Jables 16 Geplaatst: 24 mei Geplaatst: 24 mei 1 uur terug, tuscani zei: Post gerust foto's van uw nieuw speelgoed. Ik ga een topic maken van zodra ik in aanmerking kom Ik ben al meer dan 13 jaar lid maar ik postte zelden wat. Ik heb bijgevolg nog niet genoeg posts momenteel om dat gedeelte van het forum te zien. Maar ik ben vrijdag mijn Porsche 944 gaan ophalen in Aken. 5 Quote
Jules_W 4.838 Geplaatst: 24 mei Geplaatst: 24 mei Proficiat! Ze verouderen waanzinnig mooi, de 944. Quote
Jables 16 Geplaatst: 24 mei Geplaatst: 24 mei 2 uren geleden, Jules_W zei: Proficiat! Ze verouderen waanzinnig mooi, de 944. Awel, ik denk, eerlijk waar, dat dat de eerste auto was waar ik me voor omdraaide ooit. Het was op de ondergrondse parking van de Kinepolis in Hasselt, ik schat dat ik een jaar of 12, 13 was. Ongeveer in 1997 ergens. Het was een zwarte met zwarte wielen, beetje verlaagd. Mooi. Quote
tuscani 11.793 Geplaatst: 24 mei Auteur Geplaatst: 24 mei Proficiat! Toevallig vandaag een 928 gezien. Dat was ook lang geleden en heeft nog evenveel stance dan vroeger. Quote
Jables 16 Geplaatst: 27 mei Geplaatst: 27 mei E705 is in orde. maar nu wat aan het fokken met die preregistratie. Mijn goedkeuringsnummer is korter dan het formaat wat ik moet ingeven. Help? Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.