TCT 6.310 Geplaatst: 2 juli 2013 Geplaatst: 2 juli 2013 De ardennenrit is sowieso populair, mss een after summer edition ineen boksen? Quote
PJH 21.017 Geplaatst: 2 juli 2013 Geplaatst: 2 juli 2013 Na al die comments heb ik zin om eens een Luxemburg Classic ofzo ineen te boxen 1 Quote
TCT 6.310 Geplaatst: 2 juli 2013 Geplaatst: 2 juli 2013 Na al die comments heb ik zin om eens een Luxemburg Classic ofzo ineen te boxen U hebt mijn zegen en die van de rest wrs... Quote
Alexis 5.934 Geplaatst: 2 juli 2013 Geplaatst: 2 juli 2013 Plezant de foto's te zien, regelen dat ik er volgend jaar nog 'ns bij ben, met een fijn knarretje incluis! Wat me ook opvalt: precies een vrij beperkte groep? Kan sowieso niet slecht zijn, de vorige keer dat ik er bij was (2 à 3 jaar geleden) had ik dat gevoel minder. Ik heb niet van iedereen foto's zitten nemen, misschien dat dat een vertekend beeld geeft? Quote
Jerred 340 Geplaatst: 2 juli 2013 Geplaatst: 2 juli 2013 Ik heb niet van iedereen foto's zitten nemen, misschien dat dat een vertekend beeld geeft? Het was maar een rolleke van 24 zeker Quote
Lefty 19.510 Geplaatst: 2 juli 2013 Geplaatst: 2 juli 2013 Het was maar een rolleke van 24 zeker Uw voorlicht is kapot mvg Quote
Vicious 3.886 Geplaatst: 2 juli 2013 Geplaatst: 2 juli 2013 Ik heb niet van iedereen foto's zitten nemen, misschien dat dat een vertekend beeld geeft? Geen idee, maar wel erg fijne foto's! Sfeerr! Quote
TomT 2.050 Geplaatst: 2 juli 2013 Auteur Geplaatst: 2 juli 2013 Zijn we? Nee, serieus, zijn we? Na al die comments heb ik zin om eens een Luxemburg Classic ofzo ineen te boxen Gegarandeerd de max! Quote
Jerred 340 Geplaatst: 2 juli 2013 Geplaatst: 2 juli 2013 Uw voorlicht is kapot mvg Welkom in een wereld waar de auto dit aan de bestuurder meldt. Uw gelaatsuitdrukking "Snel een teken verzinnen om duidelijk te maken dat er een lamp kapot is" gevolgd door een bizar handgebaar en vervolgens een andere gelaatsuitdrukking "zou hij dit begrijpen, ik zou het zelf ni begrijpen als hij dit teken naar mij geeft" was wel goud waard. Quote
Alexis 5.934 Geplaatst: 2 juli 2013 Geplaatst: 2 juli 2013 Het was maar een rolleke van 24 zeker Analoge foto's zijn nu binnen, rolletje van dertig. Wel maar 3 of 4 foto's van de Ardennenrit. Mag donderdag de ingescande negatieven op CD gaan halen, benieuwd! Geen idee, maar wel erg fijne foto's! Sfeerr! Thanks! Gewoon wat random pics zitten trekken met de iPhone eigenlijk. Voordeel van co zijn, als ik zelf had gereden zouden er zeker minder foto's geweest zijn Nee, serieus, zijn we? Ik wil wel! Zal eens twaalf uur proberen slapen en dan vertrekken er zou een e30 gecrasht zijn? Zo is dat. Beetje een onvoorzichtige chauffeur, imho.. Ik wens het natuurlijk niemand toe. Was een knappe 325i VFL 4-deurs met Mtech1 kit, erg zeldzaam dus. Nuja, de E30's zijn weer wat gestegen in waarde, goed nieuws voor mij! Quote
Alexis 5.934 Geplaatst: 2 juli 2013 Geplaatst: 2 juli 2013 Foto!!! Ik heb geen foto. Iemand anders wel denk ik.. Quote
Beau 3.909 Geplaatst: 2 juli 2013 Geplaatst: 2 juli 2013 Oei, een e30... Maar zoals Alexis zei: waardeverhoging van de onze. Quote
Alexis 5.934 Geplaatst: 2 juli 2013 Geplaatst: 2 juli 2013 Zo zag ie er uit voor de Ardennenrit... Quote
Beau 3.909 Geplaatst: 2 juli 2013 Geplaatst: 2 juli 2013 Fuuuck, dikke kist toch wel. Wat voor accident was het? Quote
Martini Racing 2.777 Geplaatst: 2 juli 2013 Geplaatst: 2 juli 2013 Fuuuck, dikke kist toch wel. Wat voor accident was het? Ik vermoed iets van onderstuur. Stond buitenkant bocht tegen een steen/betonblok en in die bocht was er ook niet zoveel grip. Quote
Alexis 5.934 Geplaatst: 2 juli 2013 Geplaatst: 2 juli 2013 Stevige bocht naar rechts als ik me niet vergis. Te snel ingestuurd, geremd, remmen die blokkeren wegens gebrek aan ABS, rechtdoor schuiven tegen muur. Voorkant ziet er slecht uit. Deur kon denk ik niet meer open dus dat zou willen zeggen dat de kas geplooid is en dus waarschijnlijk perto.. Onderdelen zijn wel nog te verpatsen. Zin in wat meer poer Beau? Quote
Speedhunter 4.881 Geplaatst: 2 juli 2013 Geplaatst: 2 juli 2013 Enkele jaren terug, ja. nee deze editie, zou perto zijn Quote
Bouver 36 Geplaatst: 2 juli 2013 Geplaatst: 2 juli 2013 Hier een foto waar de E30 tegen de muur staat. Een foto van de schade heb ik niet. Ook net gezien dat de nummerplaat van die alpina D5 vooraan verschilt met deze die achteraan hangt Quote
msxx 7.822 Geplaatst: 2 juli 2013 Geplaatst: 2 juli 2013 Hier een foto waar de E30 tegen de muur staat. Een foto van de schade heb ik niet. Ook net gezien dat de nummerplaat van die alpina D5 vooraan verschilt met deze die achteraan hangt Jij hebt een scherp oog precies. Een Y en een V omgewisseld Die bocht ziet er echt wel heel eenvoudig uit, hoe kan je daar nu uitvliegen? Maar goed, gemakkelijk praten als je zelf niet achter het stuur zat Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.