Ga naar inhoud

Mercedes-Benz W205 C-Klasse


Tiep

Aanbevolen berichten

Don't mind me asking, maar heb je ook foto's waarop je auto méér pixels beslaat dan 6 à 7? :D  En graag eens foto van al het wrapwerk!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zalig, die bumperlat in 't zwart. Da's er voor mij toch echt wat te veel aan bij Benz, de laatste tijd. Al die bumperlijsten en zijschortlijsten in 't chroom, bah.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 8-12-2017 om 23:37, gTa zei:

Zalig, die bumperlat in 't zwart. Da's er voor mij toch echt wat te veel aan bij Benz, de laatste tijd. Al die bumperlijsten en zijschortlijsten in 't chroom, bah.

Is optioneel ook in het zwart hoor.

Op de mijne is dat af fabriek zwart, had liever chroom gehad :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

39 minuten geleden, Carlito zei:

Is optioneel ook in het zwart hoor.

Op de mijne is dat af fabriek zwart, had liever chroom gehad :(

Zou kunnen, ken 't merk of de modellen onvoldoende goed. 't Weet wél dat er modellen zijn waar je, zelfs al neem je black pack, je nog altijd een chroom lat krijgt op de koffer en/of zo'n zilverkleurige bumperlijsten achteraan. Beetje jammer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uren geleden, gTa zei:

Zou kunnen, ken 't merk of de modellen onvoldoende goed. 't Weet wél dat er modellen zijn waar je, zelfs al neem je black pack, je nog altijd een chroom lat krijgt op de koffer en/of zo'n zilverkleurige bumperlijsten achteraan. Beetje jammer.

Chroom lat op de koffer blijft idd.

Sierlijst op achterbumper is zwart.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 15-12-2017 om 19:35, ex-Mooseman zei:


Wisselen?

Wrappen van de voorspoiler alleen was 80 euro. Alles tesamen was 250 euro en nu heb ik krasvrije accenten bij verkoop (En de wrap blijft ook krasvrij terwijl ik al nieuwe auto's in de showroom gezien heb met wasswirls op de pianolak). :unsure:

Link naar reactie
Delen op andere sites

....Ik denk wel dat de wrapper van dienst zijn offerte wel beklaagd heeft. Hij is een paar keer moeten herbeginnen en is er in totaal 3 uur aan bezig geweest. :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

30 minuten geleden, J3nkins zei:

 


Wat 'moet' je minstens hebben in een C?

 

 

150pk om vlot met het verkeer mee te gaan. 200pk om er zelf ook wat plezier uit te halen

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uren geleden, Carlito zei:

 

150pk om vlot met het verkeer mee te gaan. 200pk om er zelf ook wat plezier uit te halen

Ik heb niet het gevoel dat ik tekort bol met mijn 136 pk (C200d).  Het mag altijd meer, maar voor kilometervreten is die van mij voldoende.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, ex-Mooseman said:

Ik heb niet het gevoel dat ik tekort bol met mijn 136 pk (C200d).  Het mag altijd meer, maar voor kilometervreten is die van mij voldoende.

 

Carlito beweert absoluut niks anders, maar haal je er ook plezier uit?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uit het dagelijkse verkeer is niet veel plezier meer te halen, vrees ik.   Het is geen fun-car, maar hoeveel auto's die aan mijn eisenpakket, carpolicy en budget voldoen zijn dat wel ? Eisenpakket: plaats voor vier volwassenen + bagage, geen SUV, geen MPV, comfortabel, beetje vermogen, en ik heb geen vaarbewijs.

Ik haal er alvast geen frustraties uit doordat ik een manifest tekort aan vermogen ervaar(wat ik met de Volvo toch regelmatig voor had). 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid