Ga naar inhoud

BMW F15 X5


Thebiemerke

Aanbevolen berichten

Ik ben Jones zijne +1, ik fix da wel. BTW you need my photo's remember :P

 

Ik maak er zelf. Jones heeft dan uiteindelijk toch voor z'n vriendin gekozen als +1. Ik vergat het je dus echt te vertellen daarnet :wacko:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben er ook niet wild van (looks)

zeker de gewone niet

en die met m pack is ook maar magertjes

 

less is more op vlak van design

bmw heeft dat bij deze x5 niet goed begrepen

ding is veel te druk gestyled

 

das net de kracht van de uittredende x5

gebalde kracht door volumes te verpakken zonder al teveel lijnen en breuklijnen

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

It is implied. Af en toe benadruk ik dat omdat ik anders mijn QI soundboard moet bovenhalen omdat één of andere kerel het nodig vindt om met een Latijnse spreuk te antwoorden. :D

 

Edit: bovendien moet jij typen met je neus, zeker?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

rubinschwarz en Individual 551 velgen

 

yum!

 

 

P90131745.jpg

 

 

Akzente für stilvolle Exklusivität: Das BMW Individual Angebot für den neuen BMW X5.
Die Eleganz seines Designs, das luxuriöse Ambiente und der exklusive Charakter des neuen BMW X5 lassen sich mit dem modellspezifischen Angebot von BMW Individual noch intensiver zum Ausdruck bringen. Die ab Werk verfügbaren Ausstattungsoptionen für das Exterieur und das Interieur verhelfen dem Sports Activity Vehicle zu einer unverwechselbaren Ausstrahlung. Die für den neuen BMW X5 entwickelten BMW Individual Produkte entstehen in von handwerklicher Präzision und langjähriger Erfahrung im Umgang mit erlesenen Materialien geprägten Fertigungsprozessen. Design und Verarbeitung zeugen vom bis ins Detail reichenden Streben nach Perfektion und Stil.

Exklusivität, die auf den ersten Blick erkennbar ist, garantiert die BMW Individual Lackierung. Durch das Auftragen von bis zu sieben Lackschichten und die Beimischung spezieller Farbpigmente werden faszinierende Changiereffekte, außergewöhnliche Brillanz und eine unvergleichliche Tiefenwirkung erzielt. Für den neuen BMW X5 werden BMW Individual Lackierungen in den edlen Farbtönen Rubinschwarz metallic und Pyritbraun metallic angeboten. Der intensive Glanz der Lackierungen entsteht durch Reflexionen, die durch rot- beziehungsweise goldfarbene Pigmente unter der Oberfläche ausgelöst werden. Einen sportlich-eleganten Akzent im Exterieur setzen außerdem die 20 Zoll großen, mit Mischbereifung versehenen BMW Individual Leichtmetallräder im V-Speichendesign.

Sorgsame Materialauswahl und schonende Verarbeitung verhilft der BMW Individual Volllederausstattung Merino Feinnarbe zu ihrer einzigartigen Qualität. Ausgewähltes, vollkommen narbenfreies Leder wird dazu in einem aufwendigen Gerbverfahren behandelt und präzise zugeschnitten. Die natürliche, offenporige Struktur macht das Leder ebenso unverwechselbar wie die feingenarbte, weiche Oberfläche und das spezifische Nahtbild. Die BMW Individual Volllederausstattung Merino Feinnarbe mit erweiterten Umfängen wird für den neuen BMW X5 in den Farbtönen Amarobraun und Criollobraun angeboten. Die in einer Kontrastfarbe gehaltenen Nähte und Keder aus feinstem Leder sind edle Details, in denen sich das hohe Niveau des handwerklichen Könnens widerspiegeln. Stilvolles Design und meisterhafte Verarbeitung prägen auch die Qualität der BMW Individual Interieurleisten. Für den neuen BMW X5 stehen die Ausführungen Pianolack Schwarz und Sen Hellbraun zur Auswahl. Ihre Oberflächenanmutung lässt sowohl die Materialgüte als auch den perfekt ausgeführten Schliff auf Anhieb erkennen.

Das BMW Individual Programm ist ab Dezember 2013 verfügbar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Ik heb deze X5 vandaag bij de verdeler eens bekeken. Aan de buitenzijde is 'm minder mooi dan de vorige generatie. Ook binnenin zie ik geen verbetering. Deze was wel vrije standaard, dus zonder contrast in kleuren en zonder leder op dashboard, maar toch vind ik het ontwerp van het dashboard niks speciaal. Moest ik vandaag een SUV willen kopen, dan koos ik voor de nieuwe RRS.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga weer als fanboy uitgescheten worden, maar als je tussen een E70 en een F15 vanbinnen geen verbetering ziet ben je stekeblind.

 

Gisteren nog eentje verkocht aan mensen die twijfelden tussen een F15 en een RRS.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga weer als fanboy uitgescheten worden, maar als je tussen een E70 en een F15 vanbinnen geen verbetering ziet ben je stekeblind.

Je speelt 't met opzet uit op een ander criterium? Want naar afwerkings- of materiaalkwaliteit, zeker met één van die optionele interieurpakketten waardoor een pak in 't leder komt: kan dat best zijn. Maar daar had BMWMB 't naar mijn gevoel helemaal niet over. Qua looks is het ook in mijn ogen écht een (hele) stap achteruit. Zowel langs buiten als langs binnen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...

Vette kist.

 

Je ziet ze nog echt niet vaak, vind ik. Kan dat? Worden ze al volop uitgeleverd? Ik zag er onlangs twee en dat waren beide 4-cilinder diesels, te horen aan de sound. Kan dat? Dacht dat de 25d maar later kwamen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vette kist.

 

Je ziet ze nog echt niet vaak, vind ik. Kan dat? Worden ze al volop uitgeleverd? Ik zag er onlangs twee en dat waren beide 4-cilinder diesels, te horen aan de sound. Kan dat? Dacht dat de 25d maar later kwamen?

 

Ja, dat kan.

 

Heb er al een paar gezien, een meestal zijn dat Sdrive 25d's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vette kist.

 

Je ziet ze nog echt niet vaak, vind ik. Kan dat? Worden ze al volop uitgeleverd? Ik zag er onlangs twee en dat waren beide 4-cilinder diesels, te horen aan de sound. Kan dat? Dacht dat de 25d maar later kwamen?

Ze verkopen nochtans als zoete broodjes wat zeker en vast te wijten is aan de 4 cilinders.

Ze zijn idd al leverbaar en is binnenkort ook beschikbaar voor testritten in het Driving Center.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid