Ga naar inhoud

Mercedes-Benz W205 C-Klasse


Tiep

Aanbevolen berichten

Miljaar :inlove:  Juist jammer van die scheten. Da's toch iets wat bij een manuele veel mooier klinkt, die drop in toerental en het gegorgel daarbij. Bij die ultrasnel schakelende automaten en dubbelklutsbakken wordt dat dan zo'n gescheet, ben er geen fan van.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je de sportuitlaat uitschakelt, zijn er geen scheten meer. Die scheten zijn nep (stinken dus niet :D)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mjah, maar dan mis je ook de luidere sound? Wierd.

Ze zijn nep, ergo: je kan ze er uit laten programmeren? (maar wat gaat dat kosten...)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er is ook een C400 met identiek dezelfde motor (mist een 20-tal software-pk's), vrij te configgen (de C43AMG is beperkt qua kleuren, interieurs e.d.), optioneel ook de sportuitlaat die de C43 standaard heeft, en ... ah fuck, ik ben verkeerd: ook 4Matic standaard (ik was in de veronderstelling dat die RWD was). :cry:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind dat ook, maar blijkbaar zijn wij niet representatief voor hun cliëntele. Ik snap ook niet goed waarom ze geen 6-pitter diesel meer leveren in de C, in Duitsland moet dat toch z'n klandizie gehad hebben?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ding staat uuuuuüberdik op die wielen. :inlove: Zowel de coupé als de cabrio. Eigenlijk de ganse C-klasse, alle varianten spreken me meer aan dan de 3-serie van BMW.

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Vind ik dus ook! Is die 43 voor de rest een echte amg ? If yes, dan vind ik dat een superauto, de looks van een 63, zonder dat het zo exuberant wordt als die laatste.

 

edit: blijkbaar hetzelfde als de c450. 

aangepast door Rabbit
Link naar reactie
Delen op andere sites

Die C 43 AMG (of vroegere C 450) zit een beetje tussen gewoon Benz en AMG in, net zoals de M135i en de M550d tussen de gewone BMW's en de M in zitten. Maar dat maakt 'm er niet minder leuk om.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • 2 weken later...

De C43 heeft inderdaad de nieuwe 9G versnellingsbak. Ook esthetisch zijn er aan tal aanpassingen zoals meer AMG logo's en ook staat er nu AMG op de remklauwen ipv Mercedes. Ook kan je nu optioneel een Performance sportuilaat krijgen die nog beter klinkt en die je apart kan uitschakelen. Subtiele verschillen en verbeteringen, maar ik zou ze toch wel willen op mijn C450. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu nog een versie met RWD en da's een van m'n favorieten :inlove: Maar dat zijn ze precies niet van plan? Is die 4matic een beetje speelbaar? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Neen. Ik heb al heel wat zotte dingen gedaan om 'm dwars te krijgen, en dat lukt veel minder gemakkelijk dan met mijn XDrive destijds of met de Carrera 4. Deze 4Matic rijdt als op rails, en zal eerder naar onderstuur gaan dan overstuur.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎6‎-‎7‎-‎2016 om 17:07 zei Davy_:

C43 is nieuwer en nieuwere versnellingsbak.

 

10 uur geleden zei BMWMB:

De C43 heeft inderdaad de nieuwe 9G versnellingsbak. Ook esthetisch zijn er aan tal aanpassingen zoals meer AMG logo's en ook staat er nu AMG op de remklauwen ipv Mercedes. Ook kan je nu optioneel een Performance sportuilaat krijgen die nog beter klinkt en die je apart kan uitschakelen. Subtiele verschillen en verbeteringen, maar ik zou ze toch wel willen op mijn C450. :)

 

1 uur geleden zei stradge:

Nu nog een versie met RWD en da's een van m'n favorieten :inlove: Maar dat zijn ze precies niet van plan? Is die 4matic een beetje speelbaar? 

 

 Thanks!

Dus de C43 (AMG) vervangt de C450? Am i right?

Is een V6 benzine, altijd met 4x4 ?

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid