Ga naar inhoud

BMW i3


Phil

Aanbevolen berichten

Dafuq is die knoert van een stengel achter het stuur??

Uitneembaar... voor wat plezier tijdens het rijden...
Link naar reactie
Delen op andere sites

prijzen zullen weer gigantisch hoog liggen, maar dat zijn ideale wagentjes voor korte afstanden, zoals bv. voor sallyom de kinderen naar school te brengen. elke dag een 15km, dus perfect binnen bereik van de batterij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Totaal emotieloos  :facepalm: , hoop dat ze hem in productie brengen en dat het concept totaal flopt.

Zal ze leren daar in München  :huh:

Link naar reactie
Delen op andere sites

De looks zijn echt foeilelijk, ik snap de mensen niet die deze wagen willen kopen  :mellow:

 

Interieur heeft wel nog 'iets'

 

Hopelijk gaat de i8 er beter uitzien!

Link naar reactie
Delen op andere sites

prijzen zullen weer gigantisch hoog liggen, maar dat zijn ideale wagentjes voor korte afstanden, zoals bv. voor sallyom de kinderen naar school te brengen. elke dag een 15km, dus perfect binnen bereik van de batterij.

Dit wordt een echte vrouwenwagen. Ideaal voor de afstanden rond de kerkentoren, met zowel de kids als de boodschappen. Ook in de stad zal dit succes hebben. Iedereen kan hier wel vertellen dat ze het lelijk vinden, maar het gaat wel opvallen, en er hangt een BMW-badge aan. Denk er ook aan dat er ook nog een i8 in aantocht is om dit gamma aan te vullen. Qua imago zal dit i-gamma niet verkeerd zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze modellen zijn belangrijk voor hun imago. Hiermee laten ze zien dat ze bezig zijn met innovatie, en dan op het gebied van alternatieve brandstoffen. Zo hebben ze destijds veel geld gestoken in de 'hydrogen' waterstof techniek. Ooit dacht men dat waterstof zou doorbreken als alternatieve brandstof. Dit is echter anders afgelopen. Nu is het elektriciteit, eventueel gekoppeld aan een verbrandingsmotor. Het lijkt dat deze techniek wel meer en meer z'n weg naar de consument vindt. Deze i-versies zullen heel zeker verkocht worden. Of ze er veel geld mee gaan verdienen, ik denk het niet. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze modellen zijn belangrijk voor hun imago. Hiermee laten ze zien dat ze bezig zijn met innovatie, en dan op het gebied van alternatieve brandstoffen. Zo hebben ze destijds veel geld gestoken in de 'hydrogen' waterstof techniek. Ooit dacht men dat waterstof zou doorbreken als alternatieve brandstof. Dit is echter anders afgelopen. Nu is het elektriciteit, eventueel gekoppeld aan een verbrandingsmotor. Het lijkt dat deze techniek wel meer en meer z'n weg naar de consument vindt. Deze i-versies zullen heel zeker verkocht worden. Of ze er veel geld mee gaan verdienen, ik denk het niet. 

 

Ik had ook al van die waterstofmotoren gehoord, maar heb me altijd afgevraagd wat er precies mis mee was? Mijn vader zei me dat het vanuit overheidswege 'niet toegelaten' was omdat ze uit zulke motoren geen geld konden kloppen, maar dat betwijfel ik.. Dus als je daar iets meer over weet, ik hoor het graag :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Totaal emotieloos  :facepalm: , hoop dat ze hem in productie brengen en dat het concept totaal flopt.

Zal ze leren daar in München  :huh:

Idem. :oops:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het probleem met elektrische auto's tot vandaag is dat ze lelijk zijn (Ampera, Fluence ZE, Leaf), ofwel dat ze te duur zijn (Tesla), ofwel dat hun actieradius gewoon te kort is. Deze BMW laat zien dat het anders kan. Ik ben ervan overtuigd dat deze i3 het begin is van een nieuw tijdperk elektrische wagens. Deze techniek zal nog fors verbeterd kunnen worden in de toekomst, maar met deze i3 zal er heel zeker een groter publiek aangesproken worden.

Nog een voorbeeld is de Panamera Hybrid. Tov de vorige versie is er al een flinke verbetering. Dit zal naar de toekomst toe nog verbeteren. Net zoals de eerste diesels met moeite 30pk/liter haalden, is vandaag probleemloos 125pk/liter mogelijk met een verbuik dat nog lager is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toen was er nog geen Di Rupo die belastingen heft op basis van de CO2. Vandaag dus wel.

de meeste auto's zijn goedkoper geworden qua taks

 

maar we zullen zien

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid