Miss wax-it 1.265 Geplaatst: 4 juli 2013 Geplaatst: 4 juli 2013 je hebt zelfs tweemaal voor mijn worst gezorgd Graag gedaan Quote
PJH 21.018 Geplaatst: 4 juli 2013 Geplaatst: 4 juli 2013 vandaar dat we nog een bak saus over hebben 6 Quote
BWS 3.202 Geplaatst: 4 juli 2013 Geplaatst: 4 juli 2013 wel super sympathiek van @@Miss wax-it : ik wil beginnen tanken, komt ze aangesneld om te voorkomen dat de benzineslang tegen mijn auto zou botsen goed afgetraind Bert 1 Quote
BWS 3.202 Geplaatst: 4 juli 2013 Geplaatst: 4 juli 2013 Iedereen stond inderdaad te wachten bij de groenten en ik eet da toch niet dus njam njam misschien is het een idee om volgend jaar 2 rijen te maken: voor de groentjes en voor het vlees, want ik was te gegeneerd om de rij voorbij te steken en mijn eetlust was al grotendeels weg tegen dat de rij kleiner werd. Quote
dragonfly 14.973 Geplaatst: 4 juli 2013 Geplaatst: 4 juli 2013 misschien is het een idee om volgend jaar 2 rijen te maken: voor de groentjes en voor het vlees, want ik was te gegeneerd om de rij voorbij te steken en mijn eetlust was al grotendeels weg tegen dat de rij kleiner werd. 't leven is voor de rappe en ze hadden dan nog zoveel over Quote
TomT 2.050 Geplaatst: 4 juli 2013 Auteur Geplaatst: 4 juli 2013 misschien is het een idee om volgend jaar 2 rijen te maken: voor de groentjes en voor het vlees, want ik was te gegeneerd om de rij voorbij te steken en mijn eetlust was al grotendeels weg tegen dat de rij kleiner werd. Daar zat ik inderdaad ook al aan te denken. 1 Quote
Brunault 4.766 Geplaatst: 4 juli 2013 Geplaatst: 4 juli 2013 Sorry mannen Als jullie te lang hebben moeten wachten op de BBQ is het nog de fout van de organisatoren nog de helpers. Het is gewoon een ambetante bbq die moeilijk in gang ging en ik neem graag de verantwoordelijkheid op me en ik wilde geen vlees doorgeven die niet gaar was alhoewel me dat niet gelukt is,het is dus voor een groot deel mijn fout dat jullie moesten wachten,sorry :oops: We hebben ons best gedaan om jullie zo vlug mogelijk te bedienen Mijn enige opmerking van de dag was dat het roadboek meer in stukken moet gedeeld worden,rapper eens de kilometerteller op 0 zetten Door het verschil in auto's en toch wel iemand die verkeerd rijdt is het makkelijker om de draad weer op te nemen na een tijdje 1 Quote
Wax-it.be 1.639 Geplaatst: 4 juli 2013 Geplaatst: 4 juli 2013 Ik stink nog altijd naar die BBQ rook ... ik krijg dat maar niet uit mijn lijf en vooral mijn haar ... 1 Quote
Beau 3.909 Geplaatst: 4 juli 2013 Geplaatst: 4 juli 2013 Ik zou eerst eens kleien en dan met een Auto Finesse diep reinigende shampoo wassen. 3 Quote
Brunault 4.766 Geplaatst: 4 juli 2013 Geplaatst: 4 juli 2013 Ik stink nog altijd naar die BBQ rook ... ik krijg dat maar niet uit mijn lijf en vooral mijn haar ... Is echt niet normaal Na 3 maal wassen rook dat nog en de auto was net een bbq op zich Quote
Wax-it.be 1.639 Geplaatst: 4 juli 2013 Geplaatst: 4 juli 2013 Oplossing: je wassen ondertussen toch al 4-5 keer gedaan. Het is zelf het ergste als ik in de douche sta!!! Komt allemaal uit mijn haar... shampoo helpt niet Quote
Wax-it.be 1.639 Geplaatst: 4 juli 2013 Geplaatst: 4 juli 2013 Is echt niet normaal Na 3 maal wassen rook dat nog en de auto was net een bbq op zich Mijn auto ruikt er nu ook helemaal naar ... De jokke zal het geweten hebben Quote
Wax-it.be 1.639 Geplaatst: 4 juli 2013 Geplaatst: 4 juli 2013 Met wat heb je die aangestoken? Aansteekblokkjes van TomT Quote
Bart 207 Geplaatst: 4 juli 2013 Geplaatst: 4 juli 2013 Ik weet het niet Bart, 4 posts en zeker niet van de Politie van de politie ben ik niet, laat ons zeggen dat ik liever lees dan schrijf. ik was den diene met die zwarte s5 cabrio op de ardennenrit, een gecamoufleerde combi Quote
dragonfly 14.973 Geplaatst: 4 juli 2013 Geplaatst: 4 juli 2013 Dat roadboak was toch superduidelijk? Ik had uiteraard ook wel een hele goeie co-piloot en de afstand hielden we bij met de app Rallytracks (android) We zijn 1x gestopt omdat we twijfelden, over een afstand van 9km kan je er uiteraard al eens 100m naast zitten Quote
TomT 2.050 Geplaatst: 4 juli 2013 Auteur Geplaatst: 4 juli 2013 Dat roadboak was toch superduidelijk? Ik had uiteraard ook wel een hele goeie co-piloot en de afstand hielden we bij met de app Rallytracks (android) We zijn 1x gestopt omdat we twijfelden, over een afstand van 9km kan je er uiteraard al eens 100m naast zitten Tevreden van die app? Quote
Brunault 4.766 Geplaatst: 4 juli 2013 Geplaatst: 4 juli 2013 Dat roadboak was toch superduidelijk? Ik had uiteraard ook wel een hele goeie co-piloot en de afstand hielden we bij met de app Rallytracks (android) We zijn 1x gestopt omdat we twijfelden, over een afstand van 9km kan je er uiteraard al eens 100m naast zitten Die was superduidelijk maar bvb met die wielerwedstrijd was het een beetje zoeken naar de KMS Het is makkelijker als het in stukken gedeeld is heb ik ondervonden door mijn vele motorritten op roadbook Quote
dragonfly 14.973 Geplaatst: 4 juli 2013 Geplaatst: 4 juli 2013 Tevreden van die app? Heel tevreden, was wat weigerachtig voor de prijs maar was heel handig omdat mijn co-piloot dat zelf kon bedienen. Geen gefoefel met de kilometerteller van de wagen. Quote
PJH 21.018 Geplaatst: 4 juli 2013 Geplaatst: 4 juli 2013 Die was superduidelijk maar bvb met die wielerwedstrijd was het een beetje zoeken naar de KMS Het is makkelijker als het in stukken gedeeld is heb ik ondervonden door mijn vele motorritten op roadbook Misschien dat ik dat de volgende keer wel eens doe. Lijkt me idd beter want iedereen mist wel eens en als je in het begin mist, is het omzeep voor de komende 250km. Bovendien zit er altijd afwijking op de teller ook. Tussen mijn E30 en de Bora zat 9km verschil bij aankomst 1 Quote
Asserti 3.417 Geplaatst: 4 juli 2013 Geplaatst: 4 juli 2013 Heel tevreden, was wat weigerachtig voor de prijs maar was heel handig omdat mijn co-piloot dat zelf kon bedienen. Geen gefoefel met de kilometerteller van de wagen. Voor die 2 euro kunde niet sukkelen eh Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.