Ga naar inhoud

BMW F20/F21 1 Reeks LCI


Thebiemerke

Aanbevolen berichten

Brussel heeft het probleem van Detroit... Detroit gaat een week eerder open, en daar staan dan de wereldpremières, en op Brussel kan je dan geen nieuwe dingen zetten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Also, fuck het salon van Brussel. Ooit toevallig in 2006 het salon van Detroit kunnen bezoeken en dat was supervet. IAA Frankfurt lijkt me groter, maar Detroit is toch een ervaring. Brussel is daar niks tegen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is maar Brussel hé. Eigenlijk is dat gewoon elk merk die hun wagens bijeensmijten omdat ze daar best wat kunnen verkopen. Het is al even geleden dat ik nog een wereldschokkende primeur ben tegengekomen op Brussel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als dat de 1 reeks LCI is is de achterkant toch serieus hertekend.

 

Was ook wel nodig he, denk toch dat het een 1 is als je nr de proporties kijkt. Of ze moeten iets gemaakt hebben waar niemand iets van weet.

 

De voorkant is precies ook serieus hertekend. De koplampen zijn lager en breder.

 

Ik ben zeer benieuwd. Vond de 1 altijd al een mooi concept: klein genoeg om vinnig te rijden, rwd, zuinig, relatief betaalbaar, comfortabel genoeg...

Enkel dat uiterlijk was echt te lelijk om ervan te kunnen houden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yep, enkel gegevens achterlaten.

Dat is altijd gemakkelijk bij mij,

Naam: Vermeulen

Voornaam: Jozef

Email; jozef.vermeulen@hotmail.com

Adres: /

Trolololol

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat lijntje in de koplamp lost veel op.

Maar waarom vinden ze het bij BMW nodig om vooraan die Chrome-opsmuk te plaatsen, vind ik echt niet mooi... De 5 pre-FL vind ik om die reden ook mooier dan de LCI

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens dat artikel is de 116d EDE en de gewone 116d nu een 1.5 3-cilinder...waarom dan nog een EDE :s alles is hetzelfde bijna. Bij de huidige had je echt nog een 1.6 en een 2.0 als verschil.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid