Ga naar inhoud

Mercedes-Benz W205 C-Klasse


Tiep

Aanbevolen berichten

1 uur terug, Lotuzzz zei:

Deelt ne keer de specs van uw bestelling in plats van overal een ballonneke op te laten :)

Geen bestelling. Directiewagen uit Duitsland.

De zaken die de doorslag gegeven hebben om voor deze auto de roadtrip te doen zijn:

- AMG-pakket

- Command Online

- Burmester sound

- Volleder interieur

- Hyacinth rood  (Briljant blauw was ook goed geweest)

- standaard AMG velgen  (dus niet de 19-duims meerspaak)

- Intelligent LED lichten

- Allerlei veiligheidssystemen zoals pre-safe, 360° camera, etc.

Het enige compromis dat ik moeten maken heb is dat hij niet over een Nightpakket beschikt. Daar gaat nog een mouw aan gepast worden.

  • Vind ik leuk 2
  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

De 9-bak inderdaad. Getest in de C200 en zo hard meegevallen dat de reden om voor de C200 te gaan wegviel, namelijk dat het de meest performante handgeschakelde coupé was. Nu hopen dat de facelift niet al te drastisch gaat zijn.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 hours ago, Kakker Scheef said:

Geen bestelling. Directiewagen uit Duitsland.

De zaken die de doorslag gegeven hebben om voor deze auto de roadtrip te doen zijn:

Erg dik! Wanneer heb je hem?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bwa, van de vorige is ook geen topic geweest. Dit topic is kalm genoeg om af en toe eens een fotootje van een roadtrip of shoot in te plaatsen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heerlijke auto. Gedurfde kleur, wel. Voorts volg ik Timo: absurd mooie auto, daar klopt echt alles aan. De '4 coupé en vooral de A5 kunnen er niet aan tippen...

  • Thanks Friendly 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Yep. De '4 is knap tot zeer knap, maar die snoet blijf ik te plat/breed vinden zonder dat 't "perfect" in het plaatje past. De C coupé oogt compacter, sportiever, gewoon méér geslaagd qua exterieurdesign quoi. En bij de cabrio's is 't helemaal over en out: daar scoort de C met z'n stoffen dak dik beter dan de '4 met dat stalen plooidink.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind de C coupé ook heel knap, maar had toch liever een andere lijn gezien achteraan. Het is nu net een 2 volumer, een ‘liftback’ zoals dat vroeger wel eens werd genoemd. Enkel bij de brede C63 stoort me dat minder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uren geleden, BMWMB zei:

Ik vind de C coupé ook heel knap, maar had toch liever een andere lijn gezien achteraan. Het is nu net een 2 volumer, een ‘liftback’ zoals dat vroeger wel eens werd genoemd. Enkel bij de brede C63 stoort me dat minder.

Hier volg ik BMWMB wel. Ik vind de coupe de minst geslaagde van het pak, hoewel dit een subjectief gegegevn is, zijn er toch reviews die dit ook opmerkten. Ik las nog eens dat "de designer percies in slaap zijn gevallen toen ze aan de achterkant moesten beginnen". Een a5 en 4 zijn imo een pak homogener gelijnd. Ik vind de e klasse coupe van poep dan wel weer de max.

maar onder de coupes is de a5 toch veruit de mooiste imo. Dat ding straal zo een technologische suprematie uit

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, als de C30 een benzine was geweest was er een MX5 ND bijgekomen. Dit is dus een compromis. :unsure:default_laugh.png
Mooie upgrade toch, proficiat!
  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 3-12-2017 om 09:31, BMWMB zei:

Ik vind de C coupé ook heel knap, maar had toch liever een andere lijn gezien achteraan. Het is nu net een 2 volumer, een ‘liftback’ zoals dat vroeger wel eens werd genoemd. Enkel bij de brede C63 stoort me dat minder.

Een Cayman en 911 zijn dus ook tweevolume wagens?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zijn dat ook middenklasse coupé's, met motor voorin, volwaardige achterbank en koffer achteraan? Ik dacht het niet. De Cayman en 911 zijn sportwagens! 

Ieder z'n ding, en ik begrijp dat vele mensen de C coupé wel een zeer knappe wagen vinden, maar mij stoort het ontwerp van het achterste deel. En zoals @Rabbit zegt is de E coupé zoveel knapper van lijn. :inlove: 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het geborsteld aluminium rond de ramen is inderdaad ook wel mooi maar de frontsplitter is dan van chroom en het radiatorrooster dan weer in een ander materiaal afgewerkt. Nu is dat allemaal zwart gewrapt en is er meer uniformiteit. 

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid