonen gunde ik de overwinning het meest maar die had blijkbaar meer een regenafstelling.

Regenafstelling zou me verwonderen, de Lotus is sowieso al niet goed op inters en regenafstelling loont niet in de huidige F1 (SC, rode vlag).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Second.

Wat die 7 punten betreft: dan moet je hen laten racen met gelijke wapens. Ik hoop dat Mark inderdaad z'n bruggen opgeblazen heeft met RB (in dat interview al zeker) en zelf geen orders meer aanvaardt.

 

Dan gaan we nog 2 Red Bulls op elkaar zien hangen en gaat, denkend aan 2007, een derde met wereldtitel heen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een zever hier soms. De eerste heeft gewonnen en de rest verloren.

 

En zo is dat. Op het einde van de rit en in de statistieken is Vettel winnaar van Malysie 2013.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Boos is een understatement. :)

 

Terecht, vind ik. Hij mag verwachten dat Seb geen zo'n fratsen uithaalt om de teamorders te overtreden.

 

Anderzijds: 't is spijtig dat er nu al zo'n duidelijke teamorders gegeven worden, zo vroeg op 't seizoen.

 

Het waren niet de klassieke teamorders waarbij de ene rijder een voordeel wordt gegeven tegenover een andere, maar eerder een collectieve afspraak om de wagens op het einde te sparen en beiden in spaarmodus te gaan rijden. Vettel doet dat dan niet, dus dat is een beetje zo-zo.

 

Trouwens, op het podium, hoorde ik Webber zeggen: 'we all know he's a fast toddler"? Hij geeft tegelijk aan dat Vettel uiteraard snel(ler) is, maar ook dat hij een klein kind is (toddler, peuter).

 

Mooi hoe Lewis toegeeft dat Rosberg die derde plaats verdiende !

 

Inderdaad. Of all people, Hamilton blijkt nog de grootste prof.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zouden we eens geen kijk F1 meeting houden, je moet wel tegen mijn geschreeuw kunnen. En best geen Hamilton-fans in een straal van 200m

  • Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zouden we eens geen kijk F1 meeting houden, je moet wel tegen mijn geschreeuw kunnen. En best geen Hamilton-fans in een straal van 200m

 

Met een groot tweede TV scherm waar we dan de sector en rondetijden op kunnen volgen :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hypocriet gedoe, jammer voor de sport

 

Misschien vanuit sportief punt gezien jammer, voor de publiciteit/kijkcijfers/geldmachine is het juist goed. Controverse zorgt voor meer kijkers

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid