gTa 28.027 Geplaatst: 24 maart 2013 Geplaatst: 24 maart 2013 Boos is een understatement. Terecht, vind ik. Hij mag verwachten dat Seb geen zo'n fratsen uithaalt om de teamorders te overtreden. Anderzijds: 't is spijtig dat er nu al zo'n duidelijke teamorders gegeven worden, zo vroeg op 't seizoen. Quote
Jokke_vlo 16.914 Geplaatst: 24 maart 2013 Geplaatst: 24 maart 2013 Mooi hoe Lewis toegeeft dat Rosberg die derde plaats verdiende ! Quote
Lotuzzz 17.063 Geplaatst: 24 maart 2013 Auteur Geplaatst: 24 maart 2013 Podiuminterview van Webber: fuck mediatraining. Zalig. Quote
gTa 28.027 Geplaatst: 24 maart 2013 Geplaatst: 24 maart 2013 Wat een zielig boeltje, uiteindelijk. Quote
Lotuzzz 17.063 Geplaatst: 24 maart 2013 Auteur Geplaatst: 24 maart 2013 Mooi hoe Lewis toegeeft dat Rosberg die derde plaats verdiende ! Hij wil nu nog geen ruzie met z'n teamgenoot Quote
Jerain 2.474 Geplaatst: 24 maart 2013 Geplaatst: 24 maart 2013 Kul die teamorders, Vettel en Rosberg groot gelijk. Quote
Jokke_vlo 16.914 Geplaatst: 24 maart 2013 Geplaatst: 24 maart 2013 Webber: "Team told me race was over & we turned engines down & go to end. Seb made his own decision and he will have protection as usual" 2 Quote
Lotuzzz 17.063 Geplaatst: 24 maart 2013 Auteur Geplaatst: 24 maart 2013 Wat een zielig boeltje, uiteindelijk. 2x teamorders, sommigen houden zich eraan, anderen niet. Twee maten, twee gewichten ook. Quote
Jokke_vlo 16.914 Geplaatst: 24 maart 2013 Geplaatst: 24 maart 2013 "Bweih he is to slow, get him out of the way" 1 Quote
Riskitalltowin 3.293 Geplaatst: 24 maart 2013 Geplaatst: 24 maart 2013 Die duels Webber vs Vettel Rosberg vs Hamilton En dan die beelden van de pitmuur bij beide teams Stress bij Mercedes en Red Bull, al denk ik dat het in het geval van Red Bull nog enkele races zal duren vooraleer de lucht opklaart. Quote
Lotuzzz 17.063 Geplaatst: 24 maart 2013 Auteur Geplaatst: 24 maart 2013 Kul die teamorders, Vettel en Rosberg groot gelijk. Met dat verschil dat Rosberg zich eraan houdt. Vettel eerst zeggen dat Webber hem moet doorlaten (zou een teamorder zijn) en daarna zelf teamorders aan z'n laars lappen? Quote
Lotuzzz 17.063 Geplaatst: 24 maart 2013 Auteur Geplaatst: 24 maart 2013 Stress bij Mercedes en Red Bull, al denk ik dat het in het geval van Red Bull nog enkele races zal duren vooraleer de lucht opklaart. Bij RB is dat al jaren bezig. Webber echt fed up omdat het in race 2 alweer 'zover' is. Quote
Riskitalltowin 3.293 Geplaatst: 24 maart 2013 Geplaatst: 24 maart 2013 Webber: "Team told me race was over & we turned engines down & go to end. Seb made his own decision and he will have protection as usual" Mocht de podiumceremonie niet kijken van Mireille aangezien seffes bezoek komt. Ik denk niet dat het nog goed komt tussen Red Bull en Webber, zeker niet na zo'n direct uitlating (rechtstreeks gericht aan Dietrich Mateschitz). Quote
Riskitalltowin 3.293 Geplaatst: 24 maart 2013 Geplaatst: 24 maart 2013 Met dat verschil dat Rosberg zich eraan houdt. Vettel eerst zeggen dat Webber hem moet doorlaten (zou een teamorder zijn) en daarna zelf teamorders aan z'n laars lappen? Ik denk ook wel dat Rosberg, gezien hoe er zich aan hield en Hamilton onder druk hield, geen credits heeft verloren. Vettel heeft zich gedragen als een klein kind/kleuter en gegaan voor het eigenbelang. Maar mss dat deze 7 punten aan het einde van het seizoen wel cruciaal zijn... Quote
