Jump to content

Rally Nieuws

The Swede

Recommended Posts

Mocht er iemand de eerstkomende weken (tot 22/06) naar Ieper afzakken, pik dan zeker deze gratis tentoonstelling mee.

Ik ben er geweest op de officiele opening vrijdag laatst (er staan modellen en foto's van mij tentoongesteld), en dit is echt een bezoek waard.

50 jaar Ypres Rally. Met vele,vele foto's, affiches, prullaria enz....

http://www.autonews-magazine.com/blognl/?p=25000

• Like 1

• 3 weeks later...
  • 1 month later...

Thierry Neuville in Finland :shock:

Downforce was weggevallen door een ontbrekende spoiler...

Impressionant en redelijk gewaagd om dan nog flat out naar zo'n waaier te gaan.. :ninja:  B)

• 3 weeks later...
  • 2 months later...

Voor de rallyliefhebbers hier: 22-23 november is het weer '6 uren van Kortrijk'-rally.

Serieus de moeite en bovendien gratis  ;)

• 2 months later...
  • 4 weeks later...

Resultaten Rally van Zweden met Neuville op een knappe 2e plaats met een 'oude' I20:

EINDSTAND:
1. Sébastien Ogier (Fra-Volkswagen) in 2u55'30"5
2. Thierry Neuville (Hyundai) op 6"4
3. Andreas Mikkelsen (Noo-Volkswagen) 39"8
4. Ott Tanak (Est-Ford) 2'26"0
5. Hayden Paddon (NZe-Hyundai) 3'31"5

STAND WK RALLY 2015
1. Sébastien Ogier (Fra) Volkswagen 53 ptn
2. Thierry Neuville Hyundai 30
3. Andreas Mikkelsen (Noo) Volkswagen 30
4. Jari-Matti Latvala (Fin) Volkswagen 19
5. Mads Ostberg (Noo) Citroën 15

Verder verbrak Neuville ook het wereldrecord op de Colins Crest award: 44m ver gesprongen:

• Like 1

benieuwd wat die er nog van gaat bakken

zeker als ze de nieuwe wagen krijgen

noot: verbetering record was met 7m!!!!

en die superspecial werd ook leuk in beeld gebracht :)

benieuwd wat die er nog van gaat bakken

zeker als ze de nieuwe wagen krijgen

noot: verbetering record was met 7m!!!!

en die superspecial werd ook leuk in beeld gebracht :)

Eigenlijk maar 3m, want de andere reden voor hem dacht ik :D Maar het is inderdaad niet normaal :)

Gast kan serieus stukje rijden dus als hij er niet teveel meer plooit hoop ik dat we nog veel mooie dingen gaan zien!!

Dat is inderdaad nog zijn 'probleem'. Gaat regelmatig van de baan, als dat er uit gaat en hij krijgt een deftige auto dan is een wereldtitel zeker mogelijk. Alleen moet Hyundai een serieuze stap zetten om tegen het almachtige Volkswagen te kunnen opboksen.

Dat is inderdaad nog zijn 'probleem'. Gaat regelmatig van de baan, als dat er uit gaat en hij krijgt een deftige auto dan is een wereldtitel zeker mogelijk. Alleen moet Hyundai een serieuze stap zetten om tegen het almachtige Volkswagen te kunnen opboksen.

't is net dat die nu zo goed is hé, de eerste heeft mss nog wat gelost maar op 6sec komen van VW team is toppie!!

't is net dat die nu zo goed is hé, de eerste heeft mss nog wat gelost maar op 6sec komen van VW team is toppie!!

Ja zeker, Neuville rijdt uitstekend. Benieuwd naar de update van zijn auto. Al vrees ik dat ze bij VW ook met updates zullen komen. Afwachten zeker :)

Eigenlijk maar 3m, want de andere reden voor hem dacht ik :D Maar het is inderdaad niet normaal :)

Regelmatig van de baan? Vorig seizoen viel dat toch serieus goed mee? Vergeet niet dat het nog maar zijn vierde volledig seizoen is in het WRC... + hij is nog altijd maar 26 ! 

Regelmatig van de baan? Vorig seizoen viel dat toch serieus goed mee? Vergeet niet dat het nog maar zijn vierde volledig seizoen is in het WRC... + hij is nog altijd maar 26 !

Hij lijkt mij "slimmer" dan Duval ook.

Hij lijkt mij "slimmer" dan Duval ook.

Dat is een feit.

Duval was een koppige ezel... 

Misschien nog iets meer natuurtalent dan Neuville, maar hij heeft zijn potentieel nooit volledig gebruikt of willen gebruiken... 

• Like 1