Lotuzzz 17.063 Geplaatst: 24 maart 2013 Auteur Geplaatst: 24 maart 2013 Vettel echt braaf met Webber! Dit was na Marks pitstop... (Webber koude banden etc) Was echt opvallend braaf hoor, zeker in vergelijking met daarna. Quote
gTa 28.027 Geplaatst: 24 maart 2013 Geplaatst: 24 maart 2013 Webber: "Team told me race was over & we turned engines down & go to end. Seb made his own decision and he will have protection as usual" Heerlijke TV Ge moet maar durven, the hand that feeds you zo openlijk een fictieve muilpeer geven. Ik snap z'n frustratie... 1 Quote
Riskitalltowin 3.293 Geplaatst: 24 maart 2013 Geplaatst: 24 maart 2013 Bij RB is dat al jaren bezig. Webber echt fed up omdat het in race 2 alweer 'zover' is. Met dat verschil dat het de laatste 2 seizoenen naar de buitenwereld toch iets rustiger werd gehouden... Quote
Lotuzzz 17.063 Geplaatst: 24 maart 2013 Auteur Geplaatst: 24 maart 2013 Ik denk ook wel dat Rosberg, gezien hoe er zich aan hield en Hamilton onder druk hield, geen credits heeft verloren. Vettel heeft zich gedragen als een klein kind/kleuter en gegaan voor het eigenbelang. Maar mss dat deze 7 punten aan het einde van het seizoen wel cruciaal zijn... Second. Wat die 7 punten betreft: dan moet je hen laten racen met gelijke wapens. Ik hoop dat Mark inderdaad z'n bruggen opgeblazen heeft met RB (in dat interview al zeker) en zelf geen orders meer aanvaardt. Quote
Glenn-N 8.593 Geplaatst: 24 maart 2013 Geplaatst: 24 maart 2013 Man man, dat podium. Wat een gigantische FLOP. Rosberg verdiende die plek, maar het goudhaantje dat van McLaren komt krijgt in race 2 al voorrang. Bah. En mijn sympathie voor Vettel weeral kleiner geworden. Als die niet eerst eindigt lijkt het een klein kind van wie je zijn lolly hebt afgenomen, arrogantie ten top. Vooral de toon van zijn radioboodschap. Als Webber dan toch zo "traag" was had hij hem maar moeten inhalen. Quote
Salokin 8.983 Geplaatst: 24 maart 2013 Geplaatst: 24 maart 2013 En Maldonado. Gezien hoe na zijn kapotte voorvleugel pit die lollypop man zijn ogen optrok. 1 Quote
Martini Racing 2.777 Geplaatst: 24 maart 2013 Geplaatst: 24 maart 2013 "Mark is to slow, get him out of my way" "Bweih he is to slow, get him out of the way" Te= too 1 Quote
Martini Racing 2.777 Geplaatst: 24 maart 2013 Geplaatst: 24 maart 2013 *Geen idee of Rosberg dat podium verdiende, Hamilton bleef hem tenslotte wel voor tijdens de pits enz. (al heb ik er niet echt op gelet of die van Rosberg trager waren)*Ik zou bij McLaren toch wel eens een wheelgun met baterij aanschaffen, weet nooit voor wat het goed kan zijn *Vettel-Webber, op dat gebied kan je tegen teamorders zijn, maar mochten ze van begin tot einde full racen, was RB misschien wel gecompromiteerd en in de klauwen van Mercedes gevallen.De reden waarom Vettel kon winnen door de orders te overtreden is omdat Webber zich er wel aan hield. Mes snijdt langs 2 kanten. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